En anders wordt het Breda!hsmeets schreef:mhmm, 220km enkele reis, ik ga er eens over nadenken.ds23man schreef:15 februari heb je een herkansing in het Oosten des lands, maar dan de RD50's....hsmeets schreef:dames? en heren,
zo te lezen een geslaagde dag, ik had er graag bij geweest. Die RD40's spreken wel tot mijn verbeelding en had ik graag wel eens gehoord.
Huib
28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Okido, je gaat ze in Breda demonstreren….dat is maar effe 100km voor mij, dat klinkt al prettiger in de oren…..ds23man schreef:En anders wordt het Breda!hsmeets schreef:mhmm, 220km enkele reis, ik ga er eens over nadenken.ds23man schreef:15 februari heb je een herkansing in het Oosten des lands, maar dan de RD50's....
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Dan wordt het de vraag of de B&G's of de laro het overleven......
We kunnen een poll openen!
We kunnen een poll openen!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Ik weet niet hoe de wegen rond Breda tegenwoordig zijn, maar komen zal ik er!

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Ik geloof niet dat de weg het probleem zal zijn. Twas iets met laro en betrouwbaar.ds23man schreef:Ik weet niet hoe de wegen rond Breda tegenwoordig zijn, maar komen zal ik er!
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Als eerste Motorfret en andere deelnmers bedankt voor de leuke dag .
Prima lokatie binnen groot genoeg met ruime parkeer gelegenheid en ik heb niet echt klachten gehoord dat de ruimte niet lekker mee werkt .
Uiteraard heb ik enkele gehoor indrukken opgedaan en een mening daarover , mijn soms wat (afwijkende) mening is persoon gebonden en ook gebasseerd op muziek die ik niet ken .
Over apparatuur heb ik geen mening , dat kan je in mijn opinie pas echt goed vergelijken op speakers die je goed kent of zelf in bezit hebt .
De RD40 speelde erg gemakkelijk , muziek kwam goed los van de speaker ik kon ook goed horen dat een vederlicht membraam (bandje) speelde , groot okest werdt zeer goed en met enorm gemak neergezet en de details en nuances daarin werden ook zeer duidelijk weergeven , een konus heeft het moeilijker .
Een lage aankoppeling van de RD40 met de woofer zorgt ervoor dat je het verschil in membraam gewicht nog wel iets terug hoort maar absoluut niet storend is , de yamaha ns1000 heeft hier erg last van vindt ik .
De RD40 heeft in mijn ogen geen tweeter nodig .
Erg groot en zwaar neer zetten en laten staan .
Porcino's coax geen speaker waar je gelijk wouw roept wat hoor ik nu , de speaker speelt gewoon muziek zoals het hoort en na mijn idee kan die speaker alles weergeven aan muziek genre , ook kan je hiermee denk ik uren lang luisteren zonder luistervermoeid te raken of iets te moeten missen .
Mooi gebouwd , kleuren passen goed samen .
Pappaleo bewijst in mijn ogen dat je ook zonder meet apparatuur een goede speaker kan bouwen , 13cm woofertje zette stevig laag neer .
Echte Waf factor geen vrouw die nu nog kan zeggen dat je speakers te groot zijn .
1 tip , schroef die fase plug eruit dat neuzelen ook soms bij vrouwen stem irriteerde en gooit roet in de mooi mid/hoog weergave .
Mooie vorm , nu nog een keer ander hout .
Seas ER18DXT (moerman)
Iets van gehoort tijdens er langslopen , ik hoop deze op een andere meeting te kunnen horen .
Erg mooi gefineerd .
philips AD1256 , lastige units om voor meerdere luisteraars acceptabel geluid eruit te krijgen , laag mid/laag erg lekker warm volle stemmen mede door grote emebraam maar hoog wordt moeilijk , meer voor een one-men show als je ook nog iets hoog wilt horen .
Zit je niet goed geen hoog of veel te luid in het midden gebied .
Zit je goed dan is het erg lekker luisteren en neem je gebrek aan tophoog voor lief .
Wat de philips onderin presteerd laag-mid mist de audio nirvana breedbander (manshoog) maar wat die in het mid-hoog presteerd mist de philips .
Een philips-nirvana combie lijkt mij een sublieme breedbander .
Sander 1238 , we hebben gemeten en geluisterd , of je breedbanders idd een sperkring nodig hebben weet ik zo net nog niet .
