Na lang en veel luisteren bevalt me een dubbele EZ81 toch beter.
Ik vind dat er minder laag inzit als je een GZ34 gebruikt.
Hoe dat kan weet ik ook niet maar ervaar het gewoon.
En qua stroomverbruik hoef je het niet te laten.
Diodes kan natuurlijk ook. Keuze genoeg.
Of ik naar beetsterzwaag kom , laat ik binnenkort weten.
Als ik kom dan gaat vriend meubelmaker ook mee.
Nemen we beide HF10's mee.
