geweldig hanshannesie schreef:Er is ook nog een squeezebox die nog niet zoveel te doen heeft neem ik aan.
scheelt mij ook weer een stapel cd's meenemen
is bij deze geregeld.
sander.
Moderator: Beheerdersteam
geweldig hanshannesie schreef:Er is ook nog een squeezebox die nog niet zoveel te doen heeft neem ik aan.
ben bang dat ik er dan net niet meer ben, mijn partner heeft om 17.30 de auto nodig om te gaan werken, ik kom vroeg en ga ook bijtijds weer naar huis. als je iets kunt dan zou dat mooi zijn maar geen hemel en aarde bewegen hoor!Barry2001 schreef:De HF10 van Sander, de breedbanders van Bas en de touch van Henkjan is een mooi complete setDoen we het zo: als Lieuwe zijn plaats afstaat gaan jullie dan, anders is er om 15:30 nog plek. Is dit een idee?
Is ook wel erg vaag jaAatV schreef:@Barry, zou je de omschrijving van mijn setje (nu Beetsterzwaag genoemd) willen veranderden in ELL80 versterker, Paasproject 2010 luidsprekers en CDspeler? Lijkt me voor een ieder een stuk duidelijker.
Bvd,
Aat
Geen tijd, je had me in Beetsterzwaag in levende lijve kunnen ontmoeten!jeroen_d schreef:Kom jij ook naar Enschede ds23man? Ik zou deze lolbroek wel eens in het eggie willen zien!
Zijn dat niet die gebogen line arrays van MH?ds23man schreef:Wat zijn dat voor luidsprekertorens voor de deur?
Heb jou inbreng aangepast naar Omnicron. Introducees welkom natuurlijk! Lijkt erop dat we de 48 ingekochte naambordjes nodig gaan hebbenk.p. schreef:Helaas zal ik de CD dipolen niet mee nemen. Er voor in de plaats komt Omnicron, de iets nieuws drieweg, waar Martijn ik en een aantal anderen aan hebben gewerkt. Is er toevallig een versterker aanwezig die geen moeite heeft met 2 Ohm? Verder lijkt het er op dat ik twee introducees meeneem als dat kan.
Ik meen dat Ray ook nog een mooi stukje huisvlijt meeneemt, zo een waar je je handen aan kunt warmen.Barry2001 schreef:Heb jou inbreng aangepast naar Omnicron. Introducees welkom natuurlijk! Lijkt erop dat we de 48 ingekochte naambordjes nodig gaan hebben
Edit: die versterker, heeft iemand die, of is 'ie aanwezig?