Ik heb nog wat plakkers van Barry gekregen waarvoor nog enorm bedankt,
en de versterker afgebouwd.
De smoorspoelen zitten nog niet vast omdat ik twijfelde op de plek waar ze moeten komen.
De variac heel langzaam omhoog en yesss er begint wat te gloeien.
Even later kwam er ook nog geluid uit. Nog een beetje rauw maar laat hem even een paar uurtjes spelen.
Dan gaat het wel beter worden. En hij wil best wel hard zeg.
Toen ik de volumeknop dichtdraaide hoorde ik met mijn oor bij de speakers toch nog mijn beste vriend zoemertje
Wel minimaal maar moet er eigenlijk nog wel uit. Zit er nog wat fout bij de voeding?
Zal nog wat metingen verrichten. En nog wat plaatjes erbij.