Meettechnisch kleine correctie maar op gehoor nee .
In deze grotere ruimte vondt ik ze beter dan in Breda , maar heb het idee dat deze units in open klankboard beter tot hun recht komen .
Graag volgend jaar weer Groesbeek .
Ik hoop dat ieder een beetje begrijpt wat er staat zo niet gewoon even vragen , ik heb altijd wel critiek en wat te zeiken ., perfect bestaat in mijn ogen niet .
Ik wil kritisch reageren en eerlijk mijn mening kunnen geven dus benoem ik ze ook zonder iemand voor zijn hoofd te willen stoten , ik hoop dat men mij begrijpt en daarin respecteerd .
In mijn ogen kan ik moeilijk tegen iemand zeggen ''het laag was erg mooi'' terwijl ik dit niet zo vondt .
Ik heb zelf ook graag dat men eerlijk tegen mij zegt wat ie ervan vondt maar om mij niet te kwetsen daardoor maar iets anders zegt .
Prima lokatie binnen groot genoeg met ruime parkeer gelegenheid en ik heb niet echt klachten gehoord dat de ruimte niet lekker mee werkt .
Uiteraard heb ik enkele gehoor indrukken opgedaan en een mening daarover , mijn soms wat (afwijkende) mening is persoon gebonden en ook gebasseerd op muziek die ik niet ken .
Over apparatuur heb ik geen mening , dat kan je in mijn opinie pas echt goed vergelijken op speakers die je goed kent of zelf in bezit hebt .
De RD40 speelde erg gemakkelijk , muziek kwam goed los van de speaker ik kon ook goed horen dat een vederlicht membraam (bandje) speelde , groot okest werdt zeer goed en met enorm gemak neergezet en de details en nuances daarin werden ook zeer duidelijk weergeven , een konus heeft het moeilijker .
Een lage aankoppeling van de RD40 met de woofer zorgt ervoor dat je het verschil in membraam gewicht nog wel iets terug hoort maar absoluut niet storend is , de yamaha ns1000 heeft hier erg last van vindt ik .
De RD40 heeft in mijn ogen geen tweeter nodig .
Erg groot en zwaar neer zetten en laten staan .
Porcino's coax geen speaker waar je gelijk wouw roept wat hoor ik nu , de speaker speelt gewoon muziek zoals het hoort en na mijn idee kan die speaker alles weergeven aan muziek genre , ook kan je hiermee denk ik uren lang luisteren zonder luistervermoeid te raken of iets te moeten missen .
Mooi gebouwd , kleuren passen goed samen .
Pappaleo bewijst in mijn ogen dat je ook zonder meet apparatuur een goede speaker kan bouwen , 13cm woofertje zette stevig laag neer .
Echte Waf factor geen vrouw die nu nog kan zeggen dat je speakers te groot zijn .
Grote breedbander die echt geen hoog te kort komt , speelde verrassend goed in het hoog , mid hoog sloten mooi op elkaar aan , voor mij echt te weinig laag ik had graag een subje erbij willen horen , lijkt mij een mooie combi met subwoofer .pappaleo schreef:Ik heb ook even met Gijs gesproken en weet dat er wat filtering is toegepast om het midden wat meer in balans met de laag en hoog te brengen en dat was goed gelukt. Ik heb geen last gehad van de bundeling omdat ik min of meer op de sweet spot zat.
Natuurlijk hoor je zo nu en dan wat kleuring, maar ze hebben ook iets ondefinieerbaars (fasereinheid?) waardoor dat hoegenaamd niet stoort. Al met al een hele leuke luidspreker.
1 tip , schroef die fase plug eruit dat neuzelen ook soms bij vrouwen stem irriteerde en gooit roet in de mooi mid/hoog weergave .
Mooie vorm , nu nog een keer ander hout .
Seas ER18DXT (moerman)
Iets van gehoort tijdens er langslopen , ik hoop deze op een andere meeting te kunnen horen .
Erg mooi gefineerd .
philips AD1256 , lastige units om voor meerdere luisteraars acceptabel geluid eruit te krijgen , laag mid/laag erg lekker warm volle stemmen mede door grote emebraam maar hoog wordt moeilijk , meer voor een one-men show als je ook nog iets hoog wilt horen .
Zit je niet goed geen hoog of veel te luid in het midden gebied .
Zit je goed dan is het erg lekker luisteren en neem je gebrek aan tophoog voor lief .
