Goed,
ik ben inmiddels voorzien van smartmains en arduino.
Erg leuk product, en kan het ook de " leken" aanraden.(ikzelf behoor ook tot die groep.)
Code is redelijk begrijpelijk middels uitleg van Robert, en met internet hulp zelfs goed aan te passen.
Waar ik overheen heb gekeken is het aantal jumpertjes.(in positieve zin.)
Ik heb in ieder geval nieuwe ideeën gekregen om smartmains onderling te laten koppelen, en wat functies toe te voegen
Wat ik me nog wel afvraag:
Hoeveel volt zijn de te gebruiken ledjes ?