yep, de coaxjes van dit jaar.feraty schreef:ik neem me TA2024 mee als dat handig is voor paasproject(2012 toch?)
2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 2013
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Mooi geregeld! Henkjan, je bent iets naar voren geschoven in de planning, is dat ok?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
primaBarry2001 schreef:Mooi geregeld! Henkjan, je bent iets naar voren geschoven in de planning, is dat ok?
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Komt goed. Zal ik nog een cd-speler meenemen, anders horen we nog niks.Henkjan schreef:als een van de AF-DAC2's als pre op m'n ncore kan, dan alvast bedankt.
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Ik heb gisteren avond voor een demo een Vortexbox gebruikt die ik specifiek voor een losstaand gebruik heb geconfigureerd.
Dus dan is het mogelijk met een SB touch en familie of een ander Upnp apparaat gezien kan worden.
Ik gooi dan wel mijn Draadloos netwerk open dan kan een ieder er gebruik van maken en ik kan dan ook mijn SB touch meenemen.
De AF DAC moet ik helaas afmelden, mijn juweeltje is even wat dof geworden, en moet even een reset hebben.
Oftewel, hij heeft even een probleem, maar ik neem aan dat het pas opgelost is na Enschede.
Dus,
- AF-DAC 2
+ Vortexbox (uitgebreide NAS en Media Server e.d.) en draadloos netwerk.
+ Squeezebox Touch en eventueel HK-DAC met nette voeding
En uiteraard veel snoeren een een 9x stekkerblok.
Dus dan is het mogelijk met een SB touch en familie of een ander Upnp apparaat gezien kan worden.
Ik gooi dan wel mijn Draadloos netwerk open dan kan een ieder er gebruik van maken en ik kan dan ook mijn SB touch meenemen.
De AF DAC moet ik helaas afmelden, mijn juweeltje is even wat dof geworden, en moet even een reset hebben.
Oftewel, hij heeft even een probleem, maar ik neem aan dat het pas opgelost is na Enschede.
Dus,
- AF-DAC 2
+ Vortexbox (uitgebreide NAS en Media Server e.d.) en draadloos netwerk.
+ Squeezebox Touch en eventueel HK-DAC met nette voeding
En uiteraard veel snoeren een een 9x stekkerblok.
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
iemand nog geinteresseerd in een magic stream 6? Ik wil hem wel meenemen.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
@ Dan en hannesie: misschien is het iets als bron voor in de bijpraatkamer?
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
ik ga toch ook maar aanschuiven. 
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Dan roep ik het ook maar, welkom Dre.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Vorig jaar heb je je ook voorbeeldig gedragendre schreef:dat zeg je nu!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Ervaringen uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst!Barry2001 schreef:Vorig jaar heb je je ook voorbeeldig gedragendre schreef:dat zeg je nu!
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Hmm, zet mijn plekje maar open en vrij in te vullen door iemand anders..
Tenzij iemand een sub-amp heeft of een 3 (of 4) kanaals minidsp versterker.
Misschien kan ik de minidsp nog wel op een los plankje zetten en een andere versterker eraan knopen.
Heb zelf nog een 4-kanaals knuisje lm4780 versterker, die gaat gewoon mee en de minidsp komt op een plankje.
Om het heel simpel te zeggen, hij doet het niet meer
Meer vuurwerk dan met oud en nieuw
Misschien kan ik de minidsp nog wel op een los plankje zetten en een andere versterker eraan knopen.
Heb zelf nog een 4-kanaals knuisje lm4780 versterker, die gaat gewoon mee en de minidsp komt op een plankje.
Om het heel simpel te zeggen, hij doet het niet meer
Meer vuurwerk dan met oud en nieuw
Laatst gewijzigd door Lieuwe op za 02 feb 2013, 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
http://www.dickbest.nl/index.php?_a=vie ... uctId=1482
Als je nu besteld heb je ze dinsdag of woensdag in huis. dan heb je nog 2 dagen en nachten over om ze erin te solderen.
Als je nu besteld heb je ze dinsdag of woensdag in huis. dan heb je nog 2 dagen en nachten over om ze erin te solderen.
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Dat klopt, maar het is nog de grote vraag, waarom zijn ze doorgefikt?
Het is wel heel toevallig want maar 2 van de 4 chips zijn kapot.. (stonden 2 gebrugd en 2 los) 1 van de gebrugde is opgefikt en een losse is opgefikt.
