voorwaarden:
- eigen project van een forum lid
- moet hier op het forum gepresenteerd zijn
- moet in 2012 gereed zijn gekomen
vriendelijk verzoek: voeg een link naar het ontwerp toe.
Moderator: Beheerdersteam
Wil je dan een eigen gebouwde Nas of Muziekserver als bron voor de Dac.?Kappa7 schreef:Een dac is toch geen bron?
Daar moet nog iets voor, zeg maar iets waar de data vandaan komt.....een soort van bron ofzo.
Waarom niet?hannesie schreef:Wil je dan een eigen gebouwde Nas of Muziekserver als bron .Kappa7 schreef:Een dac is toch geen bron?
Daar moet nog iets voor, zeg maar iets waar de data vandaan komt.....een soort van bron ofzo.
+1hannesie schreef:Inderdaad de AF DAC 2 is volgens mij een/de kandidaat die zeker een nominatie verdiend.
Naast de Ontwikkeling en de bouw en verkoop topics, zie ik ook geen andere die op dit niveau mee kunnen.![]()
Dus bij deze, mijn nominatie voor de AF DAC 2.