Bron van het jaar 2012 - Nominaties

Moderator: Beheerdersteam

Gesloten
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bron van het jaar 2012 - Nominaties

Bericht door Henkjan »

jaja, het is weer tijd voor de jaarlijkse veren in bibsen ronde... graag jullie nominaties (als het ff kan met uitleg) voor de beste bron van 2012.

voorwaarden:
  • eigen project van een forum lid
  • moet hier op het forum gepresenteerd zijn
  • moet in 2012 gereed zijn gekomen
de nominatieronde staat open tot 11 februari 2013 22:00

vriendelijk verzoek: voeg een link naar het ontwerp toe.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Bron van het jaar 2012 - Nominaties

Bericht door ds23man »

Gutgut, wie zou dat nou worden..............Knibbel knabbel knuisje, wie eet er aan mijn huisje???

:rofl:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Bron van het jaar 2012 - Nominaties

Bericht door hannesie »

Inderdaad de AF DAC 2 is volgens mij een/de kandidaat die zeker een nominatie verdiend.
Naast de Ontwikkeling en de bouw en verkoop topics, zie ik ook geen andere die op dit niveau mee kunnen. :mrgreen:

Dus bij deze, mijn nominatie voor de AF DAC 2.

En ik durf dat te doen omdat ik hem naast dat ik de ontwikkeling heb gevolgd, ook inmiddels het resultaat heb gehoord. :kwijl:

http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 0#p1614780
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Bron van het jaar 2012 - Nominaties

Bericht door Henkjan »

weinig bronnen dit jaar idd. net nogmaals het subforum doorgespit, maar dat zijn vooral "problemen met ..." of "opkanppen van..." onderwerpen. of hebben we wat gemist?
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Bron van het jaar 2012 - Nominaties

Bericht door hannesie »

We hebben deze nog. :lol:

Erg mooi als inbouw en verwerking naar het uiteindelijke resultaat, en in 2012? afgebouwd?
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 6#p1613236
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Bron van het jaar 2012 - Nominaties

Bericht door Kappa7 »

Een dac is toch geen bron?
Daar moet nog iets voor, zeg maar iets waar de data vadaan komt.....een soort van bron ofzo.
Gebruikersavatar
Dan
Berichten: 1508
Lid geworden op: zo 17 jul 2011, 12:08
Locatie: Den Helder

Re: Bron van het jaar 2012 - Nominaties

Bericht door Dan »

Een platenspelert ofzo? Of een zelfbouw stable platter CDspeler of zoiets? :sure:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Bron van het jaar 2012 - Nominaties

Bericht door hannesie »

Kappa7 schreef:
Een dac is toch geen bron?
Daar moet nog iets voor, zeg maar iets waar de data vandaan komt.....een soort van bron ofzo.
Wil je dan een eigen gebouwde Nas of Muziekserver als bron voor de Dac.?

Tijden veranderen, en CD spelers worden ook niet meer zoveel nieuw ontwikkeld.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Bron van het jaar 2012 - Nominaties

Bericht door Kappa7 »

hannesie schreef:
Kappa7 schreef:
Een dac is toch geen bron?
Daar moet nog iets voor, zeg maar iets waar de data vandaan komt.....een soort van bron ofzo.
Wil je dan een eigen gebouwde Nas of Muziekserver als bron .
Waarom niet?
Dat is wel een bron.
Misschien een aparte categorie voor digitaal / analoog bewerkings aparaayjes toevoegen?

Ik wil daarbij dan Damocles voordragen met zijn NOS dacjes gewldig hoe hij dat volhoud.
Jammer dat ik ze nog niet heb kunnen beluisteren.
Gebruikersavatar
BertDB
Berichten: 1978
Lid geworden op: zo 07 sep 2008, 17:39
Locatie: Mechelen (BE)

Re: Bron van het jaar 2012 - Nominaties

Bericht door BertDB »

hannesie schreef:
Inderdaad de AF DAC 2 is volgens mij een/de kandidaat die zeker een nominatie verdiend.
Naast de Ontwikkeling en de bouw en verkoop topics, zie ik ook geen andere die op dit niveau mee kunnen. :mrgreen:

Dus bij deze, mijn nominatie voor de AF DAC 2.
+1
Geweldig ding ! :goeie:
Gesloten

Terug naar “Projecten van het jaar”