7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
HoMeR
Berichten: 556
Lid geworden op: zo 26 feb 2006, 21:24
Locatie: Groningen

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door HoMeR »

Staat in de agenda.
Wel onder voorbehoud.
Zoals de zaken er nu voor staan neem ik niks mee (kom waarschijnlijk op de motor...).
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door RumoH »

RumoH (Rudy) neemt mee,

Luidsprekers :

DAX² (13cm Audax Aerogel, Mundorf AMT1908 Airmotion),
M142 (Wavecor Monitor WF146WA01 + TW022WA06)
Frugal Horn MK3 Alpair 7

Versterker :

Magnat MA-800
Music Angel EL34SE

Bron :

Squeezebox touch met Beresford 7250 DAC
(incl server met 500gig aan flac, van klassieke muziek t/m K3 :mrgreen: )
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door weidok »

ok zal de lijst zsm bijwerken :)
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door ds23man »

Oh my god....K3 :shock: :shock: :shock: :shock:

Heb je ook muziek van de Bereboot???? :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Y_yKjAnmmeQ[/youtube]

:rock:
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door weidok »

sander1238 schreef:
Staat genoteerd in de agenda, denk dat ik mijn omgebouwde bocama meeneem.

Sander
Sander,

Bocama is dat een omgebouwde buizen voortrap ????
Gebruikersavatar
sander1238
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
Locatie: wanroij

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door sander1238 »

nee, het is een EL84 PP grotendeels met het schema van de Bocama(lafayette) LA224b

zie: http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=7&t=15488

sander
Gebruikersavatar
Dalojan
In memoriam †
Berichten: 555
Lid geworden op: do 12 aug 2010, 19:30
Locatie: Oosterwolde
Contacteer:

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door Dalojan »

Ik kom ook en neem natuurlijk weer een en ander mee. In ieder geval de preamp (met ingebouwde eindversterker) mee en misschien wel wat meer maar dat kan ik nog niet goed inschatten.
In ieder geval een (bijna) thuis wedstrijd zo vlak om de deur.

Groetsz,
Jan
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door dre »

een preamp met ingebouwde eindversterker?

dat heeft toch een andere naam? :mrgreen:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door hannesie »

dre schreef:
een preamp met ingebouwde eindversterker?

dat heeft toch een andere naam? :mrgreen:
Niet zo bijdehand doen dre :shock: .
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door dre »

wat een humeur!

is je versterker stuk? :lol:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door ds23man »

Hij bedoelt een geintegreerde versterker waar van die doorlusbrugjes op de achterkant zitten voor je eq!!! :mrgreen:
Gebruikersavatar
Dalojan
In memoriam †
Berichten: 555
Lid geworden op: do 12 aug 2010, 19:30
Locatie: Oosterwolde
Contacteer:

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door Dalojan »

Zo iets ja, eigenlijk gebruik ik alleen de preamp. De microcontroller bestuurde PGAxxxx preamp maar voor demo zitten er ook een paar eindversterkers in. Nu nog aangepaste Velleman K8060 maar tegen dat de dag daar is zit er wel wat anders in. Deze K8060 is geen audiofiel wonder maar was wel even handig. De software van de preamp breid ook langzaam uit omdat ik steeds weer handige dingen bedenk die ik er ook in wil hebben. Lijkt of het nooit klaar is als je je fantasie de vrije hand laat en er een passende processor te vinden is.
Gebruikersavatar
sjons
Berichten: 558
Lid geworden op: za 09 mei 2009, 11:06
Locatie: Workum

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door sjons »

RumoH schreef:
Frugal Horn MK3 Alpair 7
Die wil ik wel eens horen, dus ik kom ook langs.
Gebruikersavatar
TheoK
Berichten: 1471
Lid geworden op: di 28 sep 2010, 7:22
Locatie: Kitchener

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door TheoK »

Zet mij ook maar op de lijst.
En ik neem mijn nieuwste HF10 mee.
Als er belangstelling is wil ik ook wel mijn Theorexx en de 6CA7EH versterker meenemen.
Als het kan zou ik hem willen laten spelen op andere speakers.
Ben wel zeer benieuwd hoe hij dat doet. Tot nu toe speelt hij
alleen op mijn BNS-jes.
Tevens heeft mijn bron het ook begeven. Dat was mijn lappie.
Dus als iemand ook nog een bron heeft dan mag die gerust daarop spelen.
Vriend meubelmaker komt misschien ook mee en brengt zijn HF10 ook mee.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door Kappa7 »

Ik denk dat ik er ook bij ben.