Wat de philips onderin presteerd laag-mid mist de audio nirvana breedbander (manshoog) maar wat die in het mid-hoog presteerd mist de philips .
Een philips-nirvana combie lijkt mij een sublieme breedbander .
Sander 1238 , we hebben gemeten en geluisterd , of je breedbanders idd een sperkring nodig hebben weet ik zo net nog niet .
Meettechnisch kleine correctie maar op gehoor nee .
In deze grotere ruimte vondt ik ze beter dan in Breda , maar heb het idee dat deze units in open klankboard beter tot hun recht komen .
Graag volgend jaar weer Groesbeek .
Ik hoop dat ieder een beetje begrijpt wat er staat zo niet gewoon even vragen , ik heb altijd wel critiek en wat te zeiken ., perfect bestaat in mijn ogen niet .
Ik wil kritisch reageren en eerlijk mijn mening kunnen geven dus benoem ik ze ook zonder iemand voor zijn hoofd te willen stoten , ik hoop dat men mij begrijpt en daarin respecteerd .
In mijn ogen kan ik moeilijk tegen iemand zeggen ''het laag was erg mooi'' terwijl ik dit niet zo vondt .
Ik heb zelf ook graag dat men eerlijk tegen mij zegt wat ie ervan vondt maar om mij niet te kwetsen daardoor maar iets anders zegt .
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Hahaha nee hoor heelhuids thuisgekomen gelukkig...... Rockwool hebben we niet gebruikt trouwens, zaaltje was fijn genoeg zoals het nu was. Staat nu bij mij thuis in de gang en morgen proberen een rt meting te maken met en zonder. Eens kijken of dat lukt.ds23man schreef:Leeft Jan eigenlijk nog wel? Of is ie op de terugweg in de pakken Rockwool gesmoord.........
Mooi dat john zijn ma nog een boeketje eraan over heeft gehouden, ze heeft hardstikke lief koekjes en alles neergezet. Echt super!!!
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
-edit- ik heb een vijftal posts gewist. Ik verzoek vriendelijk doch dringend dat mensen ophouden met zaken op het forum te gooien die de sfeer niet ten goede komen.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Mocht dat eventueel met mijn posting te maken hebben kan men mij gewoon daarop aanspreken en een pm sturen .jeroen_d schreef:-edit- ik heb een vijftal posts gewist. Ik verzoek vriendelijk doch dringend dat mensen ophouden met zaken op het forum te gooien die de sfeer niet ten goede komen.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Heb nu in een jaar 25.000km op de klok gezet ( staat nu op 197.000) en het enige wat er kapot gegaan is een deurslot a 45,-- Olieverbruik nihil.Kappa7 schreef:Ik geloof niet dat de weg het probleem zal zijn. Twas iets met laro en betrouwbaar.ds23man schreef:Ik weet niet hoe de wegen rond Breda tegenwoordig zijn, maar komen zal ik er!
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Nee, van wat ik ervan gelezen heb had het helemaal niets met jouw post te maken.bas focal m180 schreef:Mocht dat eventueel met mijn posting te maken hebben kan men mij gewoon daarop aanspreken en een pm sturen .jeroen_d schreef:-edit- ik heb een vijftal posts gewist. Ik verzoek vriendelijk doch dringend dat mensen ophouden met zaken op het forum te gooien die de sfeer niet ten goede komen.
Je citeert in jouw post wel mijn bevinding van de Manshoog, echter zonder direct commentaar op mijn tekst. Ik vroeg me af of je dat deed omdat je het er wel of juist niet mee eens was ( mag allebei
Met jouw opmerking over het gemak waarmee de RD40 een heel orkest neerzet met alle nuances ben ik het 100% eens.
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Motorfret, bedankt voor een fijne dag!
Ik had in het begin een kleine twijfel of dat nou wel handig zou zijn, alles in een ruimte beluisteren, maar dat pakte prima uit. Opbouwen aan de ene kant, prutsen aan de tweede, luisteren in de derde hoek, ging prima.
Verder weer mooie dingen gezien en gehoord, en toch wel verbaasd over de reacties op mijn metronomes. Het nivo van de forumknutels ligt meestal behoorlijk hoog, en mijn knutsels zijn nog zo...knutsels
Wel verbaasd over de opmerking over een gebrek aan laag bij mijn setje, gister op een tweede luisterdag kreeg ik dezelfde opmerking, terwijl het me zelf niet meer opvalt. In mijn huis, op mijn luisternivo, door mijn oren.... geeft weer een beetje aan hoe vergroeid je kan raken met je eigen spullen.
