Van mijn kant ook maar een reply ,anders zeggen ze straks dat je niet betrokken bent
Leuk om eens wat gezichten te zien.
Je creëert toch zelf een persoonlijkheid en een uiterlijk rond iemand zijn forum berichten .
Grappig om te zien dat sommige mensen heel andere type waren dan dat mijn beeldvorming was .
Ik moet zeggen echt een leuke club enthousiastelingen met heel heel veel kennis
Ik had van af de middag een concert ,luisteren niet geven helaas .
Dus ik kon niet al te lang blijven .
Ik heb drie systemen echt horen spelen .
Harry .
Echt geweldig .
Je gaf in een eerder topic aan dat dit het beste is wat je gehoord hebt ,tot aan de aankomende luisterdag .
Nu die is dan geweest ,ik zou het lekker zo laten .
Je moet er natuurlijk van houden twee meter hoog geluid ,ik persoonlijk vind een akoestisch gitaar die als een muur voor je staat wel lekker .
En wat een gemak en een rust ,super .
Harry heeft ook nog laten zien hoe hij de groundsound filter inregelt.
De wijze waar op is door ervaring en trail en error ontstaan .
Leuk om te zien dat ik het op dezelfde manier doe .
De veel besproken Daudio Dipolen.
Weer heel anders .het zijn natuurlijk conus luidsprekers !
Fraai gebouwd inmiddels overigens !
Wat mij opviel aan het systeem was de reinheid en dynamiek ,en ook de klank in het bijzonder .
Ik vond het laag zelf dus ook heel mooi ,maar zoveel mensen zo veel smaken.
DE ruimtelijkheid was naar mijn mening ook erg goed .
Ik denk dat jullie een heel goed en mooi product hebben ontwikkeld .
Waarbij met fine tuning in een uiteindelijke permanente ruimte (lees bij iemand thuis)
Nog meer uit te halen is.
En ja simon een music/tube lover puur sang.
Mooi verhaal over zijn eerste opname in 1982 .
Deze man weet ook wat speakers bouwen is dat laat het mooi geïllustreerde boek wel zien dat hij bij zich had.
En anders trokken de monitoren wel de aandacht .
Ik weet niet hoe ik het moet verworden maar het geluid deed wat met je niet in de zin van dynamiek en grootsheid .
maar de pure klank ,Simon houd ook van pure muziek bleek bij de luistersessie

.
Zou het dan toch waar zijn van die buizenversterkers ,en moet ik thuis nu............
Anyhow .
Dit zijn de systemen die ik gehoord heb .
Naar mijn mening dermate verschillend dat ik niet kan zeggen welke ik het best vond.
Het had allemaal zijn eigen karakter .
En vergeet niet het is allemaal maar even neer gezet .
Hoe lang ben je thuis niet aan het tweaken
En Gerard ik hoop jou DSP met versterker ook eens te horen spelen .
Wat heb je dat prachtig opgebouwd .
Nou ik hoop de volgende keer langer te blijven .
Complimenten aan de organisatie en de Bob de bouwers.