dre schreef:de 1206 is gewoon een heel fraaie amp!

Je bent een van de weinigen die de Parasound kent!
Ben zelf in ieder geval positief verrast. Valt ook erg mee hoe warm hij wordt.
Ik kan alleen nergens vinden hoeveel stroom hij in rust verbruikt.
In het weekend een paar uur vrij genomen om te klussen.
Allereerst de aluminium platen geboord.
En de gaten verzonken:
En klaar om geschuurd, gepolijst en geborsteld te worden.
Daarna naar de bouwmarkt om 18mm plaat te halen. Als service boden ze aan om de platen even op maat te zagen.
Bij navraag zouden ze dat wel op de millimeter nauwkeurig kunnen.
Mooi, uur later plankjes ingeladen, naar huis en bouwen maar.
Bij thuiskomst meteen gepast op de aluminium plaat. Daar blijkt wel wat veel speling tussen de planken te zitten.
Toch maar even alles nagemeten. Conclusie; eigenlijk was geen enkele plank binnen de tolerantie. Eigenlijk was ook niets haaks. En, eigenlijk was elke zaagsnede verbrand. Dat werd weer een ritje naar de bouwmarkt.
Mijn prof zei altijd: "Mislukkingen bestaan niet, dat noemen we een experiment."
Volgend weekend maar weer verder experimenteren.