Daudio website online

Commerciële mededelingen van onze sponsoren.

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Daudio
ZA-sponsor: daudio - dipole design audio
Berichten: 375
Lid geworden op: ma 14 okt 2013, 19:20
Locatie: Zwolle, Den Hoorn ZH
Contacteer:

Daudio website online

Bericht door Daudio »

Hehe, poehpoeh, bloed, zweet, geen tranen, we zijn nu werkelijk live! In de loop van vorige week hebben we een persbericht richting een aantal bekende bladen en audiosites zoals hifi.nl en audioreview.nl gedaan. Dat kan natuurlijk niet zonder dat de website er ook is. :D

http://daudio.nl
Gebruikersavatar
rikpost
Berichten: 2487
Lid geworden op: vr 17 dec 2010, 15:04
Locatie: Heinenoord

Re: Daudio website online

Bericht door rikpost »

Mooi site .
Surf vriendelijk en compleet ,succes O:)
Gebruikersavatar
firsttimer
Berichten: 133
Lid geworden op: do 25 feb 2010, 17:37

Re: Daudio website online

Bericht door firsttimer »

Gefeliciteerd mannen, ziet er uitstekend uit!
Gebruikersavatar
Vinculum
Berichten: 3206
Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Re: Daudio website online

Bericht door Vinculum »

:goeie: =D>

Puntje van kritiek: Ik zou de naam van het kopje Speaker vervangen door Producten oid. Op deze pagina zie je nl niet alleen een speaker maar ook versterkers etc. Of je moet beide opdelen, dus Speakers en Apparatuur.
Oh en ik werd hier op het forum terecht gewezen dat we in nederland wonen en dus niet praten over speakers maar over luidsprekers... :sure:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Daudio website online

Bericht door hannesie »

Het ziet er goed uit, ik had gisteren al wel wat gezien, maar nu definitief, de site is mooi. :kwijl:


Opmerkingen van Vinc zijn denk ik terecht :mrgreen:
Gebruikersavatar
Daudio
ZA-sponsor: daudio - dipole design audio
Berichten: 375
Lid geworden op: ma 14 okt 2013, 19:20
Locatie: Zwolle, Den Hoorn ZH
Contacteer:

Re: Daudio website online

Bericht door Daudio »

Je wilt niet weten hoeveel punten en komma's we gisteren al hebben zitten fijnslijpen. #-o

Dank voor de complimenten en de feedback, die nemen we weer mee zoals gebruikelijk.
Gebruikersavatar
sjons
Berichten: 558
Lid geworden op: za 09 mei 2009, 11:06
Locatie: Workum

Re: Daudio website online

Bericht door sjons »

En zet mooie url'etjes eens even aan. Zoiets als daudio.nl/luidspreker leest prettiger en zoekt ook beter dan daudio.nl/?page_id=123
Gebruikersavatar
Daudio
ZA-sponsor: daudio - dipole design audio
Berichten: 375
Lid geworden op: ma 14 okt 2013, 19:20
Locatie: Zwolle, Den Hoorn ZH
Contacteer:

Re: Daudio website online

Bericht door Daudio »

Vinculum schreef:
:goeie: =D>

Puntje van kritiek: Ik zou de naam van het kopje Speaker vervangen door Producten oid. Op deze pagina zie je nl niet alleen een speaker maar ook versterkers etc. Of je moet beide opdelen, dus Speakers en Apparatuur.
Oh en ik werd hier op het forum terecht gewezen dat we in nederland wonen en dus niet praten over speakers maar over luidsprekers... :sure:
Bedankt voor je opmerking.
Gebruikersavatar
Daudio
ZA-sponsor: daudio - dipole design audio
Berichten: 375
Lid geworden op: ma 14 okt 2013, 19:20
Locatie: Zwolle, Den Hoorn ZH
Contacteer:

Re: Daudio website online

Bericht door Daudio »

sjons schreef:
En zet mooie url'etjes eens even aan. Zoiets als daudio.nl/luidspreker leest prettiger en zoekt ook beter dan daudio.nl/?page_id=123
Ik snap je punt. Weet even niet of ik dit kan aanpassen. Moet ik navragen.
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Daudio website online

Bericht door Marp »

Ach, het is maar net hoever je daarin wilt meegaan. Een nadeel van z.g.n. leesbare URL's (wie leest die nou?)* vind ik dan weer dat het adres ongeldig is zodra ook maar één letter wordt veranderd.

