Sub folder Solderen etc werkt niet goed .
Moderator: Beheerdersteam
Sub folder Solderen etc werkt niet goed .
Ben ik de enige die niet in het sub folder Solderen etc mag kijken?
Laatst gewijzigd door Kappa7 op zo 27 okt 2013, 12:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goeed .
Hier ook, ik denk dat men nog bezig is om berichten en topics daarnaar oe te verplaatsen ?
Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goeed .
Ook bij mij, het kan natuurlijk ook zo zijn dat er nog helemaal niets in staat.
De mods zijn vast heel druk bezig met het verplaatsen van topics ... geef ze anders nog even wat tijd
De mods zijn vast heel druk bezig met het verplaatsen van topics ... geef ze anders nog even wat tijd
Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goeed .
Dat zal het wezen.
wel zie ik dat er al topics in staan maar dat de rechten op de volder nog niet goed staan. ik vermoed namelijk dat vergeten is deze goed te zetten. de rest van de nieuw aangemaakte folders werken wel al prima.
wel zie ik dat er al topics in staan maar dat de rechten op de volder nog niet goed staan. ik vermoed namelijk dat vergeten is deze goed te zetten. de rest van de nieuw aangemaakte folders werken wel al prima.
Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goeed .
HJ krijgt/gebruikt de kans om zijn aversie tegen solderen af te reageren.
Of de bout is nog niet heet genoeg.
Was gisteren ook al.
Of de bout is nog niet heet genoeg.
Was gisteren ook al.
Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goed .
ds23man schreef:Volgens mij is het een folder voor HJ alleen!![]()
![]()
![]()
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goed .
ja, dat gesoldeer moest maar eens afgelopen zijn 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goed .
HJ gaat zich helemaal specialiseren in kroonstenen!

Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goed .
Vast vergeten een schroefje vast te draaienKappa7 schreef:Is niet nodig, het forum doet ut weer.
Binnenkort een aparte rubriek voor schroevendraaiers..............
Laatst gewijzigd door Pjotr op zo 27 okt 2013, 13:35, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goed .
HJ kan maar beter gaan krimpen!Pjotr schreef:Vast vergeten een schroefje vast te draaienKappa7 schreef:Is niet nodig, het forum doet ut weer.Die kroonsteentjes zijn ook niet alles blijkt wel
Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goed .
Hmm en hij is al niet zo lang.ds23man schreef:HJ kan maar beter gaan krimpen!Pjotr schreef:Vast vergeten een schroefje vast te draaienKappa7 schreef:Is niet nodig, het forum doet ut weer.Die kroonsteentjes zijn ook niet alles blijkt wel
![]()
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goed .
Nou snap ik er nu helemaal niks meer van.....
In het forum solderen mag je het weer niet hebben over soldeergereedschap, moet je weer naar een ander subforum........
En solderen is ook nogal een ruim begrip, moet hier nu ook een onderwerp onder over waterleidingen en hardsolderen????
Leuker kunnen we het niet maken, wel onduidelijker!

In het forum solderen mag je het weer niet hebben over soldeergereedschap, moet je weer naar een ander subforum........
En solderen is ook nogal een ruim begrip, moet hier nu ook een onderwerp onder over waterleidingen en hardsolderen????
Leuker kunnen we het niet maken, wel onduidelijker!
Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goed .
Ach, laat de heren nou lekker leuk forumpje spelen. Anders halen ze elders maar kattenkwaad uit
Maar een fatsoenlijke zoekfunctie lijkt mij eigenlijk nuttiger/handiger/belangrijker dan al dat gepoets.
Maar een fatsoenlijke zoekfunctie lijkt mij eigenlijk nuttiger/handiger/belangrijker dan al dat gepoets.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goed .
Volgens mij hebben we maar 2 subfora nodig: Kantine en 1 voor de rest!

- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goed .
nee, minstens 3, eentje speciaal voor jou, zodat de rest inhoudelijke bijdragen kan hebbends23man schreef:Volgens mij hebben we maar 2 subfora nodig: Kantine en 1 voor de rest!
![]()
![]()
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goed .
daar kunnen we niet zo veel aan doen, phpbb is vrij zwak in dat. daarom hebben we ook de zgn "zoekmotor" waarmee je via google kan zoeken.Pjotr schreef:Maar een fatsoenlijke zoekfunctie lijkt mij eigenlijk nuttiger/handiger/belangrijker dan al dat gepoets.
Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goed .
Jah, met Google zoek je i.d.d. makkelijker op dit forum dan met de eigen zoekmasjien. Wat ook irritant is, is dat woorden met 3 of minder letters niet gepikt worden. Probeer maar eens te zoeken op GHP b.v.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goed .
ja, het is enorm beperkt, ook veel voorkomende termen mag je niet op zoeken, en zo kunnen we nog wel door gaan. maar zonder over te gaan op een compleet andere forum software is de google route h best mogelijke optie, vandaar dat we die link "zoekmotor" er maar naast gezet hebben
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goed .
De werkelijkheid biedt net iets meer dan de beeldvorming: er voldeden 779 resultaten aan de zoektermPjotr schreef:Probeer maar eens te zoeken op GHP b.v.
Verder inderdaad wat Henkjan zegt, want de omvang van de database is van dien aard dat de flexibele zoekmethode van vroeger een onacceptabele aanslag pleegt op de gedeelde databaseserver. Andere forumsoftware zal het in deze opstelling trouwens ook niet beter doen.
Toch zie ik nog wel een kleine opening voor iets ruimere zoekmogelijkheden. Misschien kijk ik daar wel een keer naar als ik zin heb. De komende tijd heb ik wat beters te doen, dus je kan jezelf in elk geval nog geruime tijd bekwamen in 3-letterspelletjes.
