Sietse TL, side loaded, de Rambo's
Moderator: Beheerdersteam
Noppes dus. Och, ook goed.arjenh schreef:Bij vertaling in het Duits kan ik eventueel ondersteunen als je wil. Heb je nog wat gehoord van K+T?
Het voordeel is dat ik het front er niet voor weg haal, als ik muziek luister. Bespeur geen verschil. Het is ook vooral ter bescherming van stof en rookaanslag.(ja, ik ben een zondaar..lepain schreef:Ziet er gewoon top uit, Sietse! Het heeft iets luchtigs en transparants. Misschien moet ik ook maar voor licht luidsprekerdoek gaan.
Hoi Luxjan, Het grootste verschil met de Temperance is het acoustische effect in mijn kamer. De bank hoeft niet meer van z'n plek. De aansturing is wat makkelijker omdat de impedantie nu hoger is door de vier woofs serie/par. Was het geheel eerst ca 2,5 Ohm, nu dus 4 Ohm. En dat moet geen probleem zijn voor een beetje goede versterker.Luxjan schreef:Sietse,
Super ontwerp!!
Wat is je mening aks je ze vergelijkt met de Temperance die je een tijdje geleden bouwde?
Ik vermoed dat ze even moeilijk aan te sturen zijn?
Verders ben ik er nog steeds zeer content mee qua weergave.
Tja, eeeuuhh, hum, kijk, weet je jongens, het is Henkjan z'n schuld.
Want ja, en dat op me ouwe dag, de Sietse TL. Zo noemde hij in een ander topic mijn Tl's.........
Dus heb ik de titel van dit topic toch maar ff aangepast, want ik voel me eigenlijk, heel stiekem, best wel een beetje trots met die benaming.

Want ja, en dat op me ouwe dag, de Sietse TL. Zo noemde hij in een ander topic mijn Tl's.........
Dus heb ik de titel van dit topic toch maar ff aangepast, want ik voel me eigenlijk, heel stiekem, best wel een beetje trots met die benaming.
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
nu nog een goede bouwtekeningsietse schreef:Tja, eeeuuhh, hum, kijk, weet je jongens, het is Henkjan z'n schuld.![]()
Want ja, en dat op me ouwe dag, de Sietse TL. Zo noemde hij in een ander topic mijn Tl's.........
Dus heb ik de titel van dit topic toch maar ff aangepast, want ik voel me eigenlijk, heel stiekem, best wel een beetje trots met die benaming.![]()
![]()
kan ik jouw TL eens simuleren in Akabak
sietse schreef:As we dat zouden doen, ben ik bang, dat Akabak uit zichzelf verhuist naar de prullenbak..weidok schreef:kan ik jouw TL eens simuleren in Akabak
als je hier de afmetingen en details niet wilt onthullen
mag dat ook bij de software tools draadje "Akabak"
naast Mathcad, AJhorn, Boxsim en Hornresponce
een heel mooi programma hoor...
is op zich met de "juiste" scripts niet eens zo
moeilijk om de bedienen...
het kan heel, heel, heel veel
Re: Sietse TL, side loaded, de Rambo's
I know Sietse.
Time travvels fast hé....
En ondertussen is er weer zoveel tijd vergaan.
Maar hier nog staads alive, gezond en kicking.
Time travvels fast hé....
En ondertussen is er weer zoveel tijd vergaan.
Maar hier nog staads alive, gezond en kicking.
Re: Sietse TL, side loaded, de Rambo's
Hallo Henri, tijdje gemist meen ik, en ja, de tijd gaat snel. Goed te lezen dat het goed met je gaat.
En as dit topic nu toch weer ff naar boven is gehaald.....
Het kroontje op m'n werk..
Type plaatje met de tekst: SIETSE TL SIDELOADED.
En as dit topic nu toch weer ff naar boven is gehaald.....
Het kroontje op m'n werk..
Type plaatje met de tekst: SIETSE TL SIDELOADED.