* Ja uiteraard zoekmachines, maar de meest gebruikte zoekmachine geeft toch al de paginatitel netjes weer.


Maar wil je het aanpassen, dan kan dat volgens mij gewoon met een instelling binnen het adminpanel:
http://www.friks.nl/blog/wordpress-seo-tips/ schreef:
SEO optimalisatie in WordPress
  • Permalinks
    In de back-end van WordPress is het mogelijk de permalinks aan te passen in zoekmachine vriendelijke url’s. Na het installeren van WordPress staan de permalinks ingesteld op http://www.friks.nl/?p=2714 het deel achter de domeinnaam bevat geen geen tekst maar alleen een nummer. Het is echter ook mogelijk om te kiezen voor http://www.friks.nl/%postname%/ in dit geval wordt de postname in de url geplaatst en ontstaat een leesbare url.
Ronkel
Berichten: 2181
Lid geworden op: do 11 jan 2007, 23:46
Locatie: Arnhem

Re: Daudio website online

Bericht door Ronkel »

Ziet er goed uit heren! :D
Gebruikersavatar
Daudio
ZA-sponsor: daudio - dipole design audio
Berichten: 375
Lid geworden op: ma 14 okt 2013, 19:20
Locatie: Zwolle, Den Hoorn ZH
Contacteer:

Re: Daudio website online

Bericht door Daudio »

Marp schreef:
Ach, het is maar net hoever je daarin wilt meegaan. Een nadeel van z.g.n. leesbare URL's (wie leest die nou?)* vind ik dan weer dat het adres ongeldig is zodra ook maar één letter wordt veranderd.

* Ja uiteraard zoekmachines, maar de meest gebruikte zoekmachine geeft toch al de paginatitel netjes weer.


Maar wil je het aanpassen, dan kan dat volgens mij gewoon met een instelling binnen het adminpanel:
http://www.friks.nl/blog/wordpress-seo-tips/ schreef:
SEO optimalisatie in WordPress
  • Permalinks
    In de back-end van WordPress is het mogelijk de permalinks aan te passen in zoekmachine vriendelijke url’s. Na het installeren van WordPress staan de permalinks ingesteld op http://www.friks.nl/?p=2714 het deel achter de domeinnaam bevat geen geen tekst maar alleen een nummer. Het is echter ook mogelijk om te kiezen voor http://www.friks.nl/%postname%/ in dit geval wordt de postname in de url geplaatst en ontstaat een leesbare url.
Bedankt! Ik heb het aangepast. Was erg eenvoudig.
Gebruikersavatar
sjons
Berichten: 558
Lid geworden op: za 09 mei 2009, 11:06
Locatie: Workum

Re: Daudio website online

Bericht door sjons »

Marp schreef:
Ach, het is maar net hoever je daarin wilt meegaan. Een nadeel van z.g.n. leesbare URL's (wie leest die nou?)* vind ik dan weer dat het adres ongeldig is zodra ook maar één letter wordt veranderd.
Er zijn meer plekken waar je ze kan lezen Marp, en de tendens van browsers vandaag de dag is niet dat je de titel nog ziet maar alleen de adresbalk en een home-knop. Titels staan nu in tabjes, en die worden steeds kleiner :-)
Besides, mensen onthouden gemakkelijker daudio.nl/kortingsactie dan daudio.nl/?page_id=627 , en het staat ook netter op kaartjes en briefpapier e.d. Grootste reden is trouwens wel uitstraling idd, is net zoiets als klusbedrijfhenkie.nl met email Henk1962@hetnet.nl
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Daudio website online

Bericht door Kappa7 »

nette site geworden! proficiat.

