Sietse TL, side loaded, de Rambo's

incl oude discussies en bouwverslagen

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

Ja, prima.
Overigens taal nog teken gekregen van K&T.
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

Henkjan bracht me zojuist ff op de gedachte dat ik hier ook nog niet een afsluitende foto heb geplaatst.
Het front met vitrage gordijnstof. De opening in het front is aan de voorkant 45* schuin gefreesd, anders viel die opening wel een beetje veel op door het doek heen.
Bijlagen
front box.jpg
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Bericht door Marp »

Netjes, maar van 1 kant is toch best een beetje zonde dat je "afsluitend" zo letterlijk hebt genomen hoor. :D Zou het trouwens niet apart staan als je de opening in het front een donkere tint geeft?
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

Zou het trouwens niet apart staan als je de opening in het front een donkere tint geeft?
Heb ik wel overwogen, maar op deze manier blijft het uiterlijk wat rustiger, vind ik.
Gebruikersavatar
arjenh
Berichten: 52
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 12:19
Locatie: Düsseldorf

Bericht door arjenh »

Bij vertaling in het Duits kan ik eventueel ondersteunen als je wil. Heb je nog wat gehoord van K+T?
Gebruikersavatar
lepain
Berichten: 587
Lid geworden op: ma 19 dec 2005, 19:15
Locatie: driehuis nh
Contacteer:

Bericht door lepain »

Ziet er gewoon top uit, Sietse! Het heeft iets luchtigs en transparants. Misschien moet ik ook maar voor licht luidsprekerdoek gaan.
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

arjenh schreef:
Bij vertaling in het Duits kan ik eventueel ondersteunen als je wil. Heb je nog wat gehoord van K+T?
Noppes dus. Och, ook goed.
lepain schreef:
Ziet er gewoon top uit, Sietse! Het heeft iets luchtigs en transparants. Misschien moet ik ook maar voor licht luidsprekerdoek gaan.
Het voordeel is dat ik het front er niet voor weg haal, als ik muziek luister. Bespeur geen verschil. Het is ook vooral ter bescherming van stof en rookaanslag.(ja, ik ben een zondaar.. :D )
Henri1
Berichten: 65
Lid geworden op: wo 22 dec 2004, 18:34
Locatie: Limburg België

Bericht door Henri1 »

Waar zijn die kasten te beluisteren ?

Ik zit in B Limburg :-)
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

oei Henri, da's een beetje uit de buurt. :D
Ze staan in mijn woonkamer in Dokkum.
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

Ff offtopic, maar heb ik jou een tijdje gemist hier Henri?
Gebruikersavatar
Luxjan
Berichten: 129
Lid geworden op: ma 24 jul 2006, 23:48
Locatie: Tongeren

Bericht door Luxjan »

Henri,
Een goeie TL kun je ook beluisteren 500m van jouw huis ;-)
Gebruikersavatar
Luxjan
Berichten: 129
Lid geworden op: ma 24 jul 2006, 23:48
Locatie: Tongeren

Bericht door Luxjan »

Sietse,
Super ontwerp!!
Wat is je mening aks je ze vergelijkt met de Temperance die je een tijdje geleden bouwde?
Ik vermoed dat ze even moeilijk aan te sturen zijn?
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

Luxjan schreef:
Sietse,
Super ontwerp!!
Wat is je mening aks je ze vergelijkt met de Temperance die je een tijdje geleden bouwde?
Ik vermoed dat ze even moeilijk aan te sturen zijn?
Hoi Luxjan, Het grootste verschil met de Temperance is het acoustische effect in mijn kamer. De bank hoeft niet meer van z'n plek. De aansturing is wat makkelijker omdat de impedantie nu hoger is door de vier woofs serie/par. Was het geheel eerst ca 2,5 Ohm, nu dus 4 Ohm. En dat moet geen probleem zijn voor een beetje goede versterker.
Verders ben ik er nog steeds zeer content mee qua weergave.
Henri1
Berichten: 65
Lid geworden op: wo 22 dec 2004, 18:34
Locatie: Limburg België

