http://daudio.nl
Daudio website online
Moderator: Beheerdersteam
- Daudio
- ZA-sponsor: daudio - dipole design audio
- Berichten: 375
- Lid geworden op: ma 14 okt 2013, 19:20
- Locatie: Zwolle, Den Hoorn ZH
- Contacteer:
Daudio website online
Hehe, poehpoeh, bloed, zweet, geen tranen, we zijn nu werkelijk live! In de loop van vorige week hebben we een persbericht richting een aantal bekende bladen en audiosites zoals hifi.nl en audioreview.nl gedaan. Dat kan natuurlijk niet zonder dat de website er ook is.
http://daudio.nl
http://daudio.nl
- firsttimer
- Berichten: 133
- Lid geworden op: do 25 feb 2010, 17:37
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: Daudio website online
Puntje van kritiek: Ik zou de naam van het kopje Speaker vervangen door Producten oid. Op deze pagina zie je nl niet alleen een speaker maar ook versterkers etc. Of je moet beide opdelen, dus Speakers en Apparatuur.
Oh en ik werd hier op het forum terecht gewezen dat we in nederland wonen en dus niet praten over speakers maar over luidsprekers...
Re: Daudio website online
Het ziet er goed uit, ik had gisteren al wel wat gezien, maar nu definitief, de site is mooi.
Opmerkingen van Vinc zijn denk ik terecht
Opmerkingen van Vinc zijn denk ik terecht
- Daudio
- ZA-sponsor: daudio - dipole design audio
- Berichten: 375
- Lid geworden op: ma 14 okt 2013, 19:20
- Locatie: Zwolle, Den Hoorn ZH
- Contacteer:
Re: Daudio website online
Je wilt niet weten hoeveel punten en komma's we gisteren al hebben zitten fijnslijpen.
Dank voor de complimenten en de feedback, die nemen we weer mee zoals gebruikelijk.
Dank voor de complimenten en de feedback, die nemen we weer mee zoals gebruikelijk.
Re: Daudio website online
En zet mooie url'etjes eens even aan. Zoiets als daudio.nl/luidspreker leest prettiger en zoekt ook beter dan daudio.nl/?page_id=123
- Daudio
- ZA-sponsor: daudio - dipole design audio
- Berichten: 375
- Lid geworden op: ma 14 okt 2013, 19:20
- Locatie: Zwolle, Den Hoorn ZH
- Contacteer:
Re: Daudio website online
Bedankt voor je opmerking.Vinculum schreef:![]()
![]()
Puntje van kritiek: Ik zou de naam van het kopje Speaker vervangen door Producten oid. Op deze pagina zie je nl niet alleen een speaker maar ook versterkers etc. Of je moet beide opdelen, dus Speakers en Apparatuur.
Oh en ik werd hier op het forum terecht gewezen dat we in nederland wonen en dus niet praten over speakers maar over luidsprekers...
- Daudio
- ZA-sponsor: daudio - dipole design audio
- Berichten: 375
- Lid geworden op: ma 14 okt 2013, 19:20
- Locatie: Zwolle, Den Hoorn ZH
- Contacteer:
Re: Daudio website online
Ik snap je punt. Weet even niet of ik dit kan aanpassen. Moet ik navragen.sjons schreef:En zet mooie url'etjes eens even aan. Zoiets als daudio.nl/luidspreker leest prettiger en zoekt ook beter dan daudio.nl/?page_id=123
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Daudio website online
Ach, het is maar net hoever je daarin wilt meegaan. Een nadeel van z.g.n. leesbare URL's (wie leest die nou?)* vind ik dan weer dat het adres ongeldig is zodra ook maar één letter wordt veranderd.
* Ja uiteraard zoekmachines, maar de meest gebruikte zoekmachine geeft toch al de paginatitel netjes weer.
Maar wil je het aanpassen, dan kan dat volgens mij gewoon met een instelling binnen het adminpanel:
* Ja uiteraard zoekmachines, maar de meest gebruikte zoekmachine geeft toch al de paginatitel netjes weer.
