"aan/uit" print t.b.v softstart

De rest......
(streaming-/computeraudio graag in de daarvoor aangewezen forumgroep)

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

Gebruikersavatar
knuisje
Berichten: 3690
Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 0:07
Locatie: Julianadorp

Re: "aan/uit" print t.b.v softstart

Bericht door knuisje »

Ik bestel daar regelmatig printen en mijn ervaring is dat ik ze na ongeveer 2,5 week in huis heb.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: "aan/uit" print t.b.v softstart

Bericht door ds23man »

knuisje schreef:
Ik bestel daar regelmatig printen en mijn ervaring is dat ik ze na ongeveer 2,5 week in huis heb.
+1

5 werkdagen productietijd en daarna ben je afhankelijk van de post.

Mijn ervaring is dat de handel 2 weken na bestelling binnen is.
Gebruikersavatar
JB84
Berichten: 182
Lid geworden op: vr 18 dec 2009, 12:20
Locatie: Hoogezand

Re: "aan/uit" print t.b.v softstart

Bericht door JB84 »

Barry2001 schreef:
JB84 schreef:
geen enkel probleem, vind het allang mooi dat ik zo goed word geholpen !

Ik zal onderstaande header gaan gebruiken:
De bijlage X402_4_zps08e6949f.jpg is niet meer beschikbaar
gaat dat passen i.c.m de schakelaar ?

Diameter van de gaten is ook goed !

Welke waarde van de weerstand zal ik moeten hebben ? dan kan ik gelijk kijken of ik deze nog heb en anders bestel ik deze.
Die header kan ook natuurlijk. Is de volgorde van de pinnen goed of moet ik die nog aanpassen? en zou je de diameter van de gaten van die header willen opmeten? Kunnen we even kijken of de gaten in de print groot genoeg zijn.
Die weerstand, probeer eens wat. 1k5, 2k2, heb je zoiets liggen?

De volgorde is goed want de nieuwe versie heeft een andere header gekregen die precies overeen komt met het printje wat in de maak is:
softstart12.JPG
softstart13.jpg
MAAR deze header is een 5 pins waarvan er 3 zijn voor de led, word dit een probleem ?

De dikte van de pinnen zijn 0.62/0.63 mm (met de digitale schuifmaat)

Die weerstanden heb ik nog wel liggen, dus dat is ook weer geregeld.
Laatst gewijzigd door JB84 op wo 30 okt 2013, 17:52, 1 keer totaal gewijzigd.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: "aan/uit" print t.b.v softstart

Bericht door ds23man »

Die drie pinnen zijn voor een bicolorled, kun je probleemloos een gewone led op aansluiten. Als geintje kun je nog overwegen om de led in standby zachtjes te laten branden.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: "aan/uit" print t.b.v softstart

Bericht door Barry2001 »

Maar dit is een ander ding dan waar je het topic mee begon? welke heb je nou? Even goed moet het wel werken, je moet alleen even uitvogelen welke led aansluiting je moet hebben omdat je maar 1 led hebt. Is waarschijnlijk bedoelt voor een standbye en een in bedrijf. Heb je van deze ook een schema?

Die 0,63mm, is dat vierkant? Volgens pietapegras kom je op een doorsnede rond van 0,9mm, die gaat wel passen in de huidige footprint.
Gebruikersavatar
JB84
Berichten: 182
Lid geworden op: vr 18 dec 2009, 12:20
Locatie: Hoogezand

Re: "aan/uit" print t.b.v softstart

Bericht door JB84 »

ds23man schreef:
Die drie pinnen zijn voor een bicolorled, kun je probleemloos een gewone led op aansluiten. Als geintje kun je nog overwegen om de led in standby zachtjes te laten branden.
Dus ik zou van boven gezien pen 3 en pen 5 moeten verbinden met de schakelaar ?
Gebruikersavatar
JB84
Berichten: 182
Lid geworden op: vr 18 dec 2009, 12:20
Locatie: Hoogezand

Re: "aan/uit" print t.b.v softstart

Bericht door JB84 »

Barry2001 schreef:
Maar dit is een ander ding dan waar je het topic mee begon? welke heb je nou? Even goed moet het wel werken, je moet alleen even uitvogelen welke led aansluiting je moet hebben omdat je maar 1 led hebt. Is waarschijnlijk bedoelt voor een standbye en een in bedrijf. Heb je van deze ook een schema?

