Als je iets nodig hebt: just ask!!..dday_one schreef:Die houdertjes kun je anders ook wel verkopen... aan mij bv
Keesaudiomanics schreef:mijn motto is nu: je bedenkt het, ik maak het..
Moderator: Beheerdersteam
Eventueel, voor een vervolg, een beugeltje waarop het buisvoetje zit.. Het buisje steekt dan aan de achterzijde ca 25mm naar buiten. Hierdoor kan het buisje gewisseld worden zonder dat de kast open moet..anonamemouse schreef:het is krapjes daarbinnen... ik zou als claustrofobisch buisje daar toch niet in willen wonen...
Ik heb het schema niet echt doorgerekend.. het is gewoon, lekker simpel, 1 op 1 overgenomen van de Decware Z-box.. Vandaar de clone..AatV schreef:Over het schema heb ik nog een vraag : Weet je zeker dat de kathodeweerstand 47k moet zijn en zo ja hoeveel stroom loopt er dan?
De orginele trafo (zo'n super goedkoop geval) levert een filament spanning van 12,6V.AatV' schreef:In het forum verbonden aan Decware staat echter ergens dat het filament in "starvation mode" staat door er 3 volt i.p.v. 6,3 volt op te zetten.
Ik zou echter met het bovenstaande voor ogen de kosten voor de onderdelen niet te veel op laten lopen.
In ieder geval bedankt dat je de moeite genomen hebt om er naar te luisteren.anonamemouse schreef:ik kan helaas niet echt de vinger op de zere plek leggen, het is puur iets persoonlijks en gevoelsmatigs. het verschilt ook een beetje per muzieksoort, klassiek wordt er beter van, maar pop en rock gaat er voor mijn gevoel op achteruit.