Mijn bureaublad in mijn werkkamer komt van de Karwei, 240 x 65 cm, en 22 mm dik, Ahorn finish, aan één lange zijde een klein beetje afgerond.Leon schreef:Of je haalt gewoon Duropal bij de Gamma. max. 60x250cm. Ik denk dat de dikte beperkt is tot 18mm, maar het is gewoon prima HPL.
Maar de moderne keukenwerkbladen zijn tegenwoordig veel dunner dan 60 mm, ze zijn er ook van ca 25 mm. Verder heeft Ikea ook losse bladen voor bureaus en eettafels.
Leuk topic, dat ik met bovengemiddelde aandacht volg! Ik ben namelijk van plan mijn lage Pastoe L160 dressoir te verbouwen en om te kleuren (mag wel eens na 15 jaar). Het bestaat uit losse delen, alles is van 18 en 22 mm MDF en lekker hoekig vanvorm, dus dat is na te bouwen. Ik maak in het midden, onder TV, één extra 'element' van ca 60 liter voor de subwoofer. In precies dezelfde stijl en kleur als het wandmeubel zelf maar dan uiteraard met een nepdeurtje, en in de bovenrand 2 kleine breedbandertjes (onder een kleine hoek ivm de spreiding) voor de center.