Ik vind het geweldig
Gezien jullie kennis en ervaring ga ik er al helemaal van uit dat het top klinkt .
En nu ik ook wat weer geleerd heb zie ik ook de functie boven vorm aspecten ,de tweeter opgehangen aan draadjes (minimale baffle differactie )
De woofer die op het hart van de andere units er horizontaal onder ligt (minimale fase fouten ).
In de ruwe vorm vind ik hem ook niet mooi maar inderdaad met een kokertje van speakerdoek om de hoog mid wat hard houten en/of metaal accenten .
En je hebt al iets heel anders .
Wel ëën vraagje .
De bewegende massa van de tweeter met daarbij de luchtverplatsing is natuurlijk hihil mbt het gewicht van de totale unit.
Maar bij de C quenz is dat weer een heel ander verhaal en alles wat die dunne pootjes heen en weer bewegen word niet in muziek omgezet.
Zo maar een gevoel wat ik niet met cijfers kan onderbouwen .
Misschien kom ik nog luisteren
Ik wil ook wel eens zo'n systeem horen en dan heb ik ook wat gezichten bij namen.
In ieder geval succes met het inniatief .
Ik vind het maar knap alllemaal