Bericht door Henri1 »

Luxjan schreef:
Henri,
Een goeie TL kun je ook beluisteren 500m van jouw huis ;-)
Waar staan die dan ?
Gebruikersavatar
Luxjan
Berichten: 129
Lid geworden op: ma 24 jul 2006, 23:48
Locatie: Tongeren

Bericht door Luxjan »

Aan de kerk naar links, 1e naar links.
Of naar het kapelleke, scherpe bocht naar rechts, nr 5
Henri1
Berichten: 65
Lid geworden op: wo 22 dec 2004, 18:34
Locatie: Limburg België

Bericht door Henri1 »

Luxjan schreef:
Aan de kerk naar links, 1e naar links.
Of naar het kapelleke, scherpe bocht naar rechts, nr 5

Waar is dat in Tongeren
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

Tja, eeeuuhh, hum, kijk, weet je jongens, het is Henkjan z'n schuld. :?
Want ja, en dat op me ouwe dag, de Sietse TL. Zo noemde hij in een ander topic mijn Tl's......... :roll:
Dus heb ik de titel van dit topic toch maar ff aangepast, want ik voel me eigenlijk, heel stiekem, best wel een beetje trots met die benaming. :oops:
:D :D
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

sietse schreef:
.... want ik voel me eigenlijk, heel stiekem, best wel een beetje trots met die benaming. :oops: :D :D
en terecht Afbeelding
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Hear hear!!!
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Bericht door audiomanics »

bij een stoere spiekert een stoere naam:

The Sietz

(leren jassie aan, motor onder z'n kont en zo in Happy Days..)

Kees
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

sietse schreef:
Tja, eeeuuhh, hum, kijk, weet je jongens, het is Henkjan z'n schuld. :?
Want ja, en dat op me ouwe dag, de Sietse TL. Zo noemde hij in een ander topic mijn Tl's......... :roll:
Dus heb ik de titel van dit topic toch maar ff aangepast, want ik voel me eigenlijk, heel stiekem, best wel een beetje trots met die benaming. :oops:
:D :D
nu nog een goede bouwtekening :)

kan ik jouw TL eens simuleren in Akabak :roll:
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

weidok schreef:
kan ik jouw TL eens simuleren in Akabak :roll:
As we dat zouden doen, ben ik bang, dat Akabak uit zichzelf verhuist naar de prullenbak.. :twisted:
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

sietse schreef:
weidok schreef:
kan ik jouw TL eens simuleren in Akabak :roll:
As we dat zouden doen, ben ik bang, dat Akabak uit zichzelf verhuist naar de prullenbak.. :twisted:
:twisted:

als je hier de afmetingen en details niet wilt onthullen
mag dat ook bij de software tools draadje "Akabak"

naast Mathcad, AJhorn, Boxsim en Hornresponce
een heel mooi programma hoor...

is op zich met de "juiste" scripts niet eens zo
moeilijk om de bedienen...

het kan heel, heel, heel veel
Henri1
Berichten: 65
Lid geworden op: wo 22 dec 2004, 18:34
Locatie: Limburg België

Re: Sietse TL, side loaded, de Rambo's

Bericht door Henri1 »

I know Sietse.
Time travvels fast hé....
En ondertussen is er weer zoveel tijd vergaan.
Maar hier nog staads alive, gezond en kicking.
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Re: Sietse TL, side loaded, de Rambo's

Bericht door sietse »

Hallo Henri, tijdje gemist meen ik, en ja, de tijd gaat snel. Goed te lezen dat het goed met je gaat.
En as dit topic nu toch weer ff naar boven is gehaald.....
Het kroontje op m'n werk.. :D \:D/
Type plaatje met de tekst: SIETSE TL SIDELOADED.
typeplaatje bovenop.jpg
Gesloten