8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober 2013

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3807
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door AatV »

hannesie schreef:
Fokko schreef:
Heren,

Het is al een tijdje geleden dat ik in Beetsterzwaag was, maar graag zou ik weer aanwezig willen zijn. Ik kan een Phonodude mk3 en een Project debut 3 meenemen. Om al het digitale geweld te compenseren.

Groetnis,
Fokko
Zoveel digitaal geweld?

Als het over geweld gaat zie ik alleen maar BUIZEN. :lol:
Ach, al dat onderscheid is maar kunstmatig. :mrgreen:
Digitale schakelingen bestaan toch ook uit -in wezen- analoge schakelaars?

groet,
Aat
Gebruikersavatar
architect
Berichten: 1546
Lid geworden op: zo 14 mar 2010, 17:36
Locatie: Friesland

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door architect »

rdv300b833 schreef:
Goedemiddag gelijkgestemden,
dit jaar ben ik ook van de partij ! Nog nooit in Beetsterzwaag geweest maar op dit moment zitten we in een vakantiehuisje nabij Norg en dat heeft vast een positieve invloed gehad om nu ook maar eens richting Noord te reizen.

Ik neem mee:
- 35TG versterker. Deze heb ik al eens richting "Zuid" meegenomen maar er is nogal wat verandert (want blijven we niet altijd doorploeteren richting het optimale...)
- Reference 3A Grand Master 2-weggertjes. Wel wat ingegrepen in het minimale wisselfilter. Snap ik nou echt niet van zo'n fabrikant: lever je een leuke speaker met een minimaal filter.....maar lever je een speaker met zeer sippe aansluitingen en treurige wisselfiltercomponenten ?? Zal geen aardschokken veroorzaken in een zaal maar doen het heus prima.
- bronnen: Nagra Ares-BB harddisk recorder, Benchmark DAC1 en een Micromega loopwerk.
Een compleet/werkende set dus.

Er staat in de aankondiging van deze ZBA luisterdag dat alle apparatuur veilig moet zijn. Let op: de topcapaansluiting van de 35TG buis is echt open en daar staat bijna 1000 volt op. Nou staat er ook dat alleen de eigenaar de apparatuur mag bedienen....

Tot over een kleine 2 maanden,
met muzikale groet,
Reinout

die speakers klinken ook goed heb ik wel gehoord
Gebruikersavatar
Fokko
Berichten: 605
Lid geworden op: zo 22 jul 2007, 18:44
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door Fokko »

AatV schreef:
hannesie schreef:
Fokko schreef:
Heren,

Het is al een tijdje geleden dat ik in Beetsterzwaag was, maar graag zou ik weer aanwezig willen zijn. Ik kan een Phonodude mk3 en een Project debut 3 meenemen. Om al het digitale geweld te compenseren.

Groetnis,
Fokko
Zoveel digitaal geweld?

Als het over geweld gaat zie ik alleen maar BUIZEN. :lol:
Ach, al dat onderscheid is maar kunstmatig. :mrgreen:
Digitale schakelingen bestaan toch ook uit -in wezen- analoge schakelaars?

groet,
Aat
Absoluut, maar zodra er blokgolven aan te pas komen, moet je oppassen!
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door dre »

wat lees ik nou Hans? :shock:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door hannesie »

watte?
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door dre »

o,alles weer vegeten? :rofl:

niet naar brussel od niet naar beetserzwaag? :sure:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door hannesie »

Werd toch een druk weekend?
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door dre »

Wordt druk Hans! :sure:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door hannesie »

Ik zit nu in Amersfoort
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door dre »

ik morgenavond. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8111
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door Kappa7 »

kom ik net vandaan.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door hannesie »

Kappa7 schreef:
kom ik net vandaan.
We hebben weer wat te doen, of juist niet. :rofl:

Het verhaal was wat dubieus, naar mijn idee.
Voor de niet insiders, maandelijkse Audio Vereniging Midden Nederland avond. :)
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door Henkjan »

en welk verhaal was dat dan ?
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8111
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door Kappa7 »

hannesie schreef:
Kappa7 schreef:
kom ik net vandaan.
We hebben weer wat te doen, of juist niet. :rofl:

Het verhaal was wat dubieus, naar mijn idee.
Voor de niet insiders, maandelijkse Audio Vereniging Midden Nederland avond. :)
Ik ga toch weer eens wat schuiven met de boel, ben benieuwd waar ik dan uit kom.
was een avond met Rik Paap die aangaf hoe je het beste een audio set kon plaatsen.
Was erg interessant al zitten er ook wat dingen in die misschien wat vergaan maar wel de moeite waard zijn om eens te proberen.

de kosten zijn 0 dus daar hoef je het niet voor te laten.
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door weidok »

Fokko schreef:
Heren,

Het is al een tijdje geleden dat ik in Beetsterzwaag was, maar graag zou ik weer aanwezig willen zijn. Ik kan een Phonodude mk3 en een Project debut 3 meenemen. Om al het digitale geweld te compenseren.