Volgend jaar graag weer!
Ik had in het begin een kleine twijfel of dat nou wel handig zou zijn, alles in een ruimte beluisteren, maar dat pakte prima uit. Opbouwen aan de ene kant, prutsen aan de tweede, luisteren in de derde hoek, ging prima.
Verder weer mooie dingen gezien en gehoord, en toch wel verbaasd over de reacties op mijn metronomes. Het nivo van de forumknutels ligt meestal behoorlijk hoog, en mijn knutsels zijn nog zo...knutsels
Wel verbaasd over de opmerking over een gebrek aan laag bij mijn setje, gister op een tweede luisterdag kreeg ik dezelfde opmerking, terwijl het me zelf niet meer opvalt. In mijn huis, op mijn luisternivo, door mijn oren.... geeft weer een beetje aan hoe vergroeid je kan raken met je eigen spullen.
Volgend jaar graag weer!
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
En dan te bedenken dat dat stond te draaien op een Nakamichi CA5E van een flink aantal jaartjes terug, die nog eerst even op temperatuur moest komen, en een Raspberry Pi met de HiFiBerry DAC.pappaleo schreef:Met jouw opmerking over het gemak waarmee de RD40 een heel orkest neerzet met alle nuances ben ik het 100% eens.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
@Gijs: Ik luister ook al een tijd naar kleine monitors waar het laag ook maar relatief is. Daarom valt mij dat veel minder op. Je went er inderdaad aan. Maar ik vond het klankbeeld niet storend 'dun' of zo.
@Hannesie: mooi toch?
@Hannesie: mooi toch?
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Ik vond het laag wel in balans met de rest, het is een compleet beeld, wat juist niet verstoord werd door een te uitgesproken hoog en laag.
Dan vond ik de kleintjes duidelijk minder laag hebben (van Sander) maar nog steeds voor zo een kleine driver een prima prestatie.
Wat ook nog eens gepaard ging met een mooi ruimtelijk beeld, en dat viel mij juist wat tegen bij de breedbanders van Bas, dat was een stuk platter.
Laat ik het dan maar bij mijn vierweg houden.
Dan vond ik de kleintjes duidelijk minder laag hebben (van Sander) maar nog steeds voor zo een kleine driver een prima prestatie.
Wat ook nog eens gepaard ging met een mooi ruimtelijk beeld, en dat viel mij juist wat tegen bij de breedbanders van Bas, dat was een stuk platter.
Laat ik het dan maar bij mijn vierweg houden.
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
+1pappaleo schreef:@Gijs: Ik luister ook al een tijd naar kleine monitors waar het laag ook maar relatief is. Daarom valt mij dat veel minder op. Je went er inderdaad aan. Maar ik vond het klankbeeld niet storend 'dun' of zo.
Speel hier ook met monitoren die het onder de 60 Hz wel voor gezien houden en voor de meeste muziek voldoet dat prima. Maar hoewel ik erg toegeeflijk ben naar mijzelf
Ben er niet bij geweest (had andere prioriteiten) maar het valt mij wel op dat er altijd mensen zijn die ook wel veel nadruk op het lage basgebied willen leggen en daaraan gewend zijn.
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Ik kan hier eigenlijk weinig aan toevoegen dan dat de Philipsen van Sander gezien de kosten wel erggg leuk waren.hannesie schreef:Ik vond het laag wel in balans met de rest, het is een compleet beeld, wat juist niet verstoord werd door een te uitgesproken hoog en laag.
Dan vond ik de kleintjes duidelijk minder laag hebben (van Sander) maar nog steeds voor zo een kleine driver een prima prestatie.
Wat ook nog eens gepaard ging met een mooi ruimtelijk beeld, en dat viel mij juist wat tegen bij de breedbanders van Bas, dat was een stuk platter.
Laat ik het dan maar bij mijn vierweg houden.
En ja die vierweggen van Hans zou ik ook niet wegdoen
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Ik ben het met je eens , ik heb nog rond gelopen kon niet eruit opmaken dat het erg veel invloed had op het geluidsbeeld .pappaleo schreef:
Je citeert in jouw post wel mijn bevinding van de Manshoog, echter zonder direct commentaar op mijn tekst. Ik vroeg me af of je dat deed omdat je het er wel of juist niet mee eens was ( mag allebei).