wat ik nog wel mis zijn de specs van de dac en de versterkers.
voor de luidspreker is het duidelijk.

groetjes George
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Daudio website online

Bericht door hannesie »

Dat staat wel bij de prijslijst....!!!
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Daudio website online

Bericht door ray5150 »

Erg mooie site, professioneel vakwerk.
Waar ik ook mijn complimenten voor wil geven zijn de teksten, erg helder en duidelijk, zonder zweverig geneuzel waar ik jeuk van zou kunnen krijgen.... :lol:

Aan de ander kant, het blijft soms wel wat oppervlakkig, Ik mis bijvoorbeeld foto's van de achterzijde van de elektronica.
Er staat ook niks vermeld over wat voor soort aansluitingen de DAC heeft, hetzelfde geldt voor de eindversterker. (XLR of RCA ingangen.)

Ook is niet te zien wat het display van de DAC weergeeft als hij aanstaat, daar zou je ook wat foto's van kunnen maken.

Tot slot wil ik voorstellen om van ieder product een uitgebreide datasheet in PDF vorm te maken met alle technische gegevens.

Dit is niet als negatieve kritiek bedoeld, maar gewoon een paar dingen die mij opvallen.

Voor de rest : Ga zo door ! =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
Thomox
Berichten: 972
Lid geworden op: za 19 mar 2011, 18:53

Re: Daudio website online

Bericht door Thomox »

Er staat nog een klein typefoutje in de tekst, namelijk:

Introductie Daudio bij AVMN
mei 25, 2013
Op donderdagavond 30 mei, zal Daudio haar nieuwe W1 dipool design luidspreker op de markt introduceren bij AVNM in Amersfoort. Op de luisteravond van AVNM zal dit nieuwe dipool model te beluisteren zijn voor leden en genodigden van deze audioverenining en de audio pers.

Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar. Kijk voor meer informatie op de website http://www.avmn.nl

Groetjes
Gebruikersavatar
Dan
Berichten: 1509
Lid geworden op: zo 17 jul 2011, 12:08
Locatie: Den Helder

Re: Daudio website online

Bericht door Dan »

Mooie website. Je kunt zien dat de producten met een zekere bevlogenheid zijn ontwikkeld en gebouwd.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Daudio website online

Bericht door Kappa7 »

hannesie schreef:
Dat staat wel bij de prijslijst....!!!
is wel heel erg summier die info.
staat bvb niet welke sampelrate ondersteund wordt, type aansluiting staat niet vermeld enzovoort.
een pdf met specs zou mooi zijn maar een onderverdeling van pagina per product groep zou nog mooier zijn. daar kan je mooi alle info kwijt die je kwijt wil.


ik snap natuurlijk dat de site nog moet groeien en nog niet af is maar welke site is wel af?
Gebruikersavatar
Daudio
ZA-sponsor: daudio - dipole design audio
Berichten: 375
Lid geworden op: ma 14 okt 2013, 19:20
Locatie: Zwolle, Den Hoorn ZH
Contacteer:

Re: Daudio website online

Bericht door Daudio »

Iedereen bedankt voor de complimenten en de zinvolle tips. Dat doet ons erg goed!

Er komt meer informatie op van de producten. Daar wordt aan gewerkt. We werken aan een aantal PDF's met gedetailleerde informatie van de producten.
Maar hoe mooi we de site of de info ook maken, hij gaat er niet beter van klinken O:)

Daarvoor moet je gewoon komen luisteren! Uiteraard in een woonkamer/luisterkamer situatie, want daarvoor zijn de speakers, sorry luidsprekers, ontwikkeld.
Om heel veel uren naar te luisteren en te genieten van mooie muziek.

Ik ga weer even luisteren en genieten. Voel me een bevoorrecht persoon!

