Tja, een A77 is nou ook niet echt schokkend te noemen...mooie machine, daar niet van.ds23man schreef:Blijkbaar wil niemand dit zien of horen.......ds23man schreef:Zit net te denken, als tegenhanger van het digitale bronnen geweld kan ik mijn Revox A77 dolby meenemen met de net verworven Bach dolby tape.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MCgfuyVUv0k[/youtube]
Ik doe dat als er serieuze belangstelling is , want de de Revox ligt netjes in de mottenballen opgeslagen en zal vermoedelijk enige TLC moeten hebben.......
Dus de Revox blijft dan maar in de mottenballen.
Kom eens aanzetten met een J37 ! dan komt zelfs ik ook nog langs...
