knuisje schreef:U9 en U10 kun je weglaten, evenals de 100 ohm weerstanden RN2-4. Deze zitten al op de AFDAC.
Gedaan
knuisje schreef:De i2s-connector op je adc-print zou ik dezelfde layout geven als die op de AFDAC-JP4 zodat je een stukje lintkabel kunt gebruiken.
Welke header heb je daarvoor gebruikt? Er staan er zoveel in Eagle
knuisje schreef:Vergeet niet dat je 3.3V van de adc-print moet verbinden met X6 op de AFDAC.
Dus de 3,3V kan ik van de AFDAC lenen?
Ik heb dan nog de volgende voedingsspanningen:
+15V en -15V voor de analoge voortrap van de ADC
+5VA als voeding voor het analoge deel in de PCM4202
+5VD als voeding voor alle 5V digitale ic's
GND voor het digitale deel
AGND voor het analoge deel
Zijn er hiervan voedingen die ik van de AFDAC kan lenen?
Groeten,
Mischa