ik heb net nog eens wat er hier in dit onderwerp gezegd is meerdere malen opnieuw gelezen. en nergens kan ik ook maar een hint vinden van dat iets niet zou kunnen of niets zou opleveren kwa beter geluid. wel wordt er ingezoomd op de uitleg die er bij gegeven wordt omdat die voor de geïnteresseerde techneut nogal wat vragen oproept. Logisch, want dit onderwerp is er een met een sterk technische kant.Rob Dingen schreef:..... steeds dat er een sfeer hangt van technisch onderuit halen van ideeën omdat het volgens theorie niet kan.
Waarom neemt hier niemand nu eens de moeite om het op gehoor te testen of het de moeite waard is en of een verschil waarneembaar is dan bewijs je of het wel of niet werkt in jou situatie.
Het is gezond om sceptisch te zijn maar ongezond om bij voorbaat alles uit te sluiten.
Dat niet iedereen daar in geïnteresseerd is en gewoon willen luisteren ipv de theorie te willen snappen is niets mis mee, maar er is net zo min wat mis met mensen die gewoon de theorie willen begrijpen en het luisteren aan anderen overlaten. dat vult elkaar perfect aan zou ik zeggen.