11 incher ETON 250 onder de nieuwprijs.Martijn M schreef:Misschien interessant: http://link.marktplaats.nl/226557299
Mooie tip, maar ik ga voor nieuwe spulletjes.
Moderator: Beheerdersteam
11 incher ETON 250 onder de nieuwprijs.Martijn M schreef:Misschien interessant: http://link.marktplaats.nl/226557299
Hoger = minder lomp, slanker.Paul schreef:Ik zou hem smaller en hoger maken zoveel als mogelijk... Dat oogt minder lomp / slanker.. Tweeter op oorhoogte houden, en even uitvinden wat de afstand tussen de onderste middentoner en de kast van de woofer minimaal moet zijn.
Misschien is het juist voor de afmetingen eens te kijken naar de merken waar je al eerder naar refereert, en dan bedoel ik enkel optisch, niet qua aantal liters voor de woofer.
Ja facetten was ik van plan om rondingen te maken maar dat is nu te veel tekenwerk in excel.....Paul schreef:Voor die afstand tussen mid en bovenkant laagkast kun je denk ik het beste even diverse topics van Jeroen D nalezen, die heeft die overweging ook gemaakt, ook kun je kijken naar het topic van Dre, dat is ook een open baffle mid / hoog op een gesloten kast.
Dat de smallere kast niet kan, jammer maar voor het geluid zal het niet veel uitmaken iig. Bv facetten zouden de kast optisch kleiner kunnen maken, maar ik weet niet of jij dat mooi vindt.
Wilde je nou d'apolito gaan voor mid of met een enkele unit werken?Paul groot schreef:Montana,Montana schreef:Gewoon zo plat mogelijk bouwen ............................
Wil je aub toelichten wat je met "plat" bedoeld?
thanks
paul