Ben al enige tijd bezig met bouwen van de Bill versterker van triodedick.
De transfo is een ringkern en al de gloeidraden staan parallel op de transfo 6,3V en hangen aan één kant aan de massa.
Ik blijf een 50Hz brom hebben op beide kanalen.Deze gaat mee luider (maar niet veel) als ik de volumeknop opendraai.
De brom is wel weg als ik de versterker onder spanning zet zonder de eerste 6SN7 buis.
Zou het kunnen dat ik de eerste buis moet voeden met een DC gloei om de versterker stil te krijgen?
Of moet ik het ergen anders gaan zoeken?
Als er mensen zijn die mij op weg kunnen helpen hoor ik het graag
Hier alvast een fotootje,mooi vind ik hem zeker enkel nog klankmatig wat sleutelen
Groetjes
Berreke
