is de tweede versie van de scimitar kasten door waterschade gesneuveld
Pogingen de kasten te herstellen hebben tot niets geleid. Uiteindelijk de beitel er in en de buisbehuizing voor de W3 a la scrapheap challenge veiliggesteld.
Daarna meteen met de bouwtekeningen door naar de bouwmarkt. Beste paneel 18mm hh multi dat er stond uitgezocht en laten zagen.
Helaas maakte de zaagmevrouw een missertje en heb ik nu voldoende reststukken en twee reservefrontjes
Daarna de ebay cirkelgeleider ingezet en alle gaten gefreesd. Meteen nieuwe montageringen voor de W3 behuizing.
Morgen de frees weer in de tafel monteren en alle interne afrondingen maken. Daarna monteren.
De filteronderdelen lijken de douche goed te hebben overleefd. Een weerstand heeft de demontage niet overleefd.
Nieuwe is onderweg met een verse portie bondum en pritex.
