"aan/uit" print t.b.v softstart
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Re: "aan/uit" print t.b.v softstart
Ik bestel daar regelmatig printen en mijn ervaring is dat ik ze na ongeveer 2,5 week in huis heb.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: "aan/uit" print t.b.v softstart
+1knuisje schreef:Ik bestel daar regelmatig printen en mijn ervaring is dat ik ze na ongeveer 2,5 week in huis heb.
5 werkdagen productietijd en daarna ben je afhankelijk van de post.
Mijn ervaring is dat de handel 2 weken na bestelling binnen is.
Re: "aan/uit" print t.b.v softstart
Barry2001 schreef:Die header kan ook natuurlijk. Is de volgorde van de pinnen goed of moet ik die nog aanpassen? en zou je de diameter van de gaten van die header willen opmeten? Kunnen we even kijken of de gaten in de print groot genoeg zijn.JB84 schreef:geen enkel probleem, vind het allang mooi dat ik zo goed word geholpen !
Ik zal onderstaande header gaan gebruiken:
gaat dat passen i.c.m de schakelaar ?
Diameter van de gaten is ook goed !
Welke waarde van de weerstand zal ik moeten hebben ? dan kan ik gelijk kijken of ik deze nog heb en anders bestel ik deze.
Die weerstand, probeer eens wat. 1k5, 2k2, heb je zoiets liggen?
De volgorde is goed want de nieuwe versie heeft een andere header gekregen die precies overeen komt met het printje wat in de maak is:
MAAR deze header is een 5 pins waarvan er 3 zijn voor de led, word dit een probleem ?
De dikte van de pinnen zijn 0.62/0.63 mm (met de digitale schuifmaat)
Die weerstanden heb ik nog wel liggen, dus dat is ook weer geregeld.
Laatst gewijzigd door JB84 op wo 30 okt 2013, 17:52, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: "aan/uit" print t.b.v softstart
Die drie pinnen zijn voor een bicolorled, kun je probleemloos een gewone led op aansluiten. Als geintje kun je nog overwegen om de led in standby zachtjes te laten branden.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: "aan/uit" print t.b.v softstart
Maar dit is een ander ding dan waar je het topic mee begon? welke heb je nou? Even goed moet het wel werken, je moet alleen even uitvogelen welke led aansluiting je moet hebben omdat je maar 1 led hebt. Is waarschijnlijk bedoelt voor een standbye en een in bedrijf. Heb je van deze ook een schema?
Die 0,63mm, is dat vierkant? Volgens pietapegras kom je op een doorsnede rond van 0,9mm, die gaat wel passen in de huidige footprint.
Die 0,63mm, is dat vierkant? Volgens pietapegras kom je op een doorsnede rond van 0,9mm, die gaat wel passen in de huidige footprint.
Re: "aan/uit" print t.b.v softstart
Dus ik zou van boven gezien pen 3 en pen 5 moeten verbinden met de schakelaar ?ds23man schreef:Die drie pinnen zijn voor een bicolorled, kun je probleemloos een gewone led op aansluiten. Als geintje kun je nog overwegen om de led in standby zachtjes te laten branden.
Re: "aan/uit" print t.b.v softstart
Ja klopt, ik heb bij dezelfde verkoper "buy another" gedaan op ebay, nu ik naar de advertentie kijk is het bordje wat hij dus verkocht weer veranderd naar de versie die ik net heb geplaatst. Ik zal de verkoper even moeten vragen om een schema.Barry2001 schreef:Maar dit is een ander ding dan waar je het topic mee begon? welke heb je nou? Even goed moet het wel werken, je moet alleen even uitvogelen welke led aansluiting je moet hebben omdat je maar 1 led hebt. Is waarschijnlijk bedoelt voor een standbye en een in bedrijf. Heb je van deze ook een schema?
Die 0,63mm, is dat vierkant? Volgens pietapegras kom je op een doorsnede rond van 0,9mm, die gaat wel passen in de huidige footprint.
die 0.63 mm is idd vierkant.
Laatst gewijzigd door JB84 op wo 30 okt 2013, 18:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: "aan/uit" print t.b.v softstart
Heb je ook een linkje naar de verkoper?JB84 schreef:Barry2001 schreef:Die header kan ook natuurlijk. Is de volgorde van de pinnen goed of moet ik die nog aanpassen? en zou je de diameter van de gaten van die header willen opmeten? Kunnen we even kijken of de gaten in de print groot genoeg zijn.JB84 schreef:geen enkel probleem, vind het allang mooi dat ik zo goed word geholpen !
Ik zal onderstaande header gaan gebruiken:
gaat dat passen i.c.m de schakelaar ?
Diameter van de gaten is ook goed !
Welke waarde van de weerstand zal ik moeten hebben ? dan kan ik gelijk kijken of ik deze nog heb en anders bestel ik deze.
Die weerstand, probeer eens wat. 1k5, 2k2, heb je zoiets liggen?
De volgorde is goed want de nieuwe versie heeft een andere header gekregen die precies overeen komt met het printje wat in de maak is:
MAAR deze header is een 5 pins waarvan er 3 zijn voor de led, word dit een probleem ?
De dikte van de pinnen zijn 0.62/0.63 mm (met de digitale schuifmaat)
Die weerstanden heb ik nog wel liggen, dus dat is ook weer geregeld.
Re: "aan/uit" print t.b.v softstart
Ja natuurlijk:Zweitse schreef:Heb je ook een linkje naar de verkoper?
http://www.ebay.com/itm/150919631611?ss ... 1497.l2648
Re: "aan/uit" print t.b.v softstart
Bedankt. Heb je ze voor de volle prijs gekocht, of heb je een prijsvoorstel gedaan?JB84 schreef:Ja natuurlijk:Zweitse schreef:Heb je ook een linkje naar de verkoper?
http://www.ebay.com/itm/150919631611?ss ... 1497.l2648
Re: "aan/uit" print t.b.v softstart
Ik heb in het verleden wel eens de gebruik gemaakt van "make offer" ,de hooguit paar Dollar die je daarmee bespaard na 3 dagen lang onderhandelen heb ik geen zin meer in. "buy it now" en verder geen gezeurZweitse schreef:Bedankt. Heb je ze voor de volle prijs gekocht, of heb je een prijsvoorstel gedaan?JB84 schreef:Ja natuurlijk:Zweitse schreef:Heb je ook een linkje naar de verkoper?
http://www.ebay.com/itm/150919631611?ss ... 1497.l2648
Voor meerdere stuks word een redelijk bod vaak wel geaccepteerd en dat is dan ook nog de moeite waard.
Re: "aan/uit" print t.b.v softstart
Ik ga voor vier stuksJB84 schreef:Voor meerdere stuks word een redelijk bod vaak wel geaccepteerd en dat is dan ook nog de moeite waard.
Re: "aan/uit" print t.b.v softstart
Krijg je dan geen problemen met invoer? Qua kosten bedoel ik?
Ik blijf altijd onder de €22,- dan bestel ik wat vaker maar heb nooit kosten achteraf.
Ik blijf altijd onder de €22,- dan bestel ik wat vaker maar heb nooit kosten achteraf.
