Ik zie dat jij ook zeer terecht aanneemt dat rood rechts is, maar ik zou het even controleren voor de zekerheid
Verder vind ik het een echt mooi DIY kastje, met een mooi eigen formaat, en ben benieuwd hoe het er uit ziet als je het hebt afgewerkt.
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Nik helaas. Dat wil gewoon zeggen dat je de goeie prioriteiten steltkrisisonline schreef:De afgelopen maanden heeft de bouw van de DACs helaas stil gelegen door studie.
En hoe was de vakantiekrisisonline schreef:Nog veel te doen dus, maar eerst donderdag op vakantie.
