Geen plop meer te horen en geen DC meer op de outputs!
Ik had opeens wel een locking probleem...
Het enige wat ik anders gedaan heb was de COAX aangesloten maar die had ik nog niet in gebruik...
De Toslink gaf jitter met lockproblemen. De COAX klonk iets beter maar wel met locking problemen.
Loskoppelen van de COAX was de oplossing.... Heb jij dat al geprobeerd Henri met slechts 1 input in de MUX gestoken?
Ik zal dit straks weer verder uitzoeken maar nu gaan we even luisteren..
