Ik heb de cinchpluggen teruggezet. Brom is weer terug als ik beide kabels weer aansluit...Fredvandam schreef:Ik ben weer iets verder![]()
Ik heb de cinchpluggen aan de achterzijde losgemaakt en de versterker aangesloten. De extra brom is weg!![]()
Als ik een of beide kanalen aansluit blijft de brom ook weg.
De kabel langs de gloeispanningsdraden laten lopen, over de trafo: geen geinduceerde brom.
De cinch chassisdelen lijken geisoleerd van het chassis, maar ik heb mijn twijfelsIk ga ze terugzetten en meten voordat ik ze weer aansluit.
Er rest nu nog een zachte achtergrondbrom die niet harder wordt met het volume. Minder storend, maar wellicht ook nog wel wat aan te doen.
Linkerkanaal losgemaakt (de langste draad). En ik merk nu instraling als ik in de buurt van de trafo kom.
