Ik wil een woofer, die ik in OB wil doen, laten meten als dat kan....Barry2001 schreef:Kamer 3: Gedurende de dag, luidspreker meetkamer.
jeroen_d: luidspreker meetset voor wie z'n speakers wil laten meten.
1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Neem je frames dan ook meteen mee
.
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Als ik er een in de auto van Bas mag stoppen, is dat een goed plan, MartijnMartijn M schreef:Neem je frames dan ook meteen mee.
- Bas Horneman
- Berichten: 744
- Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
- Locatie: Middenmeer (NH)
- Contacteer:
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Als je Bas Horneman bedoeld. Prima. Ik heb een focus wagon.
Echter onder voorbehoud van het weer.
Echter onder voorbehoud van het weer.
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Ha Bas,
Ik bedoel Bas Focal..We rijden samen op vanuit Apeldoorn
Ik bedoel Bas Focal..We rijden samen op vanuit Apeldoorn
- aaronboumans
- Berichten: 647
- Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
- Locatie: Oosten
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
ik hoop maar dat het morgen niet ook sneeuwt....
Gigaproject gaat iig niet mee, sorry (weer, mankracht, soort auto)
Maar ben er wel, laat me niet zo snel tegenhouden door een beetje slecht weer (net als iedereen op dit forum toch?
)
Gigaproject gaat iig niet mee, sorry (weer, mankracht, soort auto)
Maar ben er wel, laat me niet zo snel tegenhouden door een beetje slecht weer (net als iedereen op dit forum toch?
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Als ze maar genoeg strooienaaronboumans schreef:ik hoop maar dat het morgen niet ook sneeuwt....
Gigaproject gaat iig niet mee, sorry (weer, mankracht, soort auto)
Maar ben er wel, laat me niet zo snel tegenhouden door een beetje slecht weer (net als iedereen op dit forum toch?)
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Hoop dat het morgen wel wat beter is met het weer. Zal er wel zijn, maar moet even kijken of ik de ScanSpeak Reference Plus, a 35 KG stuk ga meenemen. Zou zonde zijn als ik bij het laden onderuit ga. Ik zal in ieder geval wel de Marsh voorversterker, en wat kabels meenemen voor Martijn M. Ik hoop echter op beter weer, en dat het morgen een geslaagde dag mag worden. 
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Ook snipverkouden....Teigetje schreef:Barry,
Ik hang zwaar blaffend en hoestend op de bank... Niet fijn voor de aanwezigen om ongestoord te kunnen luisteren en genieten.
Bij deze meld ik mij dus helaas af.
Voor de die-hards: heel veel plezier zaterdag!
Groet, Frank
Dus heb ik me ook afgemeld
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Koen K kreeg bij het inloggen op het forum hij bij herhaling de melding dat hij te vaak een verkeerd wachtwoord had ingevoerd. Daarom kan hij niet inloggen. Hij heeft mij gevraagd om hier te melden dat hij ook graag zou komen!
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Leuk, dan zien we die ook weer eens.Martijn M schreef:Koen K kreeg bij het inloggen op het forum hij bij herhaling de melding dat hij te vaak een verkeerd wachtwoord had ingevoerd. Daarom kan hij niet inloggen. Hij heeft mij gevraagd om hier te melden dat hij ook graag zou komen!
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
zou die z'n BMW project al gereed hebben?hannesie schreef:Leuk, dan zien we die ook weer eens.Martijn M schreef:Koen K kreeg bij het inloggen op het forum hij bij herhaling de melding dat hij te vaak een verkeerd wachtwoord had ingevoerd. Daarom kan hij niet inloggen. Hij heeft mij gevraagd om hier te melden dat hij ook graag zou komen!
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
De verwachting is morgen zonnig weer. Pepernoten zijn dan uit den boze, wordt het helemaal zo'n glibberzooi van met dat smeltwaterhannesie schreef:desnoods pepernoten.
Ik kan helaas niet (en het is mij ook even te ver) maar voor iedereen die komt: Een fantastische en inspirerende dag gewenst morgen.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Zo, vanmiddag alles gereed gezet. Het zijn ruimtes die normaal leegstaan, dus was even wat sjouwen met het een en ander. Ook hebben Herbert en ik onze spullen alvast neergezet om even het stof uit alle hoeken te blazen met enkele dB's.....
Wat de sneeuw betreft, er is hier nauwelijks iets gevallen, de wegen zijn nu alweer schoon in elk geval (weet dus niet wat het in de rest vh land heeft gedaan) en voor morgen wordt er inderdaad geen sneeuw voorspelt.
Bis morgen!!