Dat is het belangrijkste dat je zelf niet ervaart dat je laag tekort komt , zeker als ik van iets meer laag houd en jij iets minder is er gelijk een groot verschil .Gijs schreef:Verder weer mooie dingen gezien en gehoord, en toch wel verbaasd over de reacties op mijn metronomes. Het nivo van de forumknutels ligt meestal behoorlijk hoog, en mijn knutsels zijn nog zo...knutsels
Wel verbaasd over de opmerking over een gebrek aan laag bij mijn setje, gister op een tweede luisterdag kreeg ik dezelfde opmerking, terwijl het me zelf niet meer opvalt. In mijn huis, op mijn luisternivo, door mijn oren.... geeft weer een beetje aan hoe vergroeid je kan raken met je eigen spullen.
Volgend jaar graag weer!
Viel mij ook al op dat ze het erg moeilijk hadden je moet onder de juiste hoek zitten en de units zitten ook nog eens gekanteld in de kast , de andere plek waar ik ze in begin had staan was beter geweest , daar klonken ze nagenoeg zoals bij mij , ik weet niet of je ze daar ook nog even gehoort hebt .hannesie schreef:Dan vond ik de kleintjes duidelijk minder laag hebben (van Sander) maar nog steeds voor zo een kleine driver een prima prestatie.
Wat ook nog eens gepaard ging met een mooi ruimtelijk beeld, en dat viel mij juist wat tegen bij de breedbanders van Bas, dat was een stuk platter.
Dat vondt ik juist het verassende van de breedbanders van Gijs dat ze veel gemakkelijker te luisteren zijn ondanks hun grote .
Die van Sander zijn kleiner en hebben het veel makkelijker .
Ik luister graag luid en dan ontkom je niet 123 aan groot , de luidere uithalen op Piet zijn speakers zijn vaak het minimum van wat ik speel .
Thuis staan ze +-2 meter uit elkaar 2,5meter van me vandaan recht naar voren .
Draaien heeft heel veel invloed , ik ben bang dat ze mischien te ver uitelkaar stonden .
Voorheen met super tweeter was het een drama bewegingen deden het klankbeeld al dramatisch veranderen .
- Jasper Joppe Geers
- Berichten: 799
- Lid geworden op: zo 05 jun 2005, 0:29
- Locatie: Schijndel
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Echt zonde dat ik er niet bij was zie ik...
Misschien een ideetje:
is het misschien aardig om bij een van de groepsfoto's eens een keertje alle (gebruikers) namen er bij te zetten?
Da's wel zo handig wanneer je voor de eerste keer zo'n luisterdag bezoekt, en je meteen al een beetje weet wie wie is.
De meesten van jullie kennen elkaar al wel natuurlijk.
Ik zit inmiddels al een behoorlijke poos op het forum, en ben nog steeds geneigd om alleen Wowly, Basfocal, Hannesie, JeroenD etc. als namen te gebruiken. Maar ik kan me er geen voorstelling bij maken wie nou wie op zo'n foto is!?...

Misschien een ideetje:
is het misschien aardig om bij een van de groepsfoto's eens een keertje alle (gebruikers) namen er bij te zetten?
Da's wel zo handig wanneer je voor de eerste keer zo'n luisterdag bezoekt, en je meteen al een beetje weet wie wie is.
De meesten van jullie kennen elkaar al wel natuurlijk.
Ik zit inmiddels al een behoorlijke poos op het forum, en ben nog steeds geneigd om alleen Wowly, Basfocal, Hannesie, JeroenD etc. als namen te gebruiken. Maar ik kan me er geen voorstelling bij maken wie nou wie op zo'n foto is!?...
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Ik zit op stoel en luister met me hoofd omlaag , er werd gezegt dat het tophoog plaatsing iets lager was dan oorhoogte .
Maar dat schijnt vaker met line-array op luisterdag zo uit te pakken .
Maar dat schijnt vaker met line-array op luisterdag zo uit te pakken .
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Ik zit achter bas in blauwe trui met armen over elkaar. Geïnteresseerd onderuit gezakt, ook vanwege de luisterhoogte.
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
We hebben toch allemaal een naamplaatje op?
Ik sta achteraan (met stok).
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