Maar wil je het aanpassen, dan kan dat volgens mij gewoon met een instelling binnen het adminpanel:
http://www.friks.nl/blog/wordpress-seo-tips/ schreef:SEO optimalisatie in WordPress
- Permalinks
In de back-end van WordPress is het mogelijk de permalinks aan te passen in zoekmachine vriendelijke url’s. Na het installeren van WordPress staan de permalinks ingesteld op http://www.friks.nl/?p=2714 het deel achter de domeinnaam bevat geen geen tekst maar alleen een nummer. Het is echter ook mogelijk om te kiezen voor http://www.friks.nl/%postname%/ in dit geval wordt de postname in de url geplaatst en ontstaat een leesbare url.
- Daudio
- ZA-sponsor: daudio - dipole design audio
- Berichten: 375
- Lid geworden op: ma 14 okt 2013, 19:20
- Locatie: Zwolle, Den Hoorn ZH
- Contacteer:
Re: Daudio website online
Bedankt! Ik heb het aangepast. Was erg eenvoudig.Marp schreef:Ach, het is maar net hoever je daarin wilt meegaan. Een nadeel van z.g.n. leesbare URL's (wie leest die nou?)* vind ik dan weer dat het adres ongeldig is zodra ook maar één letter wordt veranderd.
* Ja uiteraard zoekmachines, maar de meest gebruikte zoekmachine geeft toch al de paginatitel netjes weer.
Maar wil je het aanpassen, dan kan dat volgens mij gewoon met een instelling binnen het adminpanel:http://www.friks.nl/blog/wordpress-seo-tips/ schreef:SEO optimalisatie in WordPress
- Permalinks
In de back-end van WordPress is het mogelijk de permalinks aan te passen in zoekmachine vriendelijke url’s. Na het installeren van WordPress staan de permalinks ingesteld op http://www.friks.nl/?p=2714 het deel achter de domeinnaam bevat geen geen tekst maar alleen een nummer. Het is echter ook mogelijk om te kiezen voor http://www.friks.nl/%postname%/ in dit geval wordt de postname in de url geplaatst en ontstaat een leesbare url.
Re: Daudio website online
Er zijn meer plekken waar je ze kan lezen Marp, en de tendens van browsers vandaag de dag is niet dat je de titel nog ziet maar alleen de adresbalk en een home-knop. Titels staan nu in tabjes, en die worden steeds kleinerMarp schreef:Ach, het is maar net hoever je daarin wilt meegaan. Een nadeel van z.g.n. leesbare URL's (wie leest die nou?)* vind ik dan weer dat het adres ongeldig is zodra ook maar één letter wordt veranderd.
Besides, mensen onthouden gemakkelijker daudio.nl/kortingsactie dan daudio.nl/?page_id=627 , en het staat ook netter op kaartjes en briefpapier e.d. Grootste reden is trouwens wel uitstraling idd, is net zoiets als klusbedrijfhenkie.nl met email Henk1962@hetnet.nl
Re: Daudio website online
nette site geworden! proficiat.
wat ik nog wel mis zijn de specs van de dac en de versterkers.
voor de luidspreker is het duidelijk.
groetjes George
wat ik nog wel mis zijn de specs van de dac en de versterkers.
voor de luidspreker is het duidelijk.
groetjes George
Re: Daudio website online
Erg mooie site, professioneel vakwerk.
Waar ik ook mijn complimenten voor wil geven zijn de teksten, erg helder en duidelijk, zonder zweverig geneuzel waar ik jeuk van zou kunnen krijgen....
Aan de ander kant, het blijft soms wel wat oppervlakkig, Ik mis bijvoorbeeld foto's van de achterzijde van de elektronica.
Er staat ook niks vermeld over wat voor soort aansluitingen de DAC heeft, hetzelfde geldt voor de eindversterker. (XLR of RCA ingangen.)
Ook is niet te zien wat het display van de DAC weergeeft als hij aanstaat, daar zou je ook wat foto's van kunnen maken.
Tot slot wil ik voorstellen om van ieder product een uitgebreide datasheet in PDF vorm te maken met alle technische gegevens.
Dit is niet als negatieve kritiek bedoeld, maar gewoon een paar dingen die mij opvallen.
Voor de rest : Ga zo door !

Waar ik ook mijn complimenten voor wil geven zijn de teksten, erg helder en duidelijk, zonder zweverig geneuzel waar ik jeuk van zou kunnen krijgen....
Aan de ander kant, het blijft soms wel wat oppervlakkig, Ik mis bijvoorbeeld foto's van de achterzijde van de elektronica.
