Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Het is al een tijdje geleden dat ik in Beetsterzwaag was, maar graag zou ik weer aanwezig willen zijn. Ik kan een Phonodude mk3 en een Project debut 3 meenemen. Om al het digitale geweld te compenseren.
Groetnis,
Fokko
Zoveel digitaal geweld?
Als het over geweld gaat zie ik alleen maar BUIZEN.
Ach, al dat onderscheid is maar kunstmatig.
Digitale schakelingen bestaan toch ook uit -in wezen- analoge schakelaars?
Goedemiddag gelijkgestemden,
dit jaar ben ik ook van de partij ! Nog nooit in Beetsterzwaag geweest maar op dit moment zitten we in een vakantiehuisje nabij Norg en dat heeft vast een positieve invloed gehad om nu ook maar eens richting Noord te reizen.
Ik neem mee:
- 35TG versterker. Deze heb ik al eens richting "Zuid" meegenomen maar er is nogal wat verandert (want blijven we niet altijd doorploeteren richting het optimale...)
- Reference 3A Grand Master 2-weggertjes. Wel wat ingegrepen in het minimale wisselfilter. Snap ik nou echt niet van zo'n fabrikant: lever je een leuke speaker met een minimaal filter.....maar lever je een speaker met zeer sippe aansluitingen en treurige wisselfiltercomponenten ?? Zal geen aardschokken veroorzaken in een zaal maar doen het heus prima.
- bronnen: Nagra Ares-BB harddisk recorder, Benchmark DAC1 en een Micromega loopwerk.
Een compleet/werkende set dus.
Er staat in de aankondiging van deze ZBA luisterdag dat alle apparatuur veilig moet zijn. Let op: de topcapaansluiting van de 35TG buis is echt open en daar staat bijna 1000 volt op. Nou staat er ook dat alleen de eigenaar de apparatuur mag bedienen....
Tot over een kleine 2 maanden,
met muzikale groet,
Reinout
Het is al een tijdje geleden dat ik in Beetsterzwaag was, maar graag zou ik weer aanwezig willen zijn. Ik kan een Phonodude mk3 en een Project debut 3 meenemen. Om al het digitale geweld te compenseren.
Groetnis,
Fokko
Zoveel digitaal geweld?
Als het over geweld gaat zie ik alleen maar BUIZEN.
Ach, al dat onderscheid is maar kunstmatig.
Digitale schakelingen bestaan toch ook uit -in wezen- analoge schakelaars?
groet,
Aat
Absoluut, maar zodra er blokgolven aan te pas komen, moet je oppassen!
Het verhaal was wat dubieus, naar mijn idee.
Voor de niet insiders, maandelijkse Audio Vereniging Midden Nederland avond.
Ik ga toch weer eens wat schuiven met de boel, ben benieuwd waar ik dan uit kom.
was een avond met Rik Paap die aangaf hoe je het beste een audio set kon plaatsen.
Was erg interessant al zitten er ook wat dingen in die misschien wat vergaan maar wel de moeite waard zijn om eens te proberen.
de kosten zijn 0 dus daar hoef je het niet voor te laten.
Het is al een tijdje geleden dat ik in Beetsterzwaag was, maar graag zou ik weer aanwezig willen zijn. Ik kan een Phonodude mk3 en een Project debut 3 meenemen. Om al het digitale geweld te compenseren.
Groetnis,
Fokko
Fokko zal de lijsten zsm aanpassen
kun je wat beter omschrijven wat je graag mee wilt nemen en ons laten horen ?
tot dan
Bedankt voor het toevoegen aan de lijst. De Project Debut 3 is een draaitafel, verder niet een heel uitzonderlijk model. Echter samen met de Phonodude is het een fijn duo. Ik heb dus geen speakers/versterker. Wellicht dat we die op iemand anders zijn set aan kunnen sluiten?
Ook zal ik een aantal platen meenemen. Helaas is mijn eigen collectie nog niet heel groot. Als iemand een fijne plaat heeft, mag die er natuurlijk ook op!
Ik zie er in ieder geval naar uit! Een aantal jaren geleden een gezellige middag. Mede om die middag ben ik begonnen met het bouwen van de Phonodude!
Bedankt voor het toevoegen aan de lijst. De Project Debut 3 is een draaitafel, verder niet een heel uitzonderlijk model. Echter samen met de Phonodude is het een fijn duo. Ik heb dus geen speakers/versterker. Wellicht dat we die op iemand anders zijn set aan kunnen sluiten?
Ook zal ik een aantal platen meenemen. Helaas is mijn eigen collectie nog niet heel groot. Als iemand een fijne plaat heeft, mag die er natuurlijk ook op!
Ik zie er in ieder geval naar uit! Een aantal jaren geleden een gezellige middag. Mede om die middag ben ik begonnen met het bouwen van de Phonodude!
Het kan wel mijn OeneZ set worden aangesloten, ben er zelf ook wel benieuwd naar.