op forum Oosterburen maar toch...
zitten mooie linkjes bij
http://www.hifi-forum.de/index.php?acti ... =lpost&z=1
Moderator: Beheerdersteam
misshien dat et werktsietse schreef:Vermits twee en halfweg gefilterd?ikke schreef:Het blijft om één of andere reden een beetje door m'n hoofd spoken, maar waarom zou het niet werken met de woof zijwaards?
Het komt me niet zo goed uit en ik heb geen tweet's, maar anders zou ik even van 4 plankjes 2 baffltjes maken om het uit te proberen. Ik denk nog steeds dat het zal werken.