Er staat ook niks vermeld over wat voor soort aansluitingen de DAC heeft, hetzelfde geldt voor de eindversterker. (XLR of RCA ingangen.)
Ook is niet te zien wat het display van de DAC weergeeft als hij aanstaat, daar zou je ook wat foto's van kunnen maken.
Tot slot wil ik voorstellen om van ieder product een uitgebreide datasheet in PDF vorm te maken met alle technische gegevens.
Dit is niet als negatieve kritiek bedoeld, maar gewoon een paar dingen die mij opvallen.
Voor de rest : Ga zo door !
Re: Daudio website online
Er staat nog een klein typefoutje in de tekst, namelijk:
Introductie Daudio bij AVMN
mei 25, 2013
Op donderdagavond 30 mei, zal Daudio haar nieuwe W1 dipool design luidspreker op de markt introduceren bij AVNM in Amersfoort. Op de luisteravond van AVNM zal dit nieuwe dipool model te beluisteren zijn voor leden en genodigden van deze audioverenining en de audio pers.
Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar. Kijk voor meer informatie op de website http://www.avmn.nl
Groetjes
Introductie Daudio bij AVMN
mei 25, 2013
Op donderdagavond 30 mei, zal Daudio haar nieuwe W1 dipool design luidspreker op de markt introduceren bij AVNM in Amersfoort. Op de luisteravond van AVNM zal dit nieuwe dipool model te beluisteren zijn voor leden en genodigden van deze audioverenining en de audio pers.
Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar. Kijk voor meer informatie op de website http://www.avmn.nl
Groetjes
Re: Daudio website online
Mooie website. Je kunt zien dat de producten met een zekere bevlogenheid zijn ontwikkeld en gebouwd.
Re: Daudio website online
is wel heel erg summier die info.hannesie schreef:Dat staat wel bij de prijslijst....!!!
staat bvb niet welke sampelrate ondersteund wordt, type aansluiting staat niet vermeld enzovoort.
een pdf met specs zou mooi zijn maar een onderverdeling van pagina per product groep zou nog mooier zijn. daar kan je mooi alle info kwijt die je kwijt wil.
ik snap natuurlijk dat de site nog moet groeien en nog niet af is maar welke site is wel af?
- Daudio
- ZA-sponsor: daudio - dipole design audio
- Berichten: 375
- Lid geworden op: ma 14 okt 2013, 19:20
- Locatie: Zwolle, Den Hoorn ZH
- Contacteer:
Re: Daudio website online
Iedereen bedankt voor de complimenten en de zinvolle tips. Dat doet ons erg goed!
Er komt meer informatie op van de producten. Daar wordt aan gewerkt. We werken aan een aantal PDF's met gedetailleerde informatie van de producten.
Maar hoe mooi we de site of de info ook maken, hij gaat er niet beter van klinken
Daarvoor moet je gewoon komen luisteren! Uiteraard in een woonkamer/luisterkamer situatie, want daarvoor zijn de speakers, sorry luidsprekers, ontwikkeld.
Om heel veel uren naar te luisteren en te genieten van mooie muziek.
Ik ga weer even luisteren en genieten. Voel me een bevoorrecht persoon!
Groet, Hans
Er komt meer informatie op van de producten. Daar wordt aan gewerkt. We werken aan een aantal PDF's met gedetailleerde informatie van de producten.
Maar hoe mooi we de site of de info ook maken, hij gaat er niet beter van klinken
Daarvoor moet je gewoon komen luisteren! Uiteraard in een woonkamer/luisterkamer situatie, want daarvoor zijn de speakers, sorry luidsprekers, ontwikkeld.
Om heel veel uren naar te luisteren en te genieten van mooie muziek.
Ik ga weer even luisteren en genieten. Voel me een bevoorrecht persoon!
Groet, Hans
Re: Daudio website online
Het laatste, daar heb je helemaal gelijk in, ik dacht in mijn geval, uitgaande van de audiofiele consument, "die in de markt is voor iets nieuws"Daudio schreef:
Er komt meer informatie op van de producten. Daar wordt aan gewerkt. We werken aan een aantal PDF's met gedetailleerde informatie van de producten.
