Pech met mijn Verity Parsifal kloon

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

nuttyhifi
Berichten: 129
Lid geworden op: di 16 aug 2011, 0:18

Re: Pech met mijn Verity Parsifal kloon

Bericht door nuttyhifi »

Mits aanwezig en nog niet gedaan
rechtsbijstand verzekering inschakelen dat scheelt een hoop rompslomp.
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Pech met mijn Verity Parsifal kloon

Bericht door bas focal m180 »

Echt zonde .

ik hoop dat het weer goedkomt zonder dat je er finacieel zelf erbij inschiet .
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14141
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Pech met mijn Verity Parsifal kloon

Bericht door Walt »

Hallo Leo,

Is er al duidelijkheid hoe de schade hersteld gaat worden?

Groetjes Walter
Leobus
Berichten: 564
Lid geworden op: di 09 aug 2005, 21:40
Locatie: Duiven

Re: Pech met mijn Verity Parsifal kloon

Bericht door Leobus »

Hallo Walt,

Leuk dat je meeleeft.
Toevallig ben ik net terug van een meetsessie aan de speakers om te kijken of de units mogelijk schade hebben opgelopen. Dat blijkt niet het geval te zijn. Impedanties zijn gelijk voor beide speakers evenals de frequentie karakteristiek.
Ik heb inmiddels offertes van de spuiter en de anodiseerder. Morgen gaan alle gegevens naar de verzekering en dan moet ik even afwachten wat zij vinden. Ik had al eerder telefonisch overleg met hen. Daarbij kreeg ik niet de indruk dat ze moeilijk gaan doen.
Daarna de boel demonteren en laten spuiten, anodiseren en weer monteren. Pfff, dat gaat weer een paar weekjes duren.
Als alles klaar is meld ik het nog wel even.
Trouwens, gisteren forumlid Teigetje op bezoek gehad. Die vond het ook wel lekker klinken geloof ik.

Groet,

Leo
Gebruikersavatar
Teigetje
Berichten: 274
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 8:44
Locatie: Duiven

Re: Pech met mijn Verity Parsifal kloon

Bericht door Teigetje »

Absoluut Leo, absoluut! Erg indrukwekkend en veel nieuwe muziek leren kennen!
Leobus
Berichten: 564
Lid geworden op: di 09 aug 2005, 21:40
Locatie: Duiven

Re: Pech met mijn Verity Parsifal kloon

Bericht door Leobus »

hallo,

Even een update.
Vandaag de gestripte speakers naar de spuiter gebracht. komt wel weer in orde, maar zal wel kwetsbaar blijven. Zie hier de gestripte kasten.

Groet,

Leobus
Bijlagen
P1010487.JPG
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Pech met mijn Verity Parsifal kloon

Bericht door hannesie »

Dat ziet er echt onttakelt uit. :(

En dan moet je ook nog eens geen echte muziek meer kunnen draaien.

Dan is het aan de andere kant wel weer erg goed om ze weer te horen, als ze dan weer klaar zijn.
Net zo iets als op vakantie gaan, en dan thuis weer voor het eerst weer echte muziek kunnen beluisteren, zo van, ik wist dat het mooi was, maar dit dan weer erg lekker. :mrgreen:
Succes met de verdere afwikkeling.
Leobus
Berichten: 564
Lid geworden op: di 09 aug 2005, 21:40
Locatie: Duiven

Re: Pech met mijn Verity Parsifal kloon

Bericht door Leobus »

Hallo,

Eind goed al goed!
Alles is gerepareerd en weer redelijk netjes.
Onder bepaalde lichtinval is er nog wel te zien waar geschuurd is, maar daar staat tegenover dat wat oude schoonheidsfoutjes nu verdwenen zijn. Voorlopig maar niet meer mee gaan slepen.

Groet,

Leobus
Bijlagen
Lastig fotograferen zo'n zwarte kast
Lastig fotograferen zo'n zwarte kast
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Pech met mijn Verity Parsifal kloon

Bericht door dre »

super! 8)
wouter
Ook commercieel actief
Berichten: 9198
Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
Locatie: Lelystad

Re: Pech met mijn Verity Parsifal kloon

Bericht door wouter »

phieuw, fijn dat het nu redelijk in orde is!
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Pech met mijn Verity Parsifal kloon

Bericht door hannesie »

En hoe klinken ze nu, na een tijdje zonder lijkt mij dat wel weer lekker. :mrgreen:
Leobus
Berichten: 564
Lid geworden op: di 09 aug 2005, 21:40
Locatie: Duiven

Re: Pech met mijn Verity Parsifal kloon

Bericht door Leobus »

Hallo Hans,

Geluidstechnisch is er gelukkig niets veranderd. Het klinkt nog net zo als voor en direct na de val. Gelukkig maar!
Ik ga nu voorlopig alleen maar luisteren.

Groet,

Leo
audioot
In memoriam †
Berichten: 1242
Lid geworden op: za 21 mei 2005, 21:26
Locatie: eke belgie

Re: Pech met mijn Verity Parsifal kloon

Bericht door audioot »

geniet er maar van leo
mvg
audioot
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12870
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Re: Pech met mijn Verity Parsifal kloon

Bericht door jeroen_d »

Ik ben blij voor je dat je er weer van kan genieten leo!
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”