Krijg nou tieten....de DAC werkt zowaar....hij leeft !!
Ben blij !!!
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Van harte.ray5150 schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Krijg nou tieten....de DAC werkt zowaar....hij leeft !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben blij !!!![]()
![]()
Kappa7 schreef:Van harte.ray5150 schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Krijg nou tieten....de DAC werkt zowaar....hij leeft !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben blij !!!![]()
![]()
Het lijkt wel dat je er zelf verbaast van ben dat het werkt.
Waarom die twijfel?
Buisje is de volgende stap.hannesie schreef:Met de voeding enbuisjes?
Ik kan mij voorstellen dat het dat gevoel geeft.ray5150 schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben blij !!!![]()
![]()
Niets meer aan doen. Zo de kamer in.ray5150 schreef:ik hoor nu al dat hij erg goed klinkt.
Vraagje : die koppeling zit er al; namelijk tussen de voeding en de ivy. je ziet het op de foto, de gevlochten rood-wit-grijze draden achterin.knuisje schreef:Je moet nog wel even de massa's van de dac en de ivy met elkaar verbinden.
ray5150 schreef:IC1 = LM317
IC7 = http://www.ti.com/product/reg1117-33
(ik heb er nog wel een paar liggen.In de wat grotere D2PAK behuizing. )
IC4 = http://www.ti.com/product/opa211
(ik heb er nog wel een paar liggen.)
Deze is alleen in SMD te krijgen,
je hebt er zo'n verloopprintje voor nodig : http://www.dickbest.nl/index.php?_a=vie ... uctId=8605
met deze pennen erbij : http://www.dickbest.nl/index.php?_a=vie ... uctId=1689
[/quote]Maar je kan de IC's ook zelf samplen.