Gezien het feit dat ik al vele streamers heb gehoord en ook wel de verschillende CD spelers.rikpost schreef:Hoe bedoel je Hanshannesie schreef:Hmmmm.......!!
Hoe groot is de ervaring?![]()
En dan lees ik een opmerking, als zou de Naim het niet haalt bij een goede CD speler, even niet kunnen plaatsen.
De verschillen met merken als Linn die er Streamers, en Naim met streamers die dan vergeleken worden met hun eigen CD spelers, dat heb ik al wel meegemaakt.
Ik zou de bewering als een streamer is minder als een CD speler niet durven maken.
Praten we over de prijs/kwaliteitsverhouding, dan kan dat nog al eens makkelijk een andere kant uit gaan.
In ieder geval, ik draai geen CD's meer, en heb mede door de betere uitlezing van de harde schijf ten opzichte van de optische lezer van de CD het voordeel, naar ik meen.
Ik wil hier nog wel eens een Top CD speler naast mijn huidige opzet willen horen, maar ik denk dat die het best wel eens kan verliezen.
Pas nog een Electrocompaniet gehoord, en werd er niet blij van. http://www.electrocompaniet.no/products ... /ecc1.html