#00003: Protectie diode bij IC1 : 1N4148 --> 1N4003
RC2:
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Ja, daarom juist !knuisje schreef:Dat moet jij zeggen met je volledig microprocessor gestuurde Pass Labs!
Ik Pass met het maken van een opmerkingray5150 schreef:Een microcontroller om een eindversterker in te schakelen...het moet niet gekker worden...![]()
![]()
Ik had er nog niet zo naar gekeken maar deze kunststoffen serie is aanmerkelijk vriendelijker geprijsd dan de metalen serie. Dat scheelt toch grofweg 4 euro/stukray5150 schreef:Ja, daarom juist !knuisje schreef:Dat moet jij zeggen met je volledig microprocessor gestuurde Pass Labs!
By the way, Huib. als je van deze XLR's gebruik gaat maken zul je meer tussenruimte moeten houden, anders gaat het niet goed passen.
hannesie schreef:Daarnaast is het ook veel strakker, wel even rekening mee houden dat de uitsparing anders kan zijn.
Geen zorgen, wordt in de gaten gehouden.ds23man schreef:Heel erg opletten welke Neutrik je pakt, er zijn nogal wat verschillen in maatvoering zowel op de print als het gat in je kast!
Ik heb nog wel wat liggen. Thomann was trouwens de enige leverancier die ik kon vinden.hsmeets schreef:toe maar, gelijk 100 stuks
daarvoor zijn moertjes uitgevondends23man schreef:Dat is de uitvoering zonder contact in het schroefdraad. Maar je blijft nog steeds met het feit zitten dat er geen schroefdraad in zit. Die speciale tappertjes zijn ontwikkeld voor gebruik met deze chassidelen.
Klopt, maar vindt maar eens de juiste maat. En verder hebben ze kartelrand onder de kop die in het paneel snijdt, die vindt je al helemaal niet!hsmeets schreef:
Die tappers zijn niet speciaal Neutrik overigens. Plastite tappers zijn er in verschillende maten en uitvoeringen, bedoeld om bij kunststoffen gebruikt te worden.
Reuze fijn en bedankt voor je aanbod om er aan mij te verkopen maar, euh, 16 XLR connectoren x 2 stuks en een paar reserve..... kun je er een 40 missen. Weet je, ik moet toch nog een berg XLR connectoren, pluggen en kabel bestellen, dan kan ik net zo goed die schroeven mee bestellen dat valt dat in het niet tov de rest.ds23man schreef:Klopt, maar vindt maar eens de juiste maat. En verder hebben ze kartelrand onder de kop die in het paneel snijdt, die vindt je al helemaal niet!hsmeets schreef:
Die tappers zijn niet speciaal Neutrik overigens. Plastite tappers zijn er in verschillende maten en uitvoeringen, bedoeld om bij kunststoffen gebruikt te worden.
Maar ik wel best wel een aantal opsturen hoor!