Toen kwam den Theo met een 2x350V trafo+GZ34
Maar toen kwam PRC met z'n sim die 407V (ofzo)opleverde.Dan verandert er eigenlijk niks
Als het eenmaal werkt en er wat meetresultaten zijn,moet er waarschijnlijk toch nog wel wat bijgesteld
Anne
Moderator: Beheerdersteam
Krijgen we misschien nog een aangepast schema te zien?Tevens heb ik de tip van Aad toegepast.
Pen 8 met de emitter van de BF420 verbonden.
Is maar 1 verbinding veranderen.Krijgen we misschien nog een aangepast schema te zien?
Heb je er geen vertrouwen in Anne?Ah!buis schreef:wie weet moet 't toch maar niet zo.
Je hebt dat idd. een andere voedingstrafo en UGT nodig. Zou eerst met de EL34 doorgaan. mooie buizen trouwens.TheoK schreef:Mmm KT120. Heb het even bekeken en idd dat is nog een optie.
Maar dat de trafo niet zo leuk vinden denk ik.
Helaas democles. Robert komt morgen niet.democles schreef:Theo,
Morgen pakjes dag?...................