Hypex standby stuurprint
Moderator: Beheerdersteam
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hypex standby stuurprint
Schema is klaar:
Aansluiting SV1 is een 6polige flatcable aansluiting, dan kun je mooi netjes bekabelen naar je schakelaar en Ledjes.
Aansluitingen X1 en X2 zijn printkroonstenen.
De twee jumpers zijn bedoeld voor gebruik van een latching schakelaar en dan kun je de componenten rond de 555 weglaten.
Als iemand nog op/aanmerkingen of wensen heeft, Gaarne melden. Ik ga zondag het printje tekenen, dus dat is de deadline!
Aansluiting SV1 is een 6polige flatcable aansluiting, dan kun je mooi netjes bekabelen naar je schakelaar en Ledjes.
Aansluitingen X1 en X2 zijn printkroonstenen.
De twee jumpers zijn bedoeld voor gebruik van een latching schakelaar en dan kun je de componenten rond de 555 weglaten.
Als iemand nog op/aanmerkingen of wensen heeft, Gaarne melden. Ik ga zondag het printje tekenen, dus dat is de deadline!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hypex standby stuurprint
Vandaag even bezig geweest met het opzetje van de print......
En dan vooral de vorm.......
Die gaat echt niemand raden........
Stay tuned!
En dan vooral de vorm.......
Die gaat echt niemand raden........
Stay tuned!
- just-sounds
- Ook commercieel actief
- Berichten: 155
- Lid geworden op: vr 23 nov 2007, 13:10
- Locatie: Weesp
- Contacteer:
Re: Hypex standby stuurprint
Wat lief is dat.ds23man schreef:Sneak Preview
Hoe wist je dat ik vandaag 43 jaar ben getrouwd?
Nu moet ik er 1 aan mijn vrouw geven?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hypex standby stuurprint
ray5150 schreef:Een hartje...![]()
Weer zo'n Hagenees die niet verder dan Utrecht komt!
Een POMPEBLED........ U weet wel Friesland????????
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hypex standby stuurprint
Misschien helpt dit?Henkjan schreef:ja. en nee, ik spreek de taal niet.
http://www.talendomein.nl/fries/taal-le ... -fries.php
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Hypex standby stuurprint
als ik er ooit eens ga wonen misschien, maar voorlopig vind ik "Bûter, brea en griene tsiis." - Wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries wel voldoende.ds23man schreef:Misschien helpt dit?Henkjan schreef:... nee, ik spreek de taal niet.
http://www.talendomein.nl/fries/taal-le ... -fries.php
Re: Hypex standby stuurprint
Nee, Dirk, dat is een ander topic :audioot schreef:iig felicitaties aan hannesie én vrouwtje![]()
mvg
audioot
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... eliciteerd
Namens mij ook gefeliciteerd en nog vele jaren samen...
Doet mijn maar Brabants, da's tenminste helder, Jonguh!Henkjan schreef:als ik er ooit eens ga wonen misschien, maar voorlopig vind ik "Bûter, brea en griene tsiis." - Wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries wel voldoende.ds23man schreef:Misschien helpt dit?Henkjan schreef:... nee, ik spreek de taal niet.
http://www.talendomein.nl/fries/taal-le ... -fries.php
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Hypex standby stuurprint
Mochten hier PCB's van gemaakt worden heb ik interesse in 2 stuks.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Hypex standby stuurprint
@ds23man: mss een topic onder groepsaankopen starten, het is ondertussen een universeel toepasbare print geworden, en met een uniek uiterlijk lijkt me dat daar wel meer mensen interesse in hebben 
- just-sounds
- Ook commercieel actief
- Berichten: 155
- Lid geworden op: vr 23 nov 2007, 13:10
- Locatie: Weesp
- Contacteer:
Re: Hypex standby stuurprint
Groningen en friesland verzorgen samen de spanning. Dat kan niet goed gaan 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hypex standby stuurprint
Dat gaat een haat liefde verhouding worden!just-sounds schreef:Groningen en friesland verzorgen samen de spanning. Dat kan niet goed gaan
Re: Hypex standby stuurprint
Zodat ze jou op standby kan zetten ?hannesie schreef:Nu moet ik er 1 aan mijn vrouw geven?
ff serieus.
aparte vorm en wel leuk, maar niet handig om in te bouwen, noch space-efficient ..
Re: Hypex standby stuurprint
Goed argument valt niets tegen in te brengen.ds23man schreef:Dat is de Ncore ook niet!
