Mr Tube schreef:Het schema waarop ik de print gebaseerd heb, ik heb nog een set liggen van de 20 die ik heb laten maken.
De nieuwe printen (Aleph X) heb ik nog wel voldoende liggen, hier kun je ook een Aleph 2 t/m 60 mee op bouwen. Mocht er belangstelling zijn dan maak ik wel goede documentatie want die heb ik nu niet.
Ok , wat zijn nu de verschillen tussen de X,2 en 60?
Hebben deze versterkers verschillende output vermogens?
