Het is echt iets wat je onder de knie moet krijgen. De eerste keer bij mij, ook een bovenplaat van een buizenversterker, was het resultaat 'wel aardig'. Je laat het zitten, en elke keer als je naar je creatie kijkt stoort het je. Dus heb toen toch het hele ding weer uit elkaar gehaald, opnieuw gespoten totdat het wel naar de zin was. Bak werk, maar veel voldoening
Probeer gelijkmatig te spuiten op een afstand van 30cm, en eerder te dun dan te dik. Op de bus staat wel aangegeven wanneer de volgende laag erop mag, en dan net zolang totdat het je naar de zin is. Stof is de grootste vijand van elke schilder/spuiter, ontkom je nooit helemaal aan. De laatste keer, met de 300B SE versterker heb ik het binnen gedaan omdat ik dacht dat minder stof zou opleveren dan in de schuur, en dat bleek ook zo te zijn. Nadeel is dat het nog harder meurt dan gewone 'gewone' terpetine verf, je zit dus samen met je huisgenote(n) wel ff goed in de stank...