Pech met mijn Verity Parsifal kloon
Moderator: Beheerdersteam
Re: Pech met mijn Verity Parsifal kloon
Mits aanwezig en nog niet gedaan
rechtsbijstand verzekering inschakelen dat scheelt een hoop rompslomp.
rechtsbijstand verzekering inschakelen dat scheelt een hoop rompslomp.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Pech met mijn Verity Parsifal kloon
Echt zonde .
ik hoop dat het weer goedkomt zonder dat je er finacieel zelf erbij inschiet .
ik hoop dat het weer goedkomt zonder dat je er finacieel zelf erbij inschiet .
Re: Pech met mijn Verity Parsifal kloon
Hallo Leo,
Is er al duidelijkheid hoe de schade hersteld gaat worden?
Groetjes Walter
Is er al duidelijkheid hoe de schade hersteld gaat worden?
Groetjes Walter
Re: Pech met mijn Verity Parsifal kloon
Hallo Walt,
Leuk dat je meeleeft.
Toevallig ben ik net terug van een meetsessie aan de speakers om te kijken of de units mogelijk schade hebben opgelopen. Dat blijkt niet het geval te zijn. Impedanties zijn gelijk voor beide speakers evenals de frequentie karakteristiek.
Ik heb inmiddels offertes van de spuiter en de anodiseerder. Morgen gaan alle gegevens naar de verzekering en dan moet ik even afwachten wat zij vinden. Ik had al eerder telefonisch overleg met hen. Daarbij kreeg ik niet de indruk dat ze moeilijk gaan doen.
Daarna de boel demonteren en laten spuiten, anodiseren en weer monteren. Pfff, dat gaat weer een paar weekjes duren.
Als alles klaar is meld ik het nog wel even.
Trouwens, gisteren forumlid Teigetje op bezoek gehad. Die vond het ook wel lekker klinken geloof ik.
Groet,
Leo
Leuk dat je meeleeft.
Toevallig ben ik net terug van een meetsessie aan de speakers om te kijken of de units mogelijk schade hebben opgelopen. Dat blijkt niet het geval te zijn. Impedanties zijn gelijk voor beide speakers evenals de frequentie karakteristiek.
Ik heb inmiddels offertes van de spuiter en de anodiseerder. Morgen gaan alle gegevens naar de verzekering en dan moet ik even afwachten wat zij vinden. Ik had al eerder telefonisch overleg met hen. Daarbij kreeg ik niet de indruk dat ze moeilijk gaan doen.
Daarna de boel demonteren en laten spuiten, anodiseren en weer monteren. Pfff, dat gaat weer een paar weekjes duren.
Als alles klaar is meld ik het nog wel even.
Trouwens, gisteren forumlid Teigetje op bezoek gehad. Die vond het ook wel lekker klinken geloof ik.
Groet,
Leo
Re: Pech met mijn Verity Parsifal kloon
Absoluut Leo, absoluut! Erg indrukwekkend en veel nieuwe muziek leren kennen!
Re: Pech met mijn Verity Parsifal kloon
hallo,
Even een update.
Vandaag de gestripte speakers naar de spuiter gebracht. komt wel weer in orde, maar zal wel kwetsbaar blijven. Zie hier de gestripte kasten.
Groet,
Leobus
Even een update.
Vandaag de gestripte speakers naar de spuiter gebracht. komt wel weer in orde, maar zal wel kwetsbaar blijven. Zie hier de gestripte kasten.
Groet,
Leobus
Re: Pech met mijn Verity Parsifal kloon
Dat ziet er echt onttakelt uit.
En dan moet je ook nog eens geen echte muziek meer kunnen draaien.
Dan is het aan de andere kant wel weer erg goed om ze weer te horen, als ze dan weer klaar zijn.
Net zo iets als op vakantie gaan, en dan thuis weer voor het eerst weer echte muziek kunnen beluisteren, zo van, ik wist dat het mooi was, maar dit dan weer erg lekker.
Succes met de verdere afwikkeling.
En dan moet je ook nog eens geen echte muziek meer kunnen draaien.
Dan is het aan de andere kant wel weer erg goed om ze weer te horen, als ze dan weer klaar zijn.
Net zo iets als op vakantie gaan, en dan thuis weer voor het eerst weer echte muziek kunnen beluisteren, zo van, ik wist dat het mooi was, maar dit dan weer erg lekker.
Succes met de verdere afwikkeling.
Re: Pech met mijn Verity Parsifal kloon
Hallo,
Eind goed al goed!
Alles is gerepareerd en weer redelijk netjes.
Onder bepaalde lichtinval is er nog wel te zien waar geschuurd is, maar daar staat tegenover dat wat oude schoonheidsfoutjes nu verdwenen zijn. Voorlopig maar niet meer mee gaan slepen.
Groet,
Leobus
Eind goed al goed!
Alles is gerepareerd en weer redelijk netjes.
Onder bepaalde lichtinval is er nog wel te zien waar geschuurd is, maar daar staat tegenover dat wat oude schoonheidsfoutjes nu verdwenen zijn. Voorlopig maar niet meer mee gaan slepen.
Groet,
Leobus
Re: Pech met mijn Verity Parsifal kloon
En hoe klinken ze nu, na een tijdje zonder lijkt mij dat wel weer lekker. 
Re: Pech met mijn Verity Parsifal kloon
Hallo Hans,
Geluidstechnisch is er gelukkig niets veranderd. Het klinkt nog net zo als voor en direct na de val. Gelukkig maar!
Ik ga nu voorlopig alleen maar luisteren.
Groet,
Leo
Geluidstechnisch is er gelukkig niets veranderd. Het klinkt nog net zo als voor en direct na de val. Gelukkig maar!
Ik ga nu voorlopig alleen maar luisteren.
Groet,
Leo
Re: Pech met mijn Verity Parsifal kloon
Ik ben blij voor je dat je er weer van kan genieten leo!