Groetnis,
Fokko
Fokko zal de lijsten zsm aanpassen
kun je wat beter omschrijven wat je graag mee wilt nemen en ons laten horen ?
tot dan
Gebruikersavatar
Fokko
Berichten: 605
Lid geworden op: zo 22 jul 2007, 18:44
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door Fokko »

Beste Weidok,

Bedankt voor het toevoegen aan de lijst. De Project Debut 3 is een draaitafel, verder niet een heel uitzonderlijk model. Echter samen met de Phonodude is het een fijn duo. Ik heb dus geen speakers/versterker. Wellicht dat we die op iemand anders zijn set aan kunnen sluiten?
Ook zal ik een aantal platen meenemen. Helaas is mijn eigen collectie nog niet heel groot. Als iemand een fijne plaat heeft, mag die er natuurlijk ook op!

Ik zie er in ieder geval naar uit! Een aantal jaren geleden een gezellige middag. Mede om die middag ben ik begonnen met het bouwen van de Phonodude! :D
Mr Tube
Berichten: 1473
Lid geworden op: ma 13 feb 2006, 21:27
Locatie: IJmuiden

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door Mr Tube »

Ik ga ook proberen erbij te zijn.
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door RumoH »

Fokko schreef:
Beste Weidok,

Bedankt voor het toevoegen aan de lijst. De Project Debut 3 is een draaitafel, verder niet een heel uitzonderlijk model. Echter samen met de Phonodude is het een fijn duo. Ik heb dus geen speakers/versterker. Wellicht dat we die op iemand anders zijn set aan kunnen sluiten?
Ook zal ik een aantal platen meenemen. Helaas is mijn eigen collectie nog niet heel groot. Als iemand een fijne plaat heeft, mag die er natuurlijk ook op!

Ik zie er in ieder geval naar uit! Een aantal jaren geleden een gezellige middag. Mede om die middag ben ik begonnen met het bouwen van de Phonodude! :D
Het kan wel mijn OeneZ set worden aangesloten, ben er zelf ook wel benieuwd naar.

Rudy
MuGGs
Berichten: 4
Lid geworden op: za 12 jan 2013, 13:15
Locatie: Suameer

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door MuGGs »

Goedemiddag heren,

Wat ik mij afvroeg; is dit spektakel 'vrij' toegankelijk voor toeschouwers of is dit besloten/via aanmelding?
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door ds23man »

MuGGs schreef:
Goedemiddag heren,

Wat ik mij afvroeg; is dit spektakel 'vrij' toegankelijk voor toeschouwers of is dit besloten/via aanmelding?
Je moet het Frysk volkslied achterstevoren opzeggen bij de ingang als wachtwoord! :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
MuGGs
Berichten: 4
Lid geworden op: za 12 jan 2013, 13:15
Locatie: Suameer

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door MuGGs »

ds23man schreef:
Je moet het Frysk volkslied achterstevoren opzeggen bij de ingang als wachtwoord! :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Aiii, de normale volgorde is al lastig zat.. Maar snel beginnen met oefenen :lol:
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door weidok »

MuGGs schreef:
ds23man schreef:
Je moet het Frysk volkslied achterstevoren opzeggen bij de ingang als wachtwoord! :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Aiii, de normale volgorde is al lastig zat.. Maar snel beginnen met oefenen :lol:
nou.. dat willen we dan wel even horen...

maar ik zal je alvast op de lijst zetten :) :)
MuGGs
Berichten: 4
Lid geworden op: za 12 jan 2013, 13:15
Locatie: Suameer

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door MuGGs »

weidok schreef:
nou.. dat willen we dan wel even horen...

maar ik zal je alvast op de lijst zetten :) :)
Uuuh nou nee hoor dat wil je niet 8-[
Bij mij mag je indien mogelijk een +1 zetten, mijn vader is ook zeer geïnteresseerd(maar hier niet actief).
Gebruikersavatar
architect
Berichten: 1546
Lid geworden op: zo 14 mar 2010, 17:36
Locatie: Friesland

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door architect »

ds23man schreef:
MuGGs schreef:
Goedemiddag heren,

Wat ik mij afvroeg; is dit spektakel 'vrij' toegankelijk voor toeschouwers of is dit besloten/via aanmelding?
Je moet het Frysk volkslied achterstevoren opzeggen bij de ingang als wachtwoord! :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
kom je zelf niet uit Groningen?
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door ds23man »

architect schreef:
ds23man schreef:
MuGGs schreef:
Goedemiddag heren,

Wat ik mij afvroeg; is dit spektakel 'vrij' toegankelijk voor toeschouwers of is dit besloten/via aanmelding?
Je moet het Frysk volkslied achterstevoren opzeggen bij de ingang als wachtwoord! :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
kom je zelf niet uit Groningen?
Ja, maar ik heb jaren in Ljouwert gewoond!
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”