Ah!buis schreef:Dat is veel meer in de buurt van de toepassing

.Nu twee dezelfde naast elkaar en de derde(boven in het schema)doet er niet toe.
Anne
Dat dacht ik al, en ik had twee exacte paartjes dus dat kwam precies goed uit.
Pjotr schreef:Pssst Ray,
Als je de printen afwerkt met Greencoat krijgt het helemaal een fraai professioneel uiterlijk
Lijkt me niet (meer) echt nodig...
Op de versterkerprinten heb ik ook alle sporen waar grote stromen doorlopen vertind.
Ja, ik ken dat spul wel. Dick Best heeft/had dat spul ook. (ik kan het niet meer terugvinden.

)
Op zich is het mooi spul. AatV gebruikt het ook.
Ik vind het een beetje prijzig, alsof zonder dat je printen in een paar jaar wegrotten. valt wel mee.
Okee, het koper word na verloop van tijd een beetje dof. vaak was ik de printen na het solderen af met wasbenzine en een borstel.
Misschien ga ik in Mei een flesje bestellen, dan komt het vakantiegeld....
Zou Rudy dit voldoende gaatjes vinden ?
(Ja, het raster is niet helemaal recht, ik moest om de montagegaten heen boren, en er zaten ook al bestaande gaten her en der.)