Goed idee, zo wordt het bereikbaar voor bijvoorbeeld mensen zoals ik, die de ballen verstand hebben van het ontwikkkelen van luidsprekers
Zo'n kit zou wel wat voor mij zijn, echter financieel moeten er nu andere keuze s worden gemaakt.
Je aanbod is nu op de hand van een slechte timmerman te tellen; een (1). Ik denk dat dit erg lastig is voor jeroen (niet het beste maar genoegen nemen met het mindere), maar ik denk dat het grote noodzaak is een goedkoper model te hebben. Iedereen snapt dat dit niet in de buurt gaat komen van het huidige model, en waarschijnlijk is het er nog te vroeg voor. Toch moeten mensen ergens kunnen instappen.
Wat er oa imho nog moet gebeuren is ervoor te zorgen dat de ls goed plaatsbaar zijn (filter goed instelbaar), bladen laten luisteren naar een "af" exemplaar wat goed is ingeregeld zodat het woord zich spreidt en zoeken naar een doelgroep op beurzen enzo. Huur maar eens een kamertje bij de hifidag in veldhoven ofzo (bestaat ie nog?) en kijk eens wat er allemaal op je af komt. Gewoon lekker spielerei, kijken of je mensen kunt enthousiasmeren
Ik blijf het een super initiatief vinden, en ben behoorlijk benieuwd hoe het klinkt. Hopenlijk krijg ik dit jaar nog de gelegenheid om de zba luisterdag in breda te organiseren, ik zou hem daar graag zien! (en als de speaker er niet te zien is zou ik het gewoon fijn vinden om jullie weer te zien haha) oja, en horen natuurlijk......