Weer een weekje verder en twee dingen merk ik daarbij op.
Laag mis ik soms, misschien een dip(je)? Heb ik het niet over sub laag. Ik zal eens zo'n frequentie cd gebruiken.
En het lijkt bij sommige passages alsof ik een echo hoor, alsof in een kleine ruimte het geluid geproduceerd wordt.
Ondanks deze punten, ben ik overal tevreden en ben bezig om standaard ervoor te maken..
Makizou M-8BH voor de Fostex Fe87e
Moderator: Beheerdersteam
Re: Makizou M-8BH voor de Fostex Fe87e
Ze zijn af eindelijk. 
- Bijlagen
Laatst gewijzigd door DKM op ma 03 jun 2013, 0:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Heb nog nooit een Fostex gehoord. Maar was er altijd al beetje bang voor dat er weinig laag in zit. Is het zo erg ?
Nee het is helemaal niet zo erg. Ik ben erg gesteld het setje, anders had ik echt niet die standaards gemaakt. Dat is een weekje in de middag/avond zagen/lijmenIs het zo erg ?
Maar had geswitched tussen een Buizenversterker en deze gaf beduidend minder laag.
Stonden ook koud op andere boxen, misschien dat invloed heeft.
Misschien dat iemand ze een keer wil meten, ben zelf namelijk erg benieuwd.
Die echo had ik ook in mijn setje, ik heb de korf van mijn breedbander toen met vilt gedempt en gespeeld met de demping op de wand achter de breedbander. Misschien dat je daar ook iets mee kan experimenteren.
Mvg Reinder
Mvg Reinder
meiborg schreef:Die echo had ik ook in mijn setje, ik heb de korf van mijn breedbander toen met vilt gedempt en gespeeld met de demping op de wand achter de breedbander. Misschien dat je daar ook iets mee kan experimenteren.
Mvg Reinder
Ow dat kan ik ook eens proberen. Bedankt voor de tip!