Wil ik mijn meetkastje mee nemen en de mable.
Kunnen we wat versterkers doormeten als daar intresse in is.

Moet ik nog wel even het kastje af maken.
Kan wel pas in de middag pas komen.

Groetjes George.
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door bas focal m180 »

Kappa7 schreef:
Ik denk dat ik er ook bij ben.

Wil ik mijn meetkastje mee nemen en de mable.
Kunnen we wat versterkers doormeten als daar intresse in is.
Wat wordt er dan gemeten , vervorming , vermogen ?
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door Zweitse »

Ik kom in ieder geval, maar moet alleen even kijken of ik dan ook iets leuks kan meenemen. Misschien dat ik dan de Till 2-70, met een bijbehorende LM 4780 versterker in elkaar kan knutselen. Ik kom in ieder geval, al was het alleen maar om andere forumleden te ontmoeten, en te delen in de kosten.
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11058
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door richard »

bas focal m180 schreef:
Kappa7 schreef:
Ik denk dat ik er ook bij ben.

Wil ik mijn meetkastje mee nemen en de mable.
Kunnen we wat versterkers doormeten als daar intresse in is.
Wat wordt er dan gemeten , vervorming , vermogen ?
Of de sfeer.
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door weidok »

TheoK schreef:
Zet mij ook maar op de lijst.
En ik neem mijn nieuwste HF10 mee.
Vriend meubelmaker komt misschien ook mee en brengt zijn HF10 ook mee.
Beetje domme vraag wat is de HF 10 ?
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door Barry2001 »

TheoK schreef:
Zet mij ook maar op de lijst.
En ik neem mijn nieuwste HF10 mee.
Als er belangstelling is wil ik ook wel mijn Theorexx en de 6CA7EH versterker meenemen.
Als het kan zou ik hem willen laten spelen op andere speakers.
Ben wel zeer benieuwd hoe hij dat doet. Tot nu toe speelt hij
alleen op mijn BNS-jes.
Tevens heeft mijn bron het ook begeven. Dat was mijn lappie.
Dus als iemand ook nog een bron heeft dan mag die gerust daarop spelen.
Vriend meubelmaker komt misschien ook mee en brengt zijn HF10 ook mee.
Ben hier erg benieuwd naar, mooi dat je komt en het spul meeneemt Theo. Indien behoefte kan ik de Reference Monitors meenemen, zijn verder standaard, wellicht dat een andere speaker interessanter is.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door Barry2001 »

Kappa7 schreef:
Ik denk dat ik er ook bij ben.

Wil ik mijn meetkastje mee nemen en de mable.
Kunnen we wat versterkers doormeten als daar intresse in is.

Moet ik nog wel even het kastje af maken.
Kan wel pas in de middag pas komen.

Groetjes George.
Leuk dat je er ook bent George, gaat er nog vinyl mee en iets om dit op te draaien??
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door Zweitse »

Daarna komt natuurlijk de vraag, wat is een Till 2-70
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =3&t=16076
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door Kappa7 »

richard schreef:
bas focal m180 schreef:
Kappa7 schreef:
Ik denk dat ik er ook bij ben.

Wil ik mijn meetkastje mee nemen en de mable.
Kunnen we wat versterkers doormeten als daar intresse in is.
Wat wordt er dan gemeten , vervorming , vermogen ?
Of de sfeer.
Vervorming, freqentiekarakerestiek en eventueel ook de uitgangs impedantie
Ook kan ik controleren of de riaa correctie juist is.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door Kappa7 »

Barry2001 schreef:
Kappa7 schreef:
Ik denk dat ik er ook bij ben.

Wil ik mijn meetkastje mee nemen en de mable.
Kunnen we wat versterkers doormeten als daar interesse in is.

Moet ik nog wel even het kastje af maken.
Kan wel pas in de middag pas komen.

Groetjes George.
Leuk dat je er ook bent George, gaat er nog vinyl mee en iets om dit op te draaien??
Hoi Barry,

Het vinyl laat ik thuis dit keer.
Ik kan maar de halve dag komen en dan is het te veel werk om de tafel mee te nemen.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door Barry2001 »

Jammer George, volgende keer (lees Almelo :mrgreen: ) beter..
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”