Sub folder Solderen etc werkt niet goed .

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Sub folder Solderen etc werkt niet goed .

Bericht door Kappa7 »

Ben ik de enige die niet in het sub folder Solderen etc mag kijken?
Laatst gewijzigd door Kappa7 op zo 27 okt 2013, 12:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goeed .

Bericht door ray5150 »

Hier ook, ik denk dat men nog bezig is om berichten en topics daarnaar oe te verplaatsen ?
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goeed .

Bericht door SARK »

Ook bij mij, het kan natuurlijk ook zo zijn dat er nog helemaal niets in staat.
De mods zijn vast heel druk bezig met het verplaatsen van topics ... geef ze anders nog even wat tijd :wink:
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goeed .

Bericht door Kappa7 »

Dat zal het wezen.
wel zie ik dat er al topics in staan maar dat de rechten op de volder nog niet goed staan. ik vermoed namelijk dat vergeten is deze goed te zetten. de rest van de nieuw aangemaakte folders werken wel al prima.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goeed .

Bericht door hannesie »

HJ krijgt/gebruikt de kans om zijn aversie tegen solderen af te reageren. :lol:

Of de bout is nog niet heet genoeg. :mrgreen:
Was gisteren ook al.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goed .

Bericht door ds23man »

Volgens mij is het een folder voor HJ alleen! :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goed .

Bericht door Kappa7 »

ds23man schreef:
Volgens mij is het een folder voor HJ alleen! :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
:mrgreen:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goed .

Bericht door Henkjan »

ja, dat gesoldeer moest maar eens afgelopen zijn :rofl:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goed .

Bericht door ray5150 »

:-# :mrgreen:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goed .

Bericht door ray5150 »

:-# :mrgreen:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goed .

Bericht door ds23man »

HJ gaat zich helemaal specialiseren in kroonstenen! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goed .

Bericht door Kappa7 »

Is niet nodig, het forum doet ut weer.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goed .

Bericht door Pjotr »

Kappa7 schreef:
Is niet nodig, het forum doet ut weer.
Vast vergeten een schroefje vast te draaien :roll: Die kroonsteentjes zijn ook niet alles blijkt wel :rofl:

Binnenkort een aparte rubriek voor schroevendraaiers..............
Laatst gewijzigd door Pjotr op zo 27 okt 2013, 13:35, 1 keer totaal gewijzigd.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goed .

Bericht door ds23man »

Pjotr schreef:
Kappa7 schreef:
Is niet nodig, het forum doet ut weer.
Vast vergeten een schroefje vast te draaien :roll: Die kroonsteentjes zijn ook niet alles blijkt wel :rofl:
HJ kan maar beter gaan krimpen! :rofl: :rofl:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goed .

Bericht door Pjotr »

ds23man schreef:
Pjotr schreef:
Kappa7 schreef:
Is niet nodig, het forum doet ut weer.
Vast vergeten een schroefje vast te draaien :roll: Die kroonsteentjes zijn ook niet alles blijkt wel :rofl:
HJ kan maar beter gaan krimpen! :rofl: :rofl:
Hmm en hij is al niet zo lang. :mrgreen: Maar we kunnen toch moeilijk van het forum een gereedschapswinkel maken.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goed .

Bericht door ds23man »

Nou snap ik er nu helemaal niks meer van.....

In het forum solderen mag je het weer niet hebben over soldeergereedschap, moet je weer naar een ander subforum........

En solderen is ook nogal een ruim begrip, moet hier nu ook een onderwerp onder over waterleidingen en hardsolderen????

Leuker kunnen we het niet maken, wel onduidelijker! :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goed .

Bericht door Pjotr »

Ach, laat de heren nou lekker leuk forumpje spelen. Anders halen ze elders maar kattenkwaad uit :lol:

Maar een fatsoenlijke zoekfunctie lijkt mij eigenlijk nuttiger/handiger/belangrijker dan al dat gepoets.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goed .

Bericht door ds23man »

Volgens mij hebben we maar 2 subfora nodig: Kantine en 1 voor de rest!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goed .

Bericht door Henkjan »

ds23man schreef:
Volgens mij hebben we maar 2 subfora nodig: Kantine en 1 voor de rest!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
nee, minstens 3, eentje speciaal voor jou, zodat de rest inhoudelijke bijdragen kan hebben :lol:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goed .

Bericht door Henkjan »

Pjotr schreef:
Maar een fatsoenlijke zoekfunctie lijkt mij eigenlijk nuttiger/handiger/belangrijker dan al dat gepoets.
daar kunnen we niet zo veel aan doen, phpbb is vrij zwak in dat. daarom hebben we ook de zgn "zoekmotor" waarmee je via google kan zoeken.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goed .

Bericht door Pjotr »

Jah, met Google zoek je i.d.d. makkelijker op dit forum dan met de eigen zoekmasjien. Wat ook irritant is, is dat woorden met 3 of minder letters niet gepikt worden. Probeer maar eens te zoeken op GHP b.v.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goed .

Bericht door Henkjan »

ja, het is enorm beperkt, ook veel voorkomende termen mag je niet op zoeken, en zo kunnen we nog wel door gaan. maar zonder over te gaan op een compleet andere forum software is de google route h best mogelijke optie, vandaar dat we die link "zoekmotor" er maar naast gezet hebben
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Sub folder Solderen etc werkt niet goed .

Bericht door Marp »

Pjotr schreef:
Probeer maar eens te zoeken op GHP b.v.
De werkelijkheid biedt net iets meer dan de beeldvorming: er voldeden 779 resultaten aan de zoekterm ;)

Verder inderdaad wat Henkjan zegt, want de omvang van de database is van dien aard dat de flexibele zoekmethode van vroeger een onacceptabele aanslag pleegt op de gedeelde databaseserver. Andere forumsoftware zal het in deze opstelling trouwens ook niet beter doen.

Toch zie ik nog wel een kleine opening voor iets ruimere zoekmogelijkheden. Misschien kijk ik daar wel een keer naar als ik zin heb. De komende tijd heb ik wat beters te doen, dus je kan jezelf in elk geval nog geruime tijd bekwamen in 3-letterspelletjes. :D
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”