2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 2013
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
tja wat bedoel je precies met klein.
m'n monitor is zonder serie condensator uitgevoerd dus die heeft niet veel nodig
m'n monitor is zonder serie condensator uitgevoerd dus die heeft niet veel nodig
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Kan er mooi bij, die hoofdtelefoonversterkers.
De breedbanders van Bas komen niet, dus je zou de HDS Peerless monitor van Martijn kunnen proberen bij jou set Sander.
De breedbanders van Bas komen niet, dus je zou de HDS Peerless monitor van Martijn kunnen proberen bij jou set Sander.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Denk het wel toch?Henkjan schreef:ik heb in elk geval m'n paasproject van 2012 bij me, ik zou ook nog die van 2010 mee kunnen nemen.Dan schreef:Ik hoop dat nog iets kleins meekomt dat geschikt is voor mijn 18W buizenbakje. Ik wil eventueel wel iets overnemen van iemand.
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Ik neem maar gewoon mee wat ik heb. Een draaitafel (voor de Phonostage) mijn buizenbakje (voor de monitors) en mijn Magic stream 6.
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Leuk nog een platen draaiert altijd leuk.
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Project Omnicron is bíjna klaar: viewtopic.php?p=1625379#p1625379
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Het zou leuk zij als er bij mij een platenspeler aangesloten zou kunnen worden. Heb nog een mooie buizen mm voorversterkertje.Kappa7 schreef:Leuk nog een platen draaiert altijd leuk.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Kijk, de echte ZBA luisterdag spirit, goed werk!Martijn M schreef:Project Omnicron is bíjna klaar: viewtopic.php?p=1625379#p1625379
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Met nu 3 draaitafels aanwezig moet dat kunnen lijkt me. Ik weet niet wat de andere mannen aan element gebruiken, bij mij zit er een MM op (Grado Gold).sevenup schreef:Het zou leuk zij als er bij mij een platenspeler aangesloten zou kunnen worden. Heb nog een mooie buizen mm voorversterkertje.Kappa7 schreef:Leuk nog een platen draaiert altijd leuk.
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
High output MC Sumiko Blue Point Special, the EVO IIIBarry2001 schreef:Met nu 3 draaitafels aanwezig moet dat kunnen lijkt me. Ik weet niet wat de andere mannen aan element gebruiken, bij mij zit er een MM op (Grado Gold).sevenup schreef:Het zou leuk zij als er bij mij een platenspeler aangesloten zou kunnen worden. Heb nog een mooie buizen mm voorversterkertje.Kappa7 schreef:Leuk nog een platen draaiert altijd leuk.
Puntje is wel aan vervanging toe maar dat was deze vorig jaar ook al.
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
de HF 10 en de LBVS al klaar gezet.
tot morgen
sander
tot morgen
sander
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Zo alles staat nu klaar en kan morgen zo de auto in.
Ik hoop dat alles een beetje goed over komt.
Mijn Thorens gaat overigens morgen de verkoop in, met arm en element zo als deze morgen te beluisteren is.
Ik zie jullie morgen.
Ik hoop dat alles een beetje goed over komt.
Mijn Thorens gaat overigens morgen de verkoop in, met arm en element zo als deze morgen te beluisteren is.
Ik zie jullie morgen.
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Nee die mag hier nog even blijven staan.dre schreef:niet de acoustic signature?
Daar ga ik ook niet mee rond sjouwen veelste zwaar
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
die van mij tipt ook de 23kg aan. 
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Geen idee hoe zwaar die nu precies is maar het ding heeft een behoorlijke Impact.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
zijn er genoeg bronnen eigenlijk? ik zie een stel squeezboxen, en 3 platenspelers, maar zijn er ook CD spelers?
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Zijn er nog mensen die dan platen meenemen voor al die draaitafels?
Ik heb hier een in Engeland gekochte versie van de Dark Side off The Moon ( Pink Floyd) of de digitaal
opgenomen Paul Simon en de Half speed mastered Bridge Over Troubled Water, van wie ook weer?
Ik neem er in ieder geval wat mee.
Ik heb hier een in Engeland gekochte versie van de Dark Side off The Moon ( Pink Floyd) of de digitaal
Ik neem er in ieder geval wat mee.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
ik zal ook eens kijken..
en een CD speler neem ik ook wel mee
en een CD speler neem ik ook wel mee
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Doen ik heb de originele donkere kant van de maan bij me leuk om eens te vergelijken.hannesie schreef:Zijn er nog mensen die dan platen meenemen voor al die draaitafels?
Ik heb hier een in Engeland gekochte versie van de Dark Side off The Moon ( Pink Floyd) of de digitaalopgenomen Paul Simon en de Half speed mastered Bridge Over Troubled Water, van wie ook weer?
Ik neem er in ieder geval wat mee.
Ik kan ook wel een cd speler mee nemen als daar behoefte aan is.
Tis alleen wel een 1 bitter (dat kon nog wel eens lastig worden voor al die nieuwe dacjes met tig bitjes
edit ik zie dat HenkJan er al een mee neemt
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Kratje vinyl staat klaar!
heb ook een originele old skool dark side bij me, en een nieuwe wish you were here.
heb ook een originele old skool dark side bij me, en een nieuwe wish you were here.
Laatst gewijzigd door Barry2001 op vr 08 feb 2013, 23:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Ik neem er 2 meeHenkjan schreef:zijn er genoeg bronnen eigenlijk? ik zie een stel squeezboxen, en 3 platenspelers, maar zijn er ook CD spelers?
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Puur toeval, ik zie ineens dit topic voorbij komen.
Leuk! Tot morgen
Leuk! Tot morgen
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Last minute, maar ik ben er vandaag ook bij! 