Die 0,63mm, is dat vierkant? Volgens pietapegras kom je op een doorsnede rond van 0,9mm, die gaat wel passen in de huidige footprint.
Ja klopt, ik heb bij dezelfde verkoper "buy another" gedaan op ebay, nu ik naar de advertentie kijk is het bordje wat hij dus verkocht weer veranderd naar de versie die ik net heb geplaatst. Ik zal de verkoper even moeten vragen om een schema.

die 0.63 mm is idd vierkant.
Laatst gewijzigd door JB84 op wo 30 okt 2013, 18:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: "aan/uit" print t.b.v softstart

Bericht door Zweitse »

JB84 schreef:
Barry2001 schreef:
JB84 schreef:
geen enkel probleem, vind het allang mooi dat ik zo goed word geholpen !

Ik zal onderstaande header gaan gebruiken:
X402_4_zps08e6949f.jpg
gaat dat passen i.c.m de schakelaar ?

Diameter van de gaten is ook goed !

Welke waarde van de weerstand zal ik moeten hebben ? dan kan ik gelijk kijken of ik deze nog heb en anders bestel ik deze.
Die header kan ook natuurlijk. Is de volgorde van de pinnen goed of moet ik die nog aanpassen? en zou je de diameter van de gaten van die header willen opmeten? Kunnen we even kijken of de gaten in de print groot genoeg zijn.
Die weerstand, probeer eens wat. 1k5, 2k2, heb je zoiets liggen?

De volgorde is goed want de nieuwe versie heeft een andere header gekregen die precies overeen komt met het printje wat in de maak is:
softstart12.JPG
softstart13.jpg
MAAR deze header is een 5 pins waarvan er 3 zijn voor de led, word dit een probleem ?

De dikte van de pinnen zijn 0.62/0.63 mm (met de digitale schuifmaat)

Die weerstanden heb ik nog wel liggen, dus dat is ook weer geregeld.
Heb je ook een linkje naar de verkoper?
Gebruikersavatar
JB84
Berichten: 182
Lid geworden op: vr 18 dec 2009, 12:20
Locatie: Hoogezand

Re: "aan/uit" print t.b.v softstart

Bericht door JB84 »

Zweitse schreef:
Heb je ook een linkje naar de verkoper?
Ja natuurlijk:
http://www.ebay.com/itm/150919631611?ss ... 1497.l2648
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: "aan/uit" print t.b.v softstart

Bericht door Zweitse »

JB84 schreef:
Zweitse schreef:
Heb je ook een linkje naar de verkoper?
Ja natuurlijk:
http://www.ebay.com/itm/150919631611?ss ... 1497.l2648
Bedankt. Heb je ze voor de volle prijs gekocht, of heb je een prijsvoorstel gedaan?
Gebruikersavatar
JB84
Berichten: 182
Lid geworden op: vr 18 dec 2009, 12:20
Locatie: Hoogezand

Re: "aan/uit" print t.b.v softstart

Bericht door JB84 »

Zweitse schreef:
JB84 schreef:
Zweitse schreef:
Heb je ook een linkje naar de verkoper?
Ja natuurlijk:
http://www.ebay.com/itm/150919631611?ss ... 1497.l2648
Bedankt. Heb je ze voor de volle prijs gekocht, of heb je een prijsvoorstel gedaan?
Ik heb in het verleden wel eens de gebruik gemaakt van "make offer" ,de hooguit paar Dollar die je daarmee bespaard na 3 dagen lang onderhandelen heb ik geen zin meer in. "buy it now" en verder geen gezeur O:)

Voor meerdere stuks word een redelijk bod vaak wel geaccepteerd en dat is dan ook nog de moeite waard.
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: "aan/uit" print t.b.v softstart

Bericht door Zweitse »

JB84 schreef:
Voor meerdere stuks word een redelijk bod vaak wel geaccepteerd en dat is dan ook nog de moeite waard.
Ik ga voor vier stuks :mrgreen:
Gebruikersavatar
beijert
Berichten: 3081
Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen

Re: "aan/uit" print t.b.v softstart

Bericht door beijert »

Krijg je dan geen problemen met invoer? Qua kosten bedoel ik?

Ik blijf altijd onder de €22,- dan bestel ik wat vaker maar heb nooit kosten achteraf.
Plaats reactie

Terug naar “Overige Audio-elektronica”