2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 2013
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
tja wat bedoel je precies met klein.
m'n monitor is zonder serie condensator uitgevoerd dus die heeft niet veel nodig
m'n monitor is zonder serie condensator uitgevoerd dus die heeft niet veel nodig
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Kan er mooi bij, die hoofdtelefoonversterkers.
De breedbanders van Bas komen niet, dus je zou de HDS Peerless monitor van Martijn kunnen proberen bij jou set Sander.
De breedbanders van Bas komen niet, dus je zou de HDS Peerless monitor van Martijn kunnen proberen bij jou set Sander.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Denk het wel toch?Henkjan schreef:ik heb in elk geval m'n paasproject van 2012 bij me, ik zou ook nog die van 2010 mee kunnen nemen.Dan schreef:Ik hoop dat nog iets kleins meekomt dat geschikt is voor mijn 18W buizenbakje. Ik wil eventueel wel iets overnemen van iemand.
Ik neem maar gewoon mee wat ik heb. Een draaitafel (voor de Phonostage) mijn buizenbakje (voor de monitors) en mijn Magic stream 6.
Leuk nog een platen draaiert altijd leuk.
Project Omnicron is bíjna klaar: viewtopic.php?p=1625379#p1625379
Het zou leuk zij als er bij mij een platenspeler aangesloten zou kunnen worden. Heb nog een mooie buizen mm voorversterkertje.Kappa7 schreef:Leuk nog een platen draaiert altijd leuk.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Kijk, de echte ZBA luisterdag spirit, goed werk!Martijn M schreef:Project Omnicron is bíjna klaar: viewtopic.php?p=1625379#p1625379
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Met nu 3 draaitafels aanwezig moet dat kunnen lijkt me. Ik weet niet wat de andere mannen aan element gebruiken, bij mij zit er een MM op (Grado Gold).sevenup schreef:Het zou leuk zij als er bij mij een platenspeler aangesloten zou kunnen worden. Heb nog een mooie buizen mm voorversterkertje.Kappa7 schreef:Leuk nog een platen draaiert altijd leuk.
High output MC Sumiko Blue Point Special, the EVO IIIBarry2001 schreef:Met nu 3 draaitafels aanwezig moet dat kunnen lijkt me. Ik weet niet wat de andere mannen aan element gebruiken, bij mij zit er een MM op (Grado Gold).sevenup schreef:Het zou leuk zij als er bij mij een platenspeler aangesloten zou kunnen worden. Heb nog een mooie buizen mm voorversterkertje.Kappa7 schreef:Leuk nog een platen draaiert altijd leuk.
Puntje is wel aan vervanging toe maar dat was deze vorig jaar ook al.
- sander1238
de HF 10 en de LBVS al klaar gezet.
tot morgen
sander
tot morgen
sander
Zo alles staat nu klaar en kan morgen zo de auto in.
Ik hoop dat alles een beetje goed over komt.
Mijn Thorens gaat overigens morgen de verkoop in, met arm en element zo als deze morgen te beluisteren is.
Ik zie jullie morgen.
Ik hoop dat alles een beetje goed over komt.
Mijn Thorens gaat overigens morgen de verkoop in, met arm en element zo als deze morgen te beluisteren is.
Ik zie jullie morgen.
Nee die mag hier nog even blijven staan.dre schreef:niet de acoustic signature?
Daar ga ik ook niet mee rond sjouwen veelste zwaar
die van mij tipt ook de 23kg aan. 
Geen idee hoe zwaar die nu precies is maar het ding heeft een behoorlijke Impact.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
zijn er genoeg bronnen eigenlijk? ik zie een stel squeezboxen, en 3 platenspelers, maar zijn er ook CD spelers?
Zijn er nog mensen die dan platen meenemen voor al die draaitafels?
Ik heb hier een in Engeland gekochte versie van de Dark Side off The Moon ( Pink Floyd) of de digitaal
opgenomen Paul Simon en de Half speed mastered Bridge Over Troubled Water, van wie ook weer?
Ik neem er in ieder geval wat mee.
Ik heb hier een in Engeland gekochte versie van de Dark Side off The Moon ( Pink Floyd) of de digitaal
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
ik zal ook eens kijken..
en een CD speler neem ik ook wel mee
en een CD speler neem ik ook wel mee
Doen ik heb de originele donkere kant van de maan bij me leuk om eens te vergelijken.hannesie schreef:Zijn er nog mensen die dan platen meenemen voor al die draaitafels?
Ik heb hier een in Engeland gekochte versie van de Dark Side off The Moon ( Pink Floyd) of de digitaalopgenomen Paul Simon en de Half speed mastered Bridge Over Troubled Water, van wie ook weer?
Ik kan ook wel een cd speler mee nemen als daar behoefte aan is.
Tis alleen wel een 1 bitter (dat kon nog wel eens lastig worden voor al die nieuwe dacjes met tig bitjes
edit ik zie dat HenkJan er al een mee neemt
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Kratje vinyl staat klaar!
heb ook een originele old skool dark side bij me, en een nieuwe wish you were here.
heb ook een originele old skool dark side bij me, en een nieuwe wish you were here.
Laatst gewijzigd door Barry2001 op vr 08 feb 2013, 23:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik neem er 2 meeHenkjan schreef:zijn er genoeg bronnen eigenlijk? ik zie een stel squeezboxen, en 3 platenspelers, maar zijn er ook CD spelers?
Puur toeval, ik zie ineens dit topic voorbij komen.
Leuk! Tot morgen
Leuk! Tot morgen
Last minute, maar ik ben er vandaag ook bij!