Ik denk dat het een statische elektriciteitsontlading geweest is. Ik had er nog maar 1 speaker aanhangen (aan de ene losse die het overleefd heeft). Ik wou even aan het koelblok voelen (zoals ik al meerdere keren gedaan had) of het erg warm werd en op het moment dat ik het koelblok aanraakte onstond het vuurwerk..
Het is wel heel toevallig want maar 2 van de 4 chips zijn kapot.. (stonden 2 gebrugd en 2 los) 1 van de gebrugde is opgefikt en een losse is opgefikt.
Ik denk dat het een statische elektriciteitsontlading geweest is. Ik had er nog maar 1 speaker aanhangen (aan de ene losse die het overleefd heeft). Ik wou even aan het koelblok voelen (zoals ik al meerdere keren gedaan had) of het erg warm werd en op het moment dat ik het koelblok aanraakte onstond het vuurwerk..
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Ik neem hem alleen mee als er echt behoefte aan is. bijvoorbeeld omdat iemand zijn zelfgebouwde dac er aan wil hangen.Barry2001 schreef:@ Dan en hannesie: misschien is het iets als bron voor in de bijpraatkamer?
In de bijpraatkamer lijkt het mij alleen maar storen
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Ik neem een goede vriend mee als jullie dat goed vinden.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Tuurlijk!Kappa7 schreef:Ik neem een goede vriend mee als jullie dat goed vinden.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Ik laat de sessie open staan Lieuwe. Lukt het niet met iets te komen verzinnen we de dag zelf wel wat anders, komt goed.Lieuwe schreef:Dat klopt, maar het is nog de grote vraag, waarom zijn ze doorgefikt?
Het is wel heel toevallig want maar 2 van de 4 chips zijn kapot.. (stonden 2 gebrugd en 2 los) 1 van de gebrugde is opgefikt en een losse is opgefikt.
Ik denk dat het een statische elektriciteitsontlading geweest is. Ik had er nog maar 1 speaker aanhangen (aan de ene losse die het overleefd heeft). Ik wou even aan het koelblok voelen (zoals ik al meerdere keren gedaan had) of het erg warm werd en op het moment dat ik het koelblok aanraakte onstond het vuurwerk..
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
als je een open plek heb dan ben ik wel benieuwd naar mijn hf 10 icm de breedbanders van bas(mits bas dit goed vind natuurlijk)Barry2001 schreef:Ik laat de sessie open staan Lieuwe. Lukt het niet met iets te komen verzinnen we de dag zelf wel wat anders, komt goed.Lieuwe schreef:Dat klopt, maar het is nog de grote vraag, waarom zijn ze doorgefikt?
Het is wel heel toevallig want maar 2 van de 4 chips zijn kapot.. (stonden 2 gebrugd en 2 los) 1 van de gebrugde is opgefikt en een losse is opgefikt.
Ik denk dat het een statische elektriciteitsontlading geweest is. Ik had er nog maar 1 speaker aanhangen (aan de ene losse die het overleefd heeft). Ik wou even aan het koelblok voelen (zoals ik al meerdere keren gedaan had) of het erg warm werd en op het moment dat ik het koelblok aanraakte onstond het vuurwerk..
sander
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Goed plan. heb je zelf een bron?sander1238 schreef:als je een open plek heb dan ben ik wel benieuwd naar mijn hf 10 icm de breedbanders van bas(mits bas dit goed vind natuurlijk)Barry2001 schreef:Ik laat de sessie open staan Lieuwe. Lukt het niet met iets te komen verzinnen we de dag zelf wel wat anders, komt goed.Lieuwe schreef:Dat klopt, maar het is nog de grote vraag, waarom zijn ze doorgefikt?
Het is wel heel toevallig want maar 2 van de 4 chips zijn kapot.. (stonden 2 gebrugd en 2 los) 1 van de gebrugde is opgefikt en een losse is opgefikt.
Ik denk dat het een statische elektriciteitsontlading geweest is. Ik had er nog maar 1 speaker aanhangen (aan de ene losse die het overleefd heeft). Ik wou even aan het koelblok voelen (zoals ik al meerdere keren gedaan had) of het erg warm werd en op het moment dat ik het koelblok aanraakte onstond het vuurwerk..
sander
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
ik kan wel een cd speler meenemen,
sander
sander
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
Er is ook nog een squeezebox die nog niet zoveel te doen heeft neem ik aan. 