Groet, Hans
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Daudio website online

Bericht door ray5150 »

Daudio schreef:

Er komt meer informatie op van de producten. Daar wordt aan gewerkt. We werken aan een aantal PDF's met gedetailleerde informatie van de producten.
Maar hoe mooi we de site of de info ook maken, hij gaat er niet beter van klinken O:)
Het laatste, daar heb je helemaal gelijk in, ik dacht in mijn geval, uitgaande van de audiofiele consument, "die in de markt is voor iets nieuws"
en op jullie site stuit, naar aanleiding van een demonstratie, of link op een andere site. die moet je hapklare brokken info presenteren. ja, toch ? :wink:
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Daudio website online

Bericht door Wowly »

Bij het fotootje van de middentoner is nog een erg bijzondere schaduw te zien. Of je zet de unit weer horizontaal natuurlijk. :wink:

Erg mooie site. Inderdaad op orde hebben als je public gaat. Goed dat ze kunnen gaan luisteren. Je kunt nog zoveel praatjes en plaatjes hebben, bij dit kaliber systemen moet er geluisterd kunnen worden...... dan verdwijnen de praatjes vanzelf verwacht ik zo hahaha. Trouwens sterke prijs voor de totaalset. Alleen een bron is nog nodig en klaar ben je. Kun je de peperdure versterkers die deze luidsprekers bijhouden overslaan....

Je mag in mijn kelder rustig een proefopstelling komen plaatsen voor serieuze kopers :wink: . Trouwens, mijn dedicated luisterruimte is acoustisch nog niet oke (te hard) damn....

Jan
Gebruikersavatar
Daudio
ZA-sponsor: daudio - dipole design audio
Berichten: 375
Lid geworden op: ma 14 okt 2013, 19:20
Locatie: Zwolle, Den Hoorn ZH
Contacteer:

Re: Daudio website online

Bericht door Daudio »

Wowly schreef:
Bij het fotootje van de middentoner is nog een erg bijzondere schaduw te zien. Of je zet de unit weer horizontaal natuurlijk. :wink:

Erg mooie site. Inderdaad op orde hebben als je public gaat. Goed dat ze kunnen gaan luisteren. Je kunt nog zoveel praatjes en plaatjes hebben, bij dit kaliber systemen moet er geluisterd kunnen worden...... dan verdwijnen de praatjes vanzelf verwacht ik zo hahaha. Trouwens sterke prijs voor de totaalset. Alleen een bron is nog nodig en klaar ben je. Kun je de peperdure versterkers die deze luidsprekers bijhouden overslaan....

Je mag in mijn kelder rustig een proefopstelling komen plaatsen voor serieuze kopers :wink: . Trouwens, mijn dedicated luisterruimte is acoustisch nog niet oke (te hard) damn....

Jan
:lol: goed gezien Jan, ik zal dat schaduwtje nog even wegpoetsen.
Gebruikersavatar
Vinculum
Berichten: 3206
Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Re: Daudio website online

Bericht door Vinculum »

Haha had hem ook gezien. Toevallig heb ik voor Juoiga.eu dezelfde foto gebruikt.
Ok, dit is echt mierenforniceren maar je moet ff een mooi naampje geven aan de alt tag van je foto's (kijk wat er komt als ik met de cursor op een plaatje ga hangen):
Bijlagen
Naamloos.png
Gebruikersavatar
Daudio
ZA-sponsor: daudio - dipole design audio
Berichten: 375
Lid geworden op: ma 14 okt 2013, 19:20
Locatie: Zwolle, Den Hoorn ZH
Contacteer:

Re: Daudio website online

Bericht door Daudio »

Wowly schreef:
Bij het fotootje van de middentoner is nog een erg bijzondere schaduw te zien. Of je zet de unit weer horizontaal natuurlijk. :wink:
Vinculum schreef:
Haha had hem ook gezien. Toevallig heb ik voor Juoiga.eu dezelfde foto gebruikt.
Ok, dit is echt mierenforniceren maar je moet ff een mooi naampje geven aan de alt tag van je foto's (kijk wat er komt als ik met de cursor op een plaatje ga hangen):
Heren bedankt! ik het het schaduwtje weggepoetst en de alt tag van de foto's van consistente namen voorzien.

Heerlijk van die kritische lezers met opbouwende kritiek.
Plaats reactie