Maar hoe mooi we de site of de info ook maken, hij gaat er niet beter van klinken![]()
en op jullie site stuit, naar aanleiding van een demonstratie, of link op een andere site. die moet je hapklare brokken info presenteren. ja, toch ?
Re: Daudio website online
Bij het fotootje van de middentoner is nog een erg bijzondere schaduw te zien. Of je zet de unit weer horizontaal natuurlijk.
Erg mooie site. Inderdaad op orde hebben als je public gaat. Goed dat ze kunnen gaan luisteren. Je kunt nog zoveel praatjes en plaatjes hebben, bij dit kaliber systemen moet er geluisterd kunnen worden...... dan verdwijnen de praatjes vanzelf verwacht ik zo hahaha. Trouwens sterke prijs voor de totaalset. Alleen een bron is nog nodig en klaar ben je. Kun je de peperdure versterkers die deze luidsprekers bijhouden overslaan....
Je mag in mijn kelder rustig een proefopstelling komen plaatsen voor serieuze kopers
. Trouwens, mijn dedicated luisterruimte is acoustisch nog niet oke (te hard) damn....
Jan
Erg mooie site. Inderdaad op orde hebben als je public gaat. Goed dat ze kunnen gaan luisteren. Je kunt nog zoveel praatjes en plaatjes hebben, bij dit kaliber systemen moet er geluisterd kunnen worden...... dan verdwijnen de praatjes vanzelf verwacht ik zo hahaha. Trouwens sterke prijs voor de totaalset. Alleen een bron is nog nodig en klaar ben je. Kun je de peperdure versterkers die deze luidsprekers bijhouden overslaan....
Je mag in mijn kelder rustig een proefopstelling komen plaatsen voor serieuze kopers
Jan
- Daudio
- ZA-sponsor: daudio - dipole design audio
- Berichten: 375
- Lid geworden op: ma 14 okt 2013, 19:20
- Locatie: Zwolle, Den Hoorn ZH
- Contacteer:
Re: Daudio website online
Wowly schreef:Bij het fotootje van de middentoner is nog een erg bijzondere schaduw te zien. Of je zet de unit weer horizontaal natuurlijk.![]()
Erg mooie site. Inderdaad op orde hebben als je public gaat. Goed dat ze kunnen gaan luisteren. Je kunt nog zoveel praatjes en plaatjes hebben, bij dit kaliber systemen moet er geluisterd kunnen worden...... dan verdwijnen de praatjes vanzelf verwacht ik zo hahaha. Trouwens sterke prijs voor de totaalset. Alleen een bron is nog nodig en klaar ben je. Kun je de peperdure versterkers die deze luidsprekers bijhouden overslaan....
Je mag in mijn kelder rustig een proefopstelling komen plaatsen voor serieuze kopers. Trouwens, mijn dedicated luisterruimte is acoustisch nog niet oke (te hard) damn....
Jan
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: Daudio website online
Haha had hem ook gezien. Toevallig heb ik voor Juoiga.eu dezelfde foto gebruikt.
Ok, dit is echt mierenforniceren maar je moet ff een mooi naampje geven aan de alt tag van je foto's (kijk wat er komt als ik met de cursor op een plaatje ga hangen):
Ok, dit is echt mierenforniceren maar je moet ff een mooi naampje geven aan de alt tag van je foto's (kijk wat er komt als ik met de cursor op een plaatje ga hangen):
- Daudio
- ZA-sponsor: daudio - dipole design audio
- Berichten: 375
- Lid geworden op: ma 14 okt 2013, 19:20
- Locatie: Zwolle, Den Hoorn ZH
- Contacteer:
Re: Daudio website online
Wowly schreef:Bij het fotootje van de middentoner is nog een erg bijzondere schaduw te zien. Of je zet de unit weer horizontaal natuurlijk.![]()
Heren bedankt! ik het het schaduwtje weggepoetst en de alt tag van de foto's van consistente namen voorzien.Vinculum schreef:Haha had hem ook gezien. Toevallig heb ik voor Juoiga.eu dezelfde foto gebruikt.
Ok, dit is echt mierenforniceren maar je moet ff een mooi naampje geven aan de alt tag van je foto's (kijk wat er komt als ik met de cursor op een plaatje ga hangen):
Heerlijk van die kritische lezers met opbouwende kritiek.
