Eerst de spulletjes bestelt... Alles zat er bij behalve de tweeters, na contact te hebben opgenomen bleek intertechnik ze niet te willen leveren omdat ze geen zin hadden een bestelling te plaatsen bij Seas voor maar 2 stuks.... stelletje gierigaards.
Dus daarom is heel netjes de bestelling in 2x geleverd, alles en de tweeter. En dat zonder extra verzendkosten, echt heel netjes!
Daarna het filter gemaakt: Daarna de planken lijmen: De voorkant zit er voor de stevigheid op, nog niet gelijmd, Zodat ik er nog bij zou kunnen stel dat iets het niet doet.
Bekleden: (niet profi maar goed genoeg dacht ik zo) Bas Reflexje er in en het filter: Klep er op en klaar maken voor de speakers: Speakers er in en testen maar, zo staan ze er nu bij: En in actie:
Ik ben van plan ze nu zo snel mogelijk af te lijmen, de voorkant, en dat wittege spul er in want dat moet ook nog... (Weet iemand of er duidelijk verschil hoorbaar is en hoe het dan verschilt qua klank?) En dan nog verven, wilde ze eerst netjes laten spuiten maar toen ik daar het prijs kaartje van hoorde had ik nog geen seconde nodig om me te bedenken... Voor dat geld bouw ik er liever nog 2 van... Dus nu maar zelf lekker verven...