PS alle laatste af- en aanmeldingen staan niet in de lijst, ik laat het maar even zo, gewoon langskomen aanmelders
PS 2 de lijst van kamer 6 klopt niet, zullen dit morgen ter plekke wel herindelen.
Wat de sneeuw betreft, er is hier nauwelijks iets gevallen, de wegen zijn nu alweer schoon in elk geval (weet dus niet wat het in de rest vh land heeft gedaan) en voor morgen wordt er inderdaad geen sneeuw voorspelt.
Bis morgen!!
PS alle laatste af- en aanmeldingen staan niet in de lijst, ik laat het maar even zo, gewoon langskomen aanmelders
PS 2 de lijst van kamer 6 klopt niet, zullen dit morgen ter plekke wel herindelen.
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Ah mooi een warme set als ik aan kom kan ik lekker mijn handen warmen.Barry2001 schreef:Zo, vanmiddag alles gereed gezet. Het zijn ruimtes die normaal leegstaan, dus was even wat sjouwen met het een en ander. Ook hebben Herbert en ik onze spullen alvast neergezet om even het stof uit alle hoeken te blazen met enkele dB's.....
Tot morgen allemaal.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
ZET DE KACHEL MAAR VAST AANBarry2001 schreef:Zo, vanmiddag alles gereed gezet. Het zijn ruimtes die normaal leegstaan, dus was even wat sjouwen met het een en ander. Ook hebben Herbert en ik onze spullen alvast neergezet om even het stof uit alle hoeken te blazen met enkele dB's.....
Wat de sneeuw betreft, er is hier nauwelijks iets gevallen, de wegen zijn nu alweer schoon in elk geval (weet dus niet wat het in de rest vh land heeft gedaan) en voor morgen wordt er inderdaad geen sneeuw voorspelt.
Bis morgen!!
PS alle laatste af- en aanmeldingen staan niet in de lijst, ik laat het maar even zo, gewoon langskomen aanmelders![]()
PS 2 de lijst van kamer 6 klopt niet, zullen dit morgen ter plekke wel herindelen.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Ik zie net het journaal, puinhoop her en der. Hier dus zo goed als niks... En wat de kachel betreft, gewoon de buizen bakjes opzoeken 
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
hannesie schreef:Hier ligt toch wel 10 cm sneeuw.
hier in het zuid/oosten ook
kachel opstoken en tot morgen allemaal
sander
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Ik ben er waarschijnlijk rond een uur of 13.30, en neem de Octave dac en CEC loopwerk mee.
Ben benieuwd Martijn hoe de speakers klinken! Ik zal ook nog wat kabels voor de zekerheid meenemen.
Ben benieuwd Martijn hoe de speakers klinken! Ik zal ook nog wat kabels voor de zekerheid meenemen.
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo
Heeft eigenlijk alleen zin als die al op de open baffle zit. Van de kale woofer weet je het waarschijnlijk al vanaf de datasheet.onieper schreef:Ik wil een woofer, die ik in OB wil doen, laten meten als dat kan....Barry2001 schreef:Kamer 3: Gedurende de dag, luidspreker meetkamer.
jeroen_d: luidspreker meetset voor wie z'n speakers wil laten meten.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Jammer dat je vertigo++niet mee neemt , dat had ik nou graag willen horen .JeroenGRT schreef:Ik ben er waarschijnlijk rond een uur of 13.30, en neem de Octave dac en CEC loopwerk mee.
Ben benieuwd Martijn hoe de speakers klinken! Ik zal ook nog wat kabels voor de zekerheid meenemen.
- Bas Horneman
- Berichten: 744
- Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
- Locatie: Middenmeer (NH)
- Contacteer:
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Best well lullig. Maar bij deze mijn afmelding. Ben het zitten in de auto best wel zat na vandaag.
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo
Door de weersomstandigheden heb ik de woefs niet op kunnen halenjeroen_d schreef:Heeft eigenlijk alleen zin als die al op de open baffle zit. Van de kale woofer weet je het waarschijnlijk al vanaf de datasheet.
Nou ja, er is gelukkig zat te beleven morgen
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
ik neem dus alleen mezelf en een goed humeur meeik schreef:ff voor de duidelijkheid: dit neem ik graag mee, maar alleen als er ook vraag naar is, ik ga t niet meenemen om in de hoek te laten staanik schreef:Heeft er iemand interesse om de Coax Needle te horen? dan gooi ik die achterin.
wat ik ook zou mee kunnen nemen is een actieve sub voor een 2.1 systeem met de Hypex MA21, die heeft dus een sub, amps voor de sats en een regelbaar x-over tussen de sub en de sats. moet dan wel een in volume regelbare bron of vv voor, want heeft geen volumeregeling.
