7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Staat in de agenda.
Wel onder voorbehoud.
Zoals de zaken er nu voor staan neem ik niks mee (kom waarschijnlijk op de motor...).
Wel onder voorbehoud.
Zoals de zaken er nu voor staan neem ik niks mee (kom waarschijnlijk op de motor...).
- RumoH
- ZA-sponsor: RumoH
- Berichten: 374
- Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
- Locatie: De Wilp (Gn)
- Contacteer:
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
RumoH (Rudy) neemt mee,
Luidsprekers :
DAX² (13cm Audax Aerogel, Mundorf AMT1908 Airmotion),
M142 (Wavecor Monitor WF146WA01 + TW022WA06)
Frugal Horn MK3 Alpair 7
Versterker :
Magnat MA-800
Music Angel EL34SE
Bron :
Squeezebox touch met Beresford 7250 DAC
(incl server met 500gig aan flac, van klassieke muziek t/m K3
)
Luidsprekers :
DAX² (13cm Audax Aerogel, Mundorf AMT1908 Airmotion),
M142 (Wavecor Monitor WF146WA01 + TW022WA06)
Frugal Horn MK3 Alpair 7
Versterker :
Magnat MA-800
Music Angel EL34SE
Bron :
Squeezebox touch met Beresford 7250 DAC
(incl server met 500gig aan flac, van klassieke muziek t/m K3
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Oh my god....K3
Heb je ook muziek van de Bereboot????
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Y_yKjAnmmeQ[/youtube]

Heb je ook muziek van de Bereboot????
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Y_yKjAnmmeQ[/youtube]
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Sander,sander1238 schreef:Staat genoteerd in de agenda, denk dat ik mijn omgebouwde bocama meeneem.
Sander
Bocama is dat een omgebouwde buizen voortrap ????
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
nee, het is een EL84 PP grotendeels met het schema van de Bocama(lafayette) LA224b
zie: http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=7&t=15488
sander
zie: http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=7&t=15488
sander
- Dalojan
- In memoriam †
- Berichten: 555
- Lid geworden op: do 12 aug 2010, 19:30
- Locatie: Oosterwolde
- Contacteer:
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Ik kom ook en neem natuurlijk weer een en ander mee. In ieder geval de preamp (met ingebouwde eindversterker) mee en misschien wel wat meer maar dat kan ik nog niet goed inschatten.
In ieder geval een (bijna) thuis wedstrijd zo vlak om de deur.
Groetsz,
Jan
In ieder geval een (bijna) thuis wedstrijd zo vlak om de deur.
Groetsz,
Jan
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
een preamp met ingebouwde eindversterker?
dat heeft toch een andere naam?
dat heeft toch een andere naam?
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Niet zo bijdehand doen dredre schreef:een preamp met ingebouwde eindversterker?
dat heeft toch een andere naam?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Hij bedoelt een geintegreerde versterker waar van die doorlusbrugjes op de achterkant zitten voor je eq!!! 
- Dalojan
- In memoriam †
- Berichten: 555
- Lid geworden op: do 12 aug 2010, 19:30
- Locatie: Oosterwolde
- Contacteer:
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Zo iets ja, eigenlijk gebruik ik alleen de preamp. De microcontroller bestuurde PGAxxxx preamp maar voor demo zitten er ook een paar eindversterkers in. Nu nog aangepaste Velleman K8060 maar tegen dat de dag daar is zit er wel wat anders in. Deze K8060 is geen audiofiel wonder maar was wel even handig. De software van de preamp breid ook langzaam uit omdat ik steeds weer handige dingen bedenk die ik er ook in wil hebben. Lijkt of het nooit klaar is als je je fantasie de vrije hand laat en er een passende processor te vinden is.
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Die wil ik wel eens horen, dus ik kom ook langs.RumoH schreef:Frugal Horn MK3 Alpair 7
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Zet mij ook maar op de lijst.
En ik neem mijn nieuwste HF10 mee.
Als er belangstelling is wil ik ook wel mijn Theorexx en de 6CA7EH versterker meenemen.
Als het kan zou ik hem willen laten spelen op andere speakers.
Ben wel zeer benieuwd hoe hij dat doet. Tot nu toe speelt hij
alleen op mijn BNS-jes.
Tevens heeft mijn bron het ook begeven. Dat was mijn lappie.
Dus als iemand ook nog een bron heeft dan mag die gerust daarop spelen.
Vriend meubelmaker komt misschien ook mee en brengt zijn HF10 ook mee.
En ik neem mijn nieuwste HF10 mee.
Als er belangstelling is wil ik ook wel mijn Theorexx en de 6CA7EH versterker meenemen.
Als het kan zou ik hem willen laten spelen op andere speakers.
Ben wel zeer benieuwd hoe hij dat doet. Tot nu toe speelt hij
alleen op mijn BNS-jes.
Tevens heeft mijn bron het ook begeven. Dat was mijn lappie.
Dus als iemand ook nog een bron heeft dan mag die gerust daarop spelen.
Vriend meubelmaker komt misschien ook mee en brengt zijn HF10 ook mee.
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Ik denk dat ik er ook bij ben.
Wil ik mijn meetkastje mee nemen en de mable.
Kunnen we wat versterkers doormeten als daar intresse in is.
Moet ik nog wel even het kastje af maken.
Kan wel pas in de middag pas komen.
Groetjes George.
Wil ik mijn meetkastje mee nemen en de mable.
Kunnen we wat versterkers doormeten als daar intresse in is.
Moet ik nog wel even het kastje af maken.
Kan wel pas in de middag pas komen.
Groetjes George.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Wat wordt er dan gemeten , vervorming , vermogen ?Kappa7 schreef:Ik denk dat ik er ook bij ben.
Wil ik mijn meetkastje mee nemen en de mable.
Kunnen we wat versterkers doormeten als daar intresse in is.
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Ik kom in ieder geval, maar moet alleen even kijken of ik dan ook iets leuks kan meenemen. Misschien dat ik dan de Till 2-70, met een bijbehorende LM 4780 versterker in elkaar kan knutselen. Ik kom in ieder geval, al was het alleen maar om andere forumleden te ontmoeten, en te delen in de kosten.
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Of de sfeer.bas focal m180 schreef:Wat wordt er dan gemeten , vervorming , vermogen ?Kappa7 schreef:Ik denk dat ik er ook bij ben.
Wil ik mijn meetkastje mee nemen en de mable.
Kunnen we wat versterkers doormeten als daar intresse in is.
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Beetje domme vraag wat is de HF 10 ?TheoK schreef:Zet mij ook maar op de lijst.
En ik neem mijn nieuwste HF10 mee.
Vriend meubelmaker komt misschien ook mee en brengt zijn HF10 ook mee.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Ben hier erg benieuwd naar, mooi dat je komt en het spul meeneemt Theo. Indien behoefte kan ik de Reference Monitors meenemen, zijn verder standaard, wellicht dat een andere speaker interessanter is.TheoK schreef:Zet mij ook maar op de lijst.
En ik neem mijn nieuwste HF10 mee.
Als er belangstelling is wil ik ook wel mijn Theorexx en de 6CA7EH versterker meenemen.
Als het kan zou ik hem willen laten spelen op andere speakers.
Ben wel zeer benieuwd hoe hij dat doet. Tot nu toe speelt hij
alleen op mijn BNS-jes.
Tevens heeft mijn bron het ook begeven. Dat was mijn lappie.
Dus als iemand ook nog een bron heeft dan mag die gerust daarop spelen.
Vriend meubelmaker komt misschien ook mee en brengt zijn HF10 ook mee.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Leuk dat je er ook bent George, gaat er nog vinyl mee en iets om dit op te draaien??Kappa7 schreef:Ik denk dat ik er ook bij ben.
Wil ik mijn meetkastje mee nemen en de mable.
Kunnen we wat versterkers doormeten als daar intresse in is.
Moet ik nog wel even het kastje af maken.
Kan wel pas in de middag pas komen.
Groetjes George.
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Daarna komt natuurlijk de vraag, wat is een Till 2-70
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =3&t=16076
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =3&t=16076
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Vervorming, freqentiekarakerestiek en eventueel ook de uitgangs impedantierichard schreef:Of de sfeer.bas focal m180 schreef:Wat wordt er dan gemeten , vervorming , vermogen ?Kappa7 schreef:Ik denk dat ik er ook bij ben.
Wil ik mijn meetkastje mee nemen en de mable.
Kunnen we wat versterkers doormeten als daar intresse in is.
Ook kan ik controleren of de riaa correctie juist is.
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Hoi Barry,Barry2001 schreef:Leuk dat je er ook bent George, gaat er nog vinyl mee en iets om dit op te draaien??Kappa7 schreef:Ik denk dat ik er ook bij ben.
Wil ik mijn meetkastje mee nemen en de mable.
Kunnen we wat versterkers doormeten als daar interesse in is.
Moet ik nog wel even het kastje af maken.
Kan wel pas in de middag pas komen.
Groetjes George.
Het vinyl laat ik thuis dit keer.
Ik kan maar de halve dag komen en dan is het te veel werk om de tafel mee te nemen.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Jammer George, volgende keer (lees Almelo
